iPon Hírek

Thief – Új trailer, mellőzhető Fókusz mód

Dátum | 2013. 10. 10.
Szerző | dragon83
Csoport | JÁTÉK

Ahogy közeledik az újragondolt Thief 2014-es megjelenése, a kiadó Square Enix magasabb fokozatba kapcsolta a marketing gépezetet, aminek köszönhetően egyre több információt tudunk meg a játékról, és néhány új videót is lehetőségünk van megtekinteni. Az elmúlt napon is megjelent egy új trailer, amely átvezető animációk mellett néhány másodpercnyi játékmenetet is tartalmaz. Bár vannak fenntartásaink az új játékkal kapcsolatban, a videóban egészen kellemes hangulat és látvány fogadott bennünket. Legalábbis az első felében, utána ugyanis egy olyan belassított akciójelenetekkel tarkított robbanásorgia látható, melynek nincs helye egy Thief játékban. Bizakodjunk, hogy a végleges változatban nem ezen lesz a hangsúly. A videó mellett sikerült pár új információra is szert tennünk, köszönhetően a Gamereactor csapata által készített Joe Khoury interjúnak, az úriember a játék producere. Ebből két dologra érdemes felhívni a figyelmet, amelyek bizonyára jól fognak hangzani a széria hardcore rajongói számára. Egyrészt szerencsére nem lesz regenerálódó életerő a játékban, amivel a fejlesztők azt szeretnék elérni, hogy a játékos a küldetések közben felmérje a helyzetét, sebesüléseit és a kockázatokat, és ennek megfelelően irányítsa Garretet. Nem vitás, ha hősünk öt másodpercenként felgyógyulna, mi sem találnánk túlzottan izgalmasnak, veszélyesnek a pályán ránk váró ellenfeleket.
Sok rajongó nehezményezte az úgynevezett Fókusz mód használatát, illetve a különféle segítségeket is az új játékban, de szerencsére ezzel kapcsolatban is igyekeztek megnyugtatni bennünket a készítők. Ezek használata ugyanis nem lesz kötelező, ki lehet kapcsolni őket, ha valaki szeretné saját maga felfedezni a világot. A Fókusz Garrett egy speciális képessége, aminek köszönhetően a képernyőn kéken világít minden olyan tárgy, ajtó és eszköz, amit használhatunk, így a játék szinte végig fogja a kezünket a pályákon, megmutatja, hogy mire kell figyelnünk. Mondanunk sem kell, a Thief soha nem erről szólt, hanem a nagy bejárható pályákról, amelyeket saját magunk fedeztünk fel, és találtuk meg rajtuk a rejtett tárgyakat, szobákat, kapcsolókat. Harc közben is aktiválható a Fókusz, ilyenkor minden belassul körülöttünk, hősünk pedig látványosan intézheti el az előtte álló ellenséget... Ami a különféle platformokra megjelenő verziókat illeti, a fejlesztők mindenkit biztosítottak arról, hogy a játékélmény mindhol egyforma lesz. Ugyanakkor PC-n és az újgenerációs konzolokon értelemszerűen szebb látvány fogad majd bennünket. Magasabb felbontás, szebb textúrák és rövidebb töltési idők várnak majd ránk, mondanunk sem kell, aki megteheti, inkább az erősebb gépekre megjelenő változatokat preferálja.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. Agent_Smit...
2013.10.10. 23:30
Nem tehetek róla, de nekem még mindig hihetetlenül jellemtelennek és másoláskupacnak tűnik ez az egész.
A STEAMPUNK-ot és a misztikumot meg úgy kiölték belőle, mint a sicc.
Bár teljesen HÜLYEKOMPATIBILIS, amin már meg sem lepődök.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Shinjiii
2013.10.11. 07:49
Milyen jól írtad az utolsó mondatodban. Rétegjáték lesz, semmi több.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. mikej95
2013.10.11. 17:38
Shinjiii: Nem réteg játék lesz, tömegjátéknak szánják, a régi Thief-ek voltak a rétegjátékok. Remélem akkorát buknak vele, mint az Absolution vagy a Dead Space 3 volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Shinjiii
2013.10.12. 09:28
Elnézést, rosszul használtam a kifejezést.

Kell a fejlesztőknek a pofon, majd meglátjuk hogy sül el a játék. Ez is olyan cső fps lesz, mint a mai belső nézetes szarok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. dragon83
2013.10.12. 10:10
Azért ne legyünk igazságtalanok. Bár a játékmenet visszalépésnek tűnik az előző részekhez képest (nem is kicsit), távolról sem lesz cső-fps. Visszatérnek a részletes pályák, amiket sok útvonalon lehet megoldani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. aAron_
2013.10.13. 22:01
én az előző részeket nem ismerem, így újként nekem tetszik az eddigi videók alapján. ha veterán lennék lehet nem így lenne...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. sewerrat
2013.10.14. 10:14
Az egy dolog hogy lesznek részletes pályák, de a mami játékoknál ne ez legyen már az alapelv... Ez már csak természetes hogy egy új fejlesztésű játék tartalmaz például fejlett grafikát, illetve részletes, minél jobban kihasználható pályákat. A gond tényleg régi játék misztikumának hiánya, illetve szerintem az, hogy ez is le lesz egyszerűsítve játékmenet szempontjából, hogy boldog - boldogtalan nekiülhessen és kijátszhassa, míg anno ezt nem lehetett elmondani! nekem például több ismerősöm azért nem is játszott a régiekkel, mert képtelenek voltak vele játszani az összetettsége és nehézsége miatt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. sewerrat
2013.10.14. 16:11
"mai" játékoknál, elnézést
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. dragon83
2013.10.14. 21:28
Ez már csak természetes hogy egy új fejlesztésű játék tartalmaz részletes, minél jobban kihasználható pályákat.
Bárcsak így lenne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!