iPon Hírek

Thief a következő generációs konzolokon

Dátum | 2013. 10. 02.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Thief egyike lesz a keresztgenerációs játékoknak, amely mind a négy konzolra (PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One) meg fog jelenni a PC-s verzió mellett. Milyen különbségek lesznek ezek között, és melyik verziót lesz érdemes megvenni? Erről, és hasonló kérdésekről beszélgettek az Eurogamer munkatársai Joe Khuory-val az idei Euromer Expón. "Sokkal több dolgot tudunk megjeleníteni a következő generációs gépeken" - nyilatkozta Khuory -, "ezért a PS4-en, Xbox One-on és a PC-n részletesebbek lesznek a textúrák. Lesznek bizonyos különbségek, de a célunk az, hogy a PS3-as és az Xbox 360 verziók annyira látványosak legyenek, amennyire ez lehetséges. Nem akarjuk, hogy úgy tűnjön, hogy bármelyik konzol rosszabb verziót kap. A játék minden platformon olyan jó lesz, amennyire csak lehet. "A frame-rate különbségekre egy nagy nemet mondtunk. Szeretnénk, ha a játékot mindenki ugyanúgy tapasztalná meg. Talán lesznek különbségek a töltési időkben, vagy a textúrák között, de a frame-rate olyasmi, amiben nem ismerünk kompromisszumot." Az irányításban természetesen lesznek különbségek. A PS4-en a DualShock 4 jellegéből adódóan pár dolog más lesz, mint pl. az inventory kezelése, a térkép és a menük használata a tapipad segítségével. A Move-os fagyi fénye erősebb, vagy gyengébb lesz annak függvényében, hogy Garrett a fényben áll vagy az árnyékok között rejtőzik. De hogy fog működni mindez az Xbox One-on, amihez nincsenek olyan kontrollerek, amelyek mindezt tudnák? "Valószínűleg megnézzük majd, hogy mit tudunk tenni, hogy az Xbox One kínálta lehetőségek is képbe kerüljenek." A Kinectről lenne szó? "Igen, talán. Az íj használata lehetséges lenne a Kinect segítségével. De egyelőre még kutatjuk, hogyan illeszthetnénk be a játékba, anélkül, hogy bárki is azt érezné, hogy ez nem illik a szériához. "Ezeknek a dolgoknak a hozzáadása a játékhoz nem annyira nehéz. Vicces, van egy programozónk, aki azt mondja, hogy a fényekkel kapcsolatos rész elkészítése a gamepadra szó szerint két órájába került, úgyhogy sok mindent megtehetünk, amikor megvan az alap, amire építhetünk. Megtehetjük, hogy feltesszük a kérdést, hogy mi lenne, ha... aztán kísérletezhetünk vele, mert van rá lehetőségünk. Az Xbox One vagy PS4 specifikus dolgokkal kapcsolatban még nyitva állnak előttünk a lehetőségek. Ha úgy érezzük valamiről, hogy odaillő, vagy segít valamiben, akkor megvizsgáljuk, de jelenleg az első számú feladatunk, hogy egy klassz játékot készítsünk, amely olyan, amilyennek lennie kell." Az egyik mechanika kialakítása, a gyertyák kioltása a PS4 headset mikrofonjába fújva is ebből az okból szünetel éppen. A legfontosabb azonban ezekkel a különleges platform specifikus irányítási lehetőségekkel kapcsolatban az, hogy többé-kevésbé opcionálisak. Később a rendezvényen Joe Khuory bemutatta a Thief játékmenetét is, amely az alábbi videóban látható. (Az előadás 7:30-nál kezdődik).
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. zsolt200
2013.10.02. 11:34
Degáz ez a csákó, dadog össze vissza, elfelejti a szöveget, legalább hamár ilyen előre összerakott szövege van akkor tanulná meg.
Szerk: Tovább néztem a videót, már belejött
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!