iPon Hírek

The Division infóbomba

Dátum | 2013. 07. 13.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A kiadó Ubisoft feltett egy hatalmas 'Kérdések és válaszok' cikket, ami a Tom Clancy's: The Division-nel foglalkozik. Kaptunk új információkat a Snowdrop játékmotorról, a Division szerepjáték oldaláról és megtudtuk, hogy a készítők ex-CIA ügynökökkel is konzultáltak. Az Electronic Theater-en fent van a teljes szóban forgó anyag az idei E3 egyik legnagyobb sztárjáról. Tessék egy kis rágcsálnivalót is előkészíteni, mert jó darabig csámcsoghattok a gigacikken, amit mi többé-kevésbé le is fordítottunk ide nektek. Miről szól a Tom Clancy's The Division? Az új Tom Clancy franchise a társadalom törékenységéről szól, illetve arról, hogy az valójában milyen komplex és törékeny. Mi kényelmes életet élünk, közben pedig csak néhány apró lépésre vagyunk a teljes összeomlástól. Igazából annyira bonyolult a társadalom, hogy egy kisebb kaliberű incidens olyan láncreakciót indíthat el, ami eldöntheti az összes dominót. Például belegondoltatok abba, hogy mi történne, ha az emberek egy nap nem jönnének be dolgozni, vagy a teherautók nem hoznának vizet és élelmet a városba, esetleg a kórházak nem biztosítanának egészségügyi szolgáltatást? Ebben a játékban egy halálos vírus kezd el agresszívan terjedni, egész nemzeteket térdre kényszerítve. Egy civilekből álló titkos szervezet, amit ilyen vészhelyzetek kezelésére alapítottak veszi fel a kesztyűt a káosz és fejetlenség ellen. Ez a Division. A játékosok mind Division ügynökök, akiket New York városába rendeltek ki, amely szintén a szakadék szélén áll. A civilek nyugtalankodni kezdtek, az alapvető szolgáltatások pedig megszűntek. Az emberek lázonganak, fosztogatnak és klánokat formálnak. A mi feladatunk, hogy visszaállítsuk a társadalom rendjét és lenyomozzuk azokat, akik felelősek a járvány kitöréséért. Mi inspirálta a csapatot a The Division elkészítésére? Egyértelmű és aktuális jelenkori veszélyek: ezek a fő ismertetőjegyei a legjobb Tom Clancy regényeknek. Ebben az esetben a társadalom törékenysége. Az eddig megjelent Clancy játékok általában a katasztrófa megelőzéséről szólnak. Mi van akkor, ha a baj már megtörtént? Ez egy nagyon izgalmas eshetőség számunkra és azt is észrevettük, hogy nem nagyon van olyan játék, ami éppen a katasztrófa közben játszódik. Nagyon sok poszt-apokaliptikus játék van, de alig vannak olyanok, amik éppen a katasztrófa megtörténtekor játszódnak, abban a néhány kulcsfontosságú órában és napon, amikor vészhelyzet van. Amikor elkezdtünk dolgozni ezen az új címen, az volt a célunk, hogy új stílust kapcsoljunk a Tom Clancy franchise-hoz, ez pedig a szerepjáték. Ez egy tökéletes párosítás a Clancy univerzumhoz, fejleszthetitek a technikai eszközeiteket és kiválaszthatjátok a játékstílusotokat, ami itt sokat számít. Végezetül pedig rengeteg új lehetőséget tartogat magában a következő generáció, amire nekünk szükségünk is volt ahhoz, hogy megvalósítsuk az elképzeléseinket és valami teljesen új élményt hozzunk a játékosoknak. Milyen stílusú a játék? A Tom Clancy's The Division egy online, nyílt világú szerepjáték. Kifejezetten úgy lett megalkotva, hogy együtt játsszátok a barátaitokkal. Másokkal is összefuthattok online, így ott lesz a lehetőség, hogy olyan játékosokat találjatok, akiknek illeszkedik a játékstílusa a tiétekhez. Együtt dolgozva felvehetitek a harcot a növekvő veszélyek és a krízis ellen. A játékosok teljesen elmerülhetnek a realisztikus, egyszerre dinamikus és állandó New York hatalmas nyílt világában, ahol a fókusz nagyban a felfedezésen van. Végezetül pedig részük lehet fedezékalapú akció élményben is, szerepjáték elemekkel, úgy mint loot gyűjtés, tárgykészítés, képességek és közösségi funkciók. Emellett nagy hangsúlyt kapnak még a különböző fegyverek és azok testreszabása. Konzultált a stúdió bármiféle szakértővel, például orvosi, katonai vagy mérnök specialistákkal a Tom Clancy's The Division fejlesztése során? A Ubisoftnak komoly múltja van ilyen téren, mindig is dolgoztak együtt specialistákkal. A Division esetében ex-CIA ügynökökkel, katonákkal, túlélőkkel és orvosokkal is konzultáltak az ilyen típusú események kapcsán. Szerencsésnek mondhatjuk magunkat amiatt is, hogy néhány csapattagunk már vett részt túlélő tréningeken, így első kézből is használhat fel tapasztalatokat. Miért The Division a játék címe? A Division a titkos szervezetre utal, aminek egy ügynökét alakítjátok a játékban, de van egy másodlagos jelentés is mögötte. Amikor a társadalom összedől és az emberek az ételért és italért küzdenek, akkor a többiek ellenséggé válnak. Az embereknek komoly morális döntéseket kell hozniuk és nektek, mint Division ügynököknek ilyen szituációkkal kell megküzdenetek. Bármi és bárki veszélyforrássá válhat, még a tulajdon barátaitok is. Ki terjesztette el a vírust és mi ez pontosan? Megbirkózni azzal, hogy mi is ez a vírus és hogyan hat New Yorkra, a játék és a sztori velejét adja. A vírus az influenza egy kiméra verziója, ami azt jelenti, hogy ember által lett manipulálva, hogy a kívánt hatást és célt elérje. Az, hogy ki engedte szabadjára, a játék során fog majd kiderülni. Kik a Division ügynökök és hogyan választották ki őket? 2001-ben az amerikai kormány egy nagyszabású próbát tartott, hogy szimuláljon egy biológiai támadást a nemzet ellen. Ennek a műveletnek volt a neve a Sötét Tél (Operation Dark Winter). A szcenárió gyorsan kicsúszott az irányítás alól, és mindössze néhány nap leforgása alatt világossá vált, hogy a nemzet nincs felkészülve egy ilyen típusú katasztrofális vészhelyzetre. Nem sokkal később, 2007-ben George W. Bush elnök aláírta az 51-es direktívát. Ez teljhatalmat ad az elnöknek egy ilyen esemény bekövetkezésének esetében, így ő megkerülheti a kongresszust és az igazságszolgáltatási rendszert is. Itt kezdődik a játék. A Division ügynököket nagy gonddal választják ki, aztán ők ezt követően köztünk élnek, normális munkát vállalnak a rendőrségnél, katonaságnál, életmenőknél, hírszerzésnél vagy tudósokként, mérnökökként, stb. tevékenykednek. Magasan képzettek és készek, hogy megtegyenek bármit, hogy biztosítsák a társadalom fennmaradását. Amint az elnök hatályba lépteti az 51-es direktívát, aktiválódnak azzal a feladattal, hogy felderítsék, mi történik és eljárjanak a rend megőrzésének érdekében.

