iPon Hírek

The Walking Dead FPS-en dolgoznak a Payday fejlesztői

Dátum | 2014. 08. 14.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A 2013-as Terminal Reality-Activision-féle The Walking Dead: Survival Instinct FPS csupán szánalmas kísérlet volt a franchise rajongóinak megkopasztására. A Payday fejlesztője, az Overkill anyacégévél, a Starbreezzel és a Skybounddal karöltve most olyan kooperatív FPS-t fejleszt, amely valóban méltó lehet a The Walking Dead névhez. Az Overkill teljes kreatív irányítást kap a projekt felett, a Starbreeze pedig kiadóként működik közre. A shooter elkészítésében maga a széria atyja, Robert Kirkman is segítségükre lesz cégével, a Skybounddal. A darabban lesznek akció, szerepjáték, túlélő horror és lopakodós elemek is. A platformokat egyelőre még nem közölték, de azt már lehet tudni, hogy a megjelenésre 2016 előtt nem számíthatunk. "Nagyon tetszett, amit az Overkill és a Starbreeze kihozott a Payday 2-ből" - mondta Kirkman az együttműködésükkel kapcsolatban az előzetesben. "Fantasztikus kooperatív játék, és izgatott vagyok, hogy bejelenthetem, hogy a Skybound az Overkillel együtt készít Walking Dead játékot. Boldogan mondhatom, hogy ez az a kooperatív játék, amire a The Walking Dead rajongók vártak." A Payday 2 miatt sem kell aggódnunk, az Overkill megnyugtatott mindenkit afelől, hogy még legalább egy évig támogatni fogják a játékot, a frissítések és DLC-k a terv szerint érkeznek majd. Hogy megünnepeljék a cégek közötti együttműködést, a Payday 2-be bekerül egy Walking Dead témájú fegyver, a Lucille névre hallgató szögesdrótos baseballütő, amelyet a képregényben szereplő Negan használ (ezt lóbálja Kirkman az előzetesben). A Starbreeze másik játéka, a Storm című sci-fi shooter sincs veszélyben, még mindig a cég tervei között szerepel. Végre fény derült arra is, hogy mi volt az a titokzatos előzetes, amellyel egy ideje már csigáztak minket az Overkill oldalán. Alant megtekinthető a teljes változat. Nem szokványos, de igen hatásos.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. Atesz1987
2014.08.14. 20:07
erősen kétlem, hogy egy játék vissza tudná adni a The walking dead hangulatát, de azért szurkolok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Asagrim
2014.08.14. 20:25
Semmilyen stílusú játék nem tudja visszaadni a hangulatát, mert a sorozat háromnegyede rinya, egy posztapokaliptikus szappanopera, anélkül meg 100% L4D.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. sensorprim...
2014.08.14. 22:55
Épp azt akartam írni hogy végig csak lelkiznek benne, aztán egy darab feszítővassal leszúrja a zombit.
És végig az emberekkel van a nagyobb baj.
Az egész sorozat úgy sz@r ahogy van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. kullo1
2014.08.14. 23:17
Talán azért mert a sorozat nem a zombihentelésről szól ,hanem a szereplők átalakulásáról,karakterfejlődéséről egy extrém szituációban , folyamatos nyomás alatt hogyan változik/torzul a személyiségük,Ha megnézitek az első , illetve a 4.évadot a még "élő" szereplőket össze sem lehet hasonlítani,De kinek a pap,kinek a (borzalmasan gyalázatos) Kaptár , nekem a Walking Dead...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Asagrim kullo...
2014.08.15. 00:30
Szerintem meg nem a karakterfejlődésről szól, hanem a lelkizésről, az egy helyben toporgásról, a semmittevésről, amit a negyedik évad közepénél untam meg végleg.

Semmit nem tesznek annak érdekében, hogy érdemben előrelépés történjen a zombi helyzet megoldására, szóval így ahogy mondod, ha csak a kettő közül választhatnék, akkor valóban a Kaptárt részesíteném előnyben, mert ott nem József Attila Tiszta Szívvel verse a forgatókönyv.

Lehet akármilyen magasröptű lelki mélysége az egésznek, számomra semmit nem ér bármilyen történet alapú szórakoztató céllal készült akármi, ha belekevered valamilyen szerencsétlen helyzetbe a szereplőidet, és nem céljuk megoldani ezt a helyzetet, mert nem tudnak és/vagy nem akarnak tenni ellene bármit is, és ezzel a véleményemmel nem vagyok egyedül.

