iPon Hírek

Titanfall fizetős és ingyenes tartalmak, szezonbérlet

Dátum | 2014. 03. 06.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Vince Zampella, a Respawn fejese megerősítette, hogy a Titanfall a mára már szokásossá vált modell szerint kap majd új tartalmakat a megjelenése után, tehát fizetős DLC-k formájában. Megjegyezte, hogy készülnek ingyenes kiegészítések is, bár ezek főként olyan alapvető dolgok lesznek, melyeket nem tudtak befejezni a játék megjelenésére - például a privát meccsek. Zampella szerint a szezonbérlet jó dolog, mert ha előre fizetsz a DLC-kért ilyen módon, akkor pénzt takarítasz meg. A játékhoz ugyanis tartalmas DLC-ket terveznek, mikrotranzakciók pedig nem lesznek. De mi a helyzet az Xbox 360-as verzióval? Arról már mi is beszámoltunk, hogy a portot a téma specialistája, a Bluepoint Games végzi, ám még mindig nem látott senki egyetlen képkockát sem belőle. Zampella szerint a cél, hogy olyan közel legyen a többi verzióhoz, amennyire csak lehetséges, de nyilvánvalóan vannak határok, hiszen régebbi, gyengébb hardveren fut. "Az Xbox 360-as változat késésének oka többek között az is, hogy például most készítjük az elsőnapos javítócsomagot, amit nekik majd be kell építeniük a játékba a megjelenés előtt." Zampella nem tudta megmondani, hogy az Xbox 360-as változat is megkapja-e majd ugyanazokat a tartalmi bővítéseket, mint a többi platform.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

19. Kerty
2014.03.06. 11:41
vegyek meg egy csak multis játékot (ami nem mellesleg nem is egy teknikai csúcs) majdnem 20ezerért és még utána megvehetem az összes dlc-t (haha) egybe hogy megússzam ócóba? Hülyének is megéri. Based EA.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Secondhand
2014.03.06. 12:41
Most majd kiderül, a hype hatalma működik-e egy ismeretlen játék esetében is, mert ugye a cod - bf játéklokat már csak ez adja el, hiszen tartalmilag egy nagy kakik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. TeslaGoD
2014.03.06. 13:47
Ahogy nézem, a szezonbérlet 24,99€ Originien, kb. fele a hasonló FPS-eknél megszokottnak. Kíváncsi leszek, hogy ez az új IP miatti bevezető ár, vagy a tartalom mennyisége is mérsékeltebb lesz-e.
szerk.:Most látom, hogy csak 3 csomag lesz, így már érthető az alacsonyabb ár, bár a tartalom mennyisége még így is kérdéses.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. TeslaGoD
2014.03.06. 13:47
Ahogy nézem, a szezonbérlet 24,99€ Originien, kb. fele a hasonló FPS-eknél megszokottnak. Kíváncsi leszek, hogy ez az új IP miatti bevezető ár, vagy a tartalom mennyisége is mérsékeltebb lesz-e.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. wishformor...
2014.03.06. 15:23
"bár ezek főként olyan alapvető dolgok lesznek, melyeket nem tudtak befejezni a játék megjelenésére - például a privát meccsek."
alapveto dolog igy van, de ugy nez ki, hogy az uber complex AI fejelesztese elvitte ez idot, es mar megint a multiplayer issza meg a levet. A csuda AI miatt lett 12emberre korlatozva a multi is ...
Bar ennyi info utan, amit tudunk a jatekrol, valoszinuleg ugy sem lessz kompetitiven jatszhato...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Domfoz wishf...
2014.03.06. 15:27
Ezt ugye te sem gondoltad komolyan?Ekkora hülyeséget, hogy a multis létszám az csak növekedjen....Mit akarsz, ilyen kicsi pályákon 64 embert vagy mi?Az egész játékot át kellene írni, hogy ilyesmik lehessenek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. patrik2991
2014.03.06. 16:19
OFF:
Nekem még mindig az tetszik a legjobban, hogy a dev-ek elhagyták az acti-t, mert már unták a lövöldözős játékok készítését, erre kiadnak egy lövöldözős játékot...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Secondhand Domfo...
2014.03.06. 16:46
2014-ben egy 6+6 fős multi szánalmas minden (technológia, játékélmény) szempontból.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. TeslaGoD Secon...
2014.03.06. 17:13
Azért ez elég idiótán hangzik, nem gondolod? A Battlefield 2 2005-ben már 64 játékosra volt tervezve, ilyen alapon szinte az összes mai multiplayer FPS elavult, ráadásul 9 éve! Nem a játékosszám teszi élvezetessé a játékot, a játékélmény attól függ, hogy a játékmód/játéktér összhangban legyen a játékosszámmal. Ha túl sok játékost erőltetünk egy kevesebb játékosra épített játékmódra (pl. CoD 4 40 fővel, 64 fős Rush BF-ben), akkor nem élvezetes játékot kapunk, hanem egy kaotikus tunkmasszát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. wishformor...
2014.03.06. 17:34
@Domfoz
Felreertettel, nem az a baj hogy 6v6-ra terveztek. hanem az hogy ezzel probalnak meg takarozni, hogy egy olyan motorra epitettek az egesz illuziot, ami 12 jatekos felett nem garantalja a 30FPS-t a nextgen consoleokon, es az egeszet megprobaljak megmagyarazni azzal hogy mindez az AI miatt van... ennyi....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. wishformor...
2014.03.06. 17:48
@Domfoz
"Az egész játékot át kellene írni, hogy ilyesmik lehessenek."

