iPon Hírek

The Elder Scrolls Online - PvP részletek

Dátum | 2013. 12. 23.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Brian Wheeler, a The Elder Scrolls Online PvP fejlesztője az Elitist Jerks fórumán részletes beszámolót tartott a készülő MMO PvP harcrendszeréről, a PvP szerverekről, a klánokról, a világ méretéről és még sok másról, ezekből szemezgettünk. Cyrodiil hatalmas, gyalog 20-30 percbe kerül átvágni rajta észak-déli irányban. A játék világa az Oblivionéhoz hasonló, csak nagyobb területen fekszik. A PvP kampányok során a pontozást és a szabályokat rugalmasan fogják kezelni, ami azt jelenti, hogy igény szerint menet közben is tudnak változtatni, ha valami nem úgy működik, ahogy azt szeretnék, vagy valami miatt nem felel meg a játékosok igényeinek az aktuális pontrendszer. A Cyrodiil kampányokban jelenleg meg van határozva, hogy maximum hány játékos lehet egy oldalon, de ez nem dinamikusan változó érték, ezért egyenlőtlenségek ettől előfordulhatnak, ennek kompenzálására módosítani lehet a pontozást: az a két oldal, ahol kevesebb játékos van, bónuszpontokat kap. Vagy ha pl. a Daggerfall és az Aldmeri veszít az Ebonhearttal szemben, akkor mindkettő több pontot fog kapni az erődök elfoglalásáért, az erőforrásokért és saját erődök megvédéséért. A szabályok és a pontozás után a PvP szakértelmek szerepe is szóba került a PvP témakörön belül: "A szakértelmet trükkös dolog lemérni, mert amikor a legtöbben róla beszélnek az Elder Scrollson belül, akkor fejlövésekre, blokkolásra, kitérésekre és extra erős támadásokra és a megfelelő időzítésre gondolnak. Az Elder Scrolls Online-ban sok lehetősége lesz a játékosoknak arra, hogy bemutassák tudásukat. Van blokkolás, gurulós kitérés, és ellenséges játékosok háta mögé lopakodás is, de lehetőség lesz az extra erős támadások kivédésére úgy, hogy az a támadót kibillenti az egyensúlyából, és sebezhetővé teszi a másik fél extra erős támadásaival szemben." Mindez persze akkor fog jól működni, ha a szerverek nem lesznek lagosak, ezért az ilyen összecsapások megtervezésénél figyelembe veszik a lagot is, hogy legyen idő a kitérésre. Wheeler szerint a dolog jól működik saját Cyrodiil csatáikban. A fejlesztő azt is elmondta, hogy a PvP győztesei a világnak is megmutathatják eredményeiket, a karakter portrén látható lesz ugyanis a rangjuk is egy szimbólum formájában. Természetesen lesznek pofás PvP páncélszetek is, ezek közül néhány kinézete már ismerős lehet az Elder Scrolls játékosok számára.
Ne legyen lag PvP-ben, ámen.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. IhasLazerz
2013.12.24. 08:55
Hátha kisütnek valami jót a kedves bethesdások
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Trevize198...
2013.12.24. 22:16
Jó lesz ez, nem aggódok. Viszont sajnos nem a Bethesda Game Studios csinálja akik az eddigieket csinálták. Hanem a ZeniMax Online.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. langward
2013.12.26. 10:10
ZeniMax a tulajdonosa a Bethesdának, nem?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Trevize198...
2013.12.27. 09:35
De, a ZeniMax egy médiamammut. Médiamammut a Bethesda maga is. De a Bethesda Game Studios az egy játékkészítő studió. Ahogy a ZeniMax Online Studios is az. Csak azért mondom, mert ha a Bethesda készítené, teljesen meg lennék nyugodva, de a ZeniMax nagyjából egy noname studió. (Igaz, az hogy kiket tettek bele milyen játék múlttal azt már nem tudom)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Trevize198...
2013.12.27. 09:38
Most néztem meg, Matt Firor az egyik főnök ott. Az ő nevéhez a Dark Age of Camelot köthető. Na most hogy ez jó hír e vagy sem azt mindenki maga döntse el
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. EpicTroll
2014.01.01. 10:19
Csak ideje lenne már kiadni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!