iPon Hírek

The Witcher 3: Wild Hunt bejelntés

Dátum | 2013. 02. 05.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A CD Projekt Red most végre hivatalosan is bejelentette a The Witcher 3: Wild Huntot, amely 2014-ben fog megjelenni PC-re és minden elérhető high-end platformra. Persze azt már tudtuk, hogy lesz Witcher 3, és hogy következő generációs játék lesz, kérdés, hogy a konzolok közül, melyekre megjelenik melyik lesz következő generációs. Lehet, hogy már mindkettő. A legnagyobb változás a dizájn terén az, hogy a játék a nyílt világ felé fog tendálni, akárcsak az Elder Scrolls sorozat tagjai. Teljesen rajtunk áll majd, hogy mit teszünk, és merre megyünk, nem lesznek fejezetek, vagy felvonások, és Geralt teljesen a maga ura lesz. A fejlesztők elmondták, hogy a Witcher 3 világa 20 százalékkal nagyobb, mint a Skyrimé, és csupán átutazni rajta is jó 30-40 percbe telik majd. Az új motornak köszönhetően töltőképernyők nélkül közlekedhetünk a kinti világban, azt még nem tudni, hogy a belső terekkel mi lesz a helyzet.

Az új szörnyvadászat lényege abból áll, hogy könyvek segítségével és az emberek közötti szóbeszéd és pletykák alapján kell összerakjuk a nyomravezető jeleket, melyek alapján megtudhatjuk, hol és milyen napszakban kell csatára számítanunk, milyen varázsitalokat kell használjunk, és milyen módszerrel tehetjük ártalmatlanná az adott szörnyet. Pl. egy vámpír méregtámadásait kiiktathatjuk, ha eltaláljuk a méregmirigyét, és egy csapással végezhetünk vele, ha sikerül egyszerre széttrancsírozni mindkét szívét. A mágia, a közelharc és a varázsital ágakhoz tartozó szakértelmeket is továbbfejlesztik. A varázslatok másodlagos formákat is kapnak, melyek segítségével olyasmikkel egészíthetjük ki őket, mint pl. a 360 fokos robbanás. A harc még szebb lesz mint eddig volt és számításba veszi azokat a képességeket, amelyek növelik a kitartásunkat és védekező tudományunkat. Egy újfajta mutációs mechanikáról is szó esett, amely egy másfajta fejlődési útvonal része lesz, de a kiadó erről még nem árult el részleteket. Leltárunk kezelése kényelmesebbé válik, és a tárgyak készítésének kiemelkedően fontos szerepe lesz abban, hogy Geraltból kihozhassuk a maximumot. Páncéljainkat feltápolhatjuk olyan anyagokkal, mint pl. szörnyek pikkelyei. Fegyvereket és páncélokat persze a világ különböző részein is találhatunk. A történet arról szól, hogy Geralt egy olyan szörnytől akarja megmenteni a világot, amely az ősellensége. A sztori ettől sokkal személyesebbé válik, ami azt is jelenti, hogy főhősünknek szeretteire különös tekintettel oda kell figyelnie és vigyázni rájuk, hiszen az ősellenségek köztudottan ott szeretnek bántani, ahol a legjobban fáj. Akárcsak a Skyrimban, itt is különböző erősségű küldetések lesznek az egyszerű postás-típusúaktól kezdve a fontos melléküldetéseken át egészen a fősztoriig. Az előzetes még nem mutat túl sokat a készülő játékból, többnyire a lelkes fejlesztők beszélnek róla, de érdemes megtekinteni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. kray
2013.02.05. 12:45
Alig várom
És vannak sejtéseim, hogy ki lehet az az ősellenség
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Heroes27
2013.02.05. 12:49
Tehát akkor egy skyrim2 lesz. Nem is baj, de hol van még ez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2013.02.05. 13:05
Szerintem a Witcher világa sokkal komorabb, mint a skyrim-é. Az egész persze a megvalósításon múlik, de a Gothic vagy Risen sorozatot sem hasonlítjuk össze az Elder Scroll sorozattal
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Heroes27
2013.02.05. 13:40
Nem érdemes összehasonlítani, annyira más világ. Az lehet, hogy hasonló műfaj, de nagyon más. Az, hogy komorabb, ez se igaz, vannak az ES-be is szomorú sztorik szép számmal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Asagrim Heroe...
2013.02.05. 13:44
Skyrim köszönőviszonyban sincs az olyan hardcore RPGkkel, mint amilyen a Witcher! Nem azt mondom hogy szar játék, mert éppen most van a tálcán egy karival ami túl van a 200 órán, de 76 modot kellett ráeresztenem ahhoz, hogy legyen olyan mélysége, hogy valóban szerepjátéknak lehessen nevezni. De még így sincs az a mod ami Witcher 2 hangulatot adna neki, mert hiába akarnál pl. nyilak nélkül eligazodni a küldetésekben, se megfelelő pontosságú leírás, se forrásanyag nem áll rendelkezésedre könyv/párbeszéd formában, nem úgy mint a Witcher 2-ben.

Szóval van egy olyan érzésem, hogy sokan "Skyrim2" helyett "ilyennek szerettem volna látni a Skyrimot" összefüggésben fogják emlegetni, főleg mivel korlátozottan, de a Witchert is lehet moddolni.

Amúgy ez a "20%-kal nagyobb a Skyrimnál" és a "30-40 perc eljutni egyik végéből a másikba" eléggé nem mond semmit, mert egyrészt Skyrim nagy része hegy, amit be se lehet járni, másrészt hiába kacskaringós emiatt, 15 perc alatt még a dög lassú lovakkal is át lehet galoppozni rajta, de ha útközben minden random ellenségnél megállok, akkor lehet akár egy óra is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Skorbut
2013.02.05. 14:40
A Witcher azért jóval életszagúbb, és morálisan megkérdőjelezhető szituációk tömkelege van benne. Skyrim-nak 18-as karikát adni vicc.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. tibaimp
2013.02.05. 15:54
A Skyrim jobb, legalábbis a Witcher 2-től, klasszisokkal. Az első rész csak azért tetszett, mert szinkronos volt (kétszer ki is toltam), nekem az nagyon bejött, ezért remélem, hogy a 3 is az lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Heroes27
2013.02.05. 17:07
Egyértelműen jobb játék a skyrim. Ez nem vitás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. fallosz
2013.02.05. 21:57
Szeretnénk hallani az érveket, hogy miért jobb a Skyrim, mint a Witcher 2, vagy fordítva. Egy kijelentéssel semmire nem mentek, csupán kifejezitek a szubjektív véleményeteket, amire senki nem kíváncsi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. gyuszi02
2013.02.05. 22:24
Főleg miután nagy bölcsen leírtátok, hogy annyira más a két anyag, hogy nem lehet összehasonlítani őket, eh~
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Skorbut
2013.02.06. 20:10
SCREENSHOTOK:
http://www.swiftpic.net/511199fa9e6ec3.72684051
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!