eleg baj lenne ha az egesz jatekot at kellene irni ahhoz, hogy 2 val tobb ember jatszhasson egy palyan.
Nem az a baj hogy nem ertesz hozza, hanem hogy tul akarsz kiabalni a hulyesegeiddel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Domfoz wishf...
2014.03.06. 18:10
Na jó, ezt elég hülyén írtam le.Tehát: Alapból, 12 ember pont perfekt ehhez a játékhoz, mapokhoz, stb.DE: Néha Angel City-n még így is kaotikus volt a helyzet egy-egy Hardpoint-nál(Vagy Domination, vagy mi a szösz.).2. 6v6 = mindhárom pontra juthat 2 ember.(Titan Vs. Titan, meg a sima TDM-hez meg nem nyúltam a béta alatt.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Secondhand Tesla...
2014.03.06. 19:55
"Nem a játékosszám teszi élvezetessé a játékot, a játékélmény attól függ, hogy a játékmód/játéktér összhangban legyen a játékosszámmal."

Vagyis a játékosszám teszi élvezetessé...

"akkor nem élvezetes játékot kapunk, hanem egy kaotikus tunkmasszát"

Szólni kellett volna a háborúkban anno, hogy ne legyen 200+ ember egyszerre a csatatéren, mert majd később tunkmasszának fogják titulálni a valós harci körülményeket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Asagrim Secon...
2014.03.06. 20:12
Szerintem meg emberiség elleni bűncselekmény milliók halálát okozó történelmi eseményből szórakoztatóipari terméket csinálni ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. TeslaGoD Secon...
2014.03.06. 20:31
Akkor fogalmazzunk úgy, hogy az ideális játékosszám teszi élvezetessé a játékot, nem az, ha minél többen vannak. A háborúkat nem szórakozásból vívják, a játék jó esetben viszont arra való. Nyilván a háborúkat sem kiszámolt, letesztelt játékosszámmal vívják, de jobbára katonká harcolnak bennük, nem Tibi és Csabi, na meg nem is respawnolnak. A reális mértékű játékosszám egy szimulátornál még tán jó érv is lehetne, de egy ilyen játéknál, mint a titanfall, aminek messze nem célja a valósághűség, teljesen felesleges elem. Ez a játék pörgős kell legyen, egyedül is jtászható, titánnal és gyalogosan is élvezhető, és átlátható. Ha ezekre a pályákra zsúfolnának rengeteg játékost, az a titánok számára lenne kellemetlen, ha nagyobb pályán szórnák szét őket, az a gyalogos harcot tenné laposabbá.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Crobit
2014.03.06. 21:55
Azzal takarítjátok meg a legtöbb pénzt, ha szemetet nem vesztek
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. wishformor...
2014.03.07. 09:48
@Crobit
+1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Secondhand Asagr...
2014.03.07. 11:11
Ne csináljunk semmiből akkor semmit, hiszen maga az élet okozza közvetlenül több milliárd ember halálát.

Ez kissé fóbiás felfogás már ne is haragudj, vagy ilyen képmutató, lehet választani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Secondhand Tesla...
2014.03.07. 11:12
Oké, ez jobb megfogalmazás így.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!