iPon Hírek

Titanfall - kiszivárgott a Respawn első játéka

Dátum | 2013. 06. 06.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Hamarosan megjelenik a júliusi GameInformer, melynek címlapjára már lecsapott az internet. Mióta az Infinity Ward alapítói, és felső vezetőinek legtöbbje lelépett az Activision karmai közül, titokban munkálkodnak új játékukon. Most azonban részben lehull a lepel, hála a borítónak, és az első kiszivárgott információknak. Ezek szerint a játék neve Titanfall, és PC-re, valamint Xbox One-ra érkezik, egy későbbi Xbox 360-as verzióval, melyet egy külsős csapat portol. Az első infók szerint az Xbox One részleges exkluzivitása annak tudható be, hogy az anyag erősen támaszkodik