Amúgy ha szerinted sem a zombihentelésről szól a sorozat, akkor gyakorlatilag te is egyetértesz azzal, hogy nem FPS alapanyag.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. predike07
2014.08.15. 06:06
Ez a karakterfejlődés amit irtatok az szépen ment is úgy az első 3 évadig vagy inkább 2.Talán az első 2 volt a legjobb..De utánna mintha kifogytak volna az ötletből vagy nemtudom.Ezt leszámitva jó sorozat.
A kaptárral annyi a baj,hogy abba meg már zombik sincsenek,amik meg esetleg vannak azok hiper szuper leőlhettlen valamik.Az egész egy 3D látványvilágra épült lövölde lett.Sehol a lepusztul világérzet,a zombik nyomása sehol sincs még az előző részekben se.A kaptárból talán az első 2 rész ért valamit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. hympyke
2014.08.15. 08:35
A kaptár ipari hulladék lett film szinten, akinek az kell, nézze.
Asagrim eszmefuttatása szine minden ponton vérzik, ennél több szót nem vesztegetnék rá mivel csak elspoilerezném a sorozatot. De majd biztosan leírja hogy mondjuk ő jelenleg mit tesz a vilégbékéért és mennyire megy neki hatékonyan ez a cselekmény. Más meg majd leírja hogy Asagrim mennyire nem tesz semmit és az mennyire rossz. Kb ennyi értelme van a vitának.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim
2014.08.15. 11:28
Pontosan erről van szó! Annyira hiányzik belőlük az előrelátás, annyira jellemző, hogy minden cselekedetük kizárólag egy aktuális szituációra való reagálás (vagy nem reagálás, hanem szimplán beletörődés), hogy ez már nem emberi viselkedés, mert ez állatokra jellemző magatartás.

hympyke:

Hadd üssem le annyival az egészet, hogy az én életem nem szórakoztatóipari produktum.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. hympyke
2014.08.15. 14:45
***SPOILER***

A képzelőerő hiánya nagy probléma, ezért találták ki a filmeket. 4 évad alatt a feneküket se törölték ki WC papírral, akkor biztos nem is volt nekik soha(bár egyszer valaki megemlítette). Tápszer és pelenka, gondolom pont az a kettő dolog amivel rogyásig van minden bolt mert pont nem kellene senkinek ilyen körülmények között, én se tárolnám. A hajó jó ötlet, azon én is gondolkoztam hogy miért nem keresgélnek hajót. Utána játszottam a játékkal(Telltale games), és ott se nagyon találtam. Gondolom mindenkinek ez lett volna az első gondolata, röviden nem találnának ladikot, mert aki tehette az addigra lopott magának ( ha ezt megemlítenék a sorozatban 2 mondatban, máris sokkal jobb lenne az egész...? ). Az utak tele vannak lerobbant autókkal, gondolom azért használnak mozgékonyabb, kisebb helyen elférő/átférő motort ha van rá mód, plusz nem ragad bele a sárba. Biztonságos hely nincsen, tudjuk a második évad óta hogy mi történik ha valaki természetes úton meghal. És az is természetes hogy az ember embernek farkasa, mindig így volt és mindig így is lesz.

A film ideális játékanyaga lehetne egy carmageddonnak, egy left 4 deadnak, egy szerepjátéknak, egy kalandjátéknak, egy MMOnak, egy túlélő horrornak, sandbox rpgnek, szinte bárminek... ettől függetlenül soha nem lesz rendes adaptációja, mivel olyan még szinte soha semmiből nem készült.

A sorozattal kapcsolatban engem egy dolog zavar, miért nem volt még tél(említve volt)? Igaz csak a negyedik évad felénél járok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim hympy...
2014.08.15. 16:49
Audiovizuális médiumban kifogásoltakat a képzelőerő hiányára fogod ...

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. hympyke
2014.08.15. 18:52
Mondom én hogy kellett volna az a budipapír!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Asagrim hympy...
2014.08.15. 19:10
Csak józan paraszti kell, semmi más. Ha könyv formában ismerkedek egy történettel alap dolog hogy csomó minden a vizuális fantáziámra van bízva, meg hogy minden mozzanatot nem fognak részletezni, így rám van bízva hogy kombináljak.

Ahol mozgóképpel képzik le a tartalmat, ott nehogy már azt mondd, hogy dehát fantázia így meg úgy, mert akkor ennyi erővel kis fantáziával a Halálos Iramban is lehet tényfeltáró krimi, a Majmok Bolygója meg természetfilm. A könyv elbeszél, a film megmutat.

Hiába is magyarázod, hogy mögöttes tartalom így meg úgy, mert annak a közlésformája a szuggesztió, amiből annyi van a járkáló hullákban mint pótkerékben forgatónyomaték. Több tartalmat láttam bele a Feláldozhatók 3-ba 2 jelenet között, mint a wóking ded negyedik évadának első nyolc részébe összesen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!