Miben nyilvánul meg a next-gen? Miben lesz más? A célunk a Massive-nál az, hogy a lehető legjobb játékot tegyük le az asztalra, amiben el lehet merülni és tényleg úgy érzik a játékosok, hogy egy való életbeli szituációban vannak. Mindez azért kiáltott, hogy felépítsünk egy teljesen új motort, vagyis a Snowdrop Engine-t, ami képes élni a következő generációs konzolokban rejlő erővel és lehetővé teszi számunkra, hogy olyan univerzumot építsünk, ami tele van lehetőségekkel. Reaktív, élő világot alkothatunk vele, komplex MI-vel, procedurális rombolással, dinamikus megvilágítást alkalmazva. A környezetben több objektumot helyezhetünk el mint valaha, így szimulálva a lesújtott és káoszba merülő New Yorkot. A következő generációs konzoloknál nagyon nagy szerepet kaptak a közösségi funkciók. A motorunk segítségével egy olyan új platformot alkottunk, ami élvonalbeli párkereső rendszerrel van ellátva. Ennek köszönhetjük, hogy olyan játékosokkal párosít össze a rendszer, akikkel megegyezik a játékstílusunk, preferenciáink és viselkedésünk. Amire igazán büszkék vagyunk és egyedivé teszi a játékélményünket, hogy van egy társapplikáció játékunk mobiltelefonokra és táblákra, amivel bárhol becsatlakozhatunk a játékba barátainkhoz bármikor. Mennyire hasonlít a The Division New York-ja az igazira? Mennyire fontos a valósághűség a játékban? Az egész IP alapját a realizmus adja. Pont ettől válik a sztorink olyan ijesztővé és magával ragadóvá. Hónapokat töltöttünk a témára irányuló kutatómunkával és minél többet tudtunk meg, annál ijedtebbek lettünk. Ami New Yorkot illeti, szeretnénk, ha a játékos valóban azt érezné, hogy azt a várost fedezi föl, annak minden jellegzetességével együtt, beleértve az utcaneveket és az atmoszférát. Természetesen némi alkotói szabadsággal azért éltünk New York térképét illetően, mert a lényeg azért mégis egy nagyszerű játék megalkotása. Milyen mértékig nyílt világú a játék? A mi nyílt világunk egyszerre dinamikus és állandó. A dinamikus elemekre azért van szükség, hogy úgy érezzük a világ él és állandóan változik körülöttünk. Újrajátszani egy helyszínt vagy tartalmat minden alkalommal más lesz egy kicsit, így továbbra is friss marad a játékosnak. Szeretnénk, hogy a játékosok újrajátsszák azokat a részeket, amiket már felfedeztek, talán egy bizonyos új tárgyért vagy valamilyen achievement miatt, vagy szimplán azért, mert élvezik. Így az állandóság is nagyon fontos, ráadásul szeretnénk még tartalmakat kiadni jóval megjelenés után is. Lehetséges lesz majd bemenni az épületekbe? Igen, ennek nagy szerepe lesz a játékban. A demóban például láthattátok, hogy a Division ügynökök bemennek egy rendőrkapitányságra, ahol felszerelést találnak. Szeretnénk a játékosok elé annyi lehetőséget tárni felfedezésre és kalandozásra, amennyit csak lehetséges. Egy olyan márkát és univerzumot akarunk teremteni eredeti környezettel, amit óriási élmény felfedezni. Mi teszi RPG-vé a játékot? Mély képesség és tehetségrendszer lesz a játékban, elképesztő változatossággal, átfogó karakter testreszabási lehetőségekkel és fejlődéssel. A játéknak aktív, játékosok által hajtott in-game gazdasága lesz, így a tárgyak, amiket szereztek és készítetek megoszthatóak lesznek a közösséggel. Hatalmas fegyverválaszték lesz megtalálható, mely szinergiában lesz a képességekkel és tehetségekkel, amik által egy adott szerepet tölthettek be csapatban. Végül pedig ott van a felfedezés aspektus, melynek keretein belül rengeteg rejtett történet tárul fel a játékosok előtt New Yorkban. Több érdekes tech kütyüt is felfedeztünk a demóban, mint a pulzus szkenner vagy az okosóra. Miféle technológiát hordoznak ezek és hogyan működnek? A technológia mindig is fontos szerepet kapott a Tom Clancy frachise-okban. A mi játékunkban a Division ügynökök okosórát használnak, hogy kommunikáljanak a többiekkel és információt gyűjtsenek a környezetből. Amikor aktiváljuk, a pulzus szkenner letapogatja az ügynök környezetét és fontos információkkal látja el, úgy mint a civilek fertőzöttségének mértéke és megtalálható hasznos tárgyak pozíciója. A pulzus maga mindössze egy az okos óra rengeteg hasznos funkciójából, amiket a játékban való előrehaladáshoz is kötünk, ugyanis játék közben fejleszthető.

Hány óra játékot várhatunk a The Division-től? A Tom Clancy's The Division szinte végtelen órára leköthet, van benne felfedezés, lootolás, tárgykészítés, karakterfejlődés, testreszabás és közösségi funkciók. A játék egy teljesen új univerzumba helyez, ahol új embereket ismerhetünk meg. Hogyan lesz beépítve a PVP a játékba? A Player vs. Player harc nagyon fontos szerepet tölt be. A döntések, amiket meghoztok Division ügynökként meggyorsíthatják a helyreállítást vagy még nagyobb káoszba is taszíthatják a várost. Az egyes helyszíneken megismert emberekből lehetnek a legjobb barátaitok vagy a legádázabb ellenfeleitek is. Hogyan működik majd az okostelefonos/táblás társjáték? Úgy hisszük, hogy új mércét állítunk fel a kiegészítő társjátékok terén a következő generációs konzoloknál. A lehetőség, hogy megnézzétek és módosítsátok a karaktereteket offline egyszerűen nem elég. A társjáték jelentőségteljes élményt ad, úgy érezhetitek, hogy befolyással lehettek a világra akkor is, amikor a táblátokon vagy okostelefonotokon kapcsolódtok és érintkeztek más játékosokkal. Az így bejelentkező játékosok beszállhatnak csapatokba és cselekedhetnek csata közben, illetve átélhetik a maguk sztoriját a játékban. Ráadásul mindez teljesen ingyenes lesz, mert szeretnénk, ha minél többen belekóstolnának a játékba. Dedikált szerverek lesznek vagy p2p megoldással működik majd? Dedikált szervereink lesznek, ám a jelengenerációs RPG játékokkal szemben a mi játékosainkat nem kötjük hozzá egy szerverhez. Ez annyit tesz, hogy bármely játékos játszhat akárki mással, függetlenül attól, hogy hol lakik. Mióta tart a fejlesztés? Már több éve dolgozunk az IP-n és technológián, de a lényegi fejlesztés 2012 nyarán kezdődött. A jövőben visszatérünk az ehhez hasonló kiadványok kivonatolására, most kivételt tettünk, mert egészen elragadott minket a hév a játékkal kapcsolatban. Reméljük, nem hiába lelkesedünk. A The Division jövőre jelenik meg PS4-re és Xbox One-ra.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. yodamester...
2013.07.13. 12:38
Ez szomorú,hogy nem jön pc-re!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. lofagi
2013.07.13. 20:42
[LINK]

Még néhány aláírás és akár még PC-re is megjelenhet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. lofagi
2013.07.13. 20:43
Petíció

Nem tudom, hogy miért nem működik az előző hozzászólásomban, de talán ebben fog. :]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. lofagi
2013.07.13. 20:46
Igazából kihagyja a kettőspontot a HTTPS után. Sajnos nem jöttem rá, hogy miért. Amúgy a link jó, csak be kell írni a kettőspontot a megfelelő helyre. Aláírásra fel aki szeretné eme remeket látni PC-n is. Amúgy valahogy olvastam hírt róla, hogy tervezik más platformokra is. Nyilván nem készpénz, ha meg lesz az aláírás akkor megcsinálják, de reménykedni lehet. :]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. balikabo
2013.07.13. 22:06
NAGYON NAGYON VÁROM MÁR!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. tomazolika
2013.07.14. 01:30
Én dobtam egy Signed-det , kérlek tegyétek meg ti is !
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. meszes
2013.07.14. 08:36
De aztán, ha kisírjátok a PC s verziót aztán vegyétek is meg, és ne csak töltsétek!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. kisohun
2013.07.14. 10:02
a csávó aki vezeti ezt a petíciót írja:
"Right now Ubisoft has only stated that they are not ruling us out yet however until they specifically say that they will release Tom Clancy's The Division for PC we will have to wait until the next generation console hype is gone. The reason for this is that it is a marketing strategy to keep people interested and to a certain extent this work but for us it's a great annoyance. So for now just wait until after the console hype is gone. Keep in mind though that they may not release it for PC so cross your finger."

szóval, ha lemegy a new-gen console őrület akkor akár még ki is adhatják PC-re...(aztán lehet hogy mégsem)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. balikabo
2013.07.14. 13:07
Részben ez az a játék ami miatt veszek majd ps4 et
a masik a Destiny
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. zsolt200
2013.07.14. 14:14
meszes
Kétlem hogy egy ilyen mmo-rpg (vagy mi) játékot letudnának tölteni. Max ha lesznek majd privát szerverek, de az még nagyon messze van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. lofagi
2013.07.14. 20:10
Pontosan, egy online játék szerintem csak úgy jó, ha az eredetivel játszol. Sosem toltam multi játékos crackelten, tört szervereken. Jó lenne ha amiket leírtak mindent meg tudnának valósítani. Kár, hogy nem jártam még New York-ban, biztos még nagyobb feeling lehet az amikor felismersz egy helyet ahol te is járkálsz nap, mint nap. Remélem, hogy összejön a PC verzió akkor nem egy sima konzol átiratot kapunk, hanem tényleg oda is teszik magukat a fiúk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. tomazolika
2013.07.14. 21:25
meszes
De aztán, ha kisírjátok a PC s verziót aztán vegyétek is meg, és ne csak töltsétek!
És ha megse veszem , csak kisírom a pc-s verzsönt ?
Másoknak is lehet ám jót tenni .
Inkább jöjjön ki , minthogy ha kipróbálnám , de nem tudod . Te se veszel mig29-est ,mégis létezik .
Tipikus : -Dögöljön meg a szomszéd lova is ! hozzáállás , grat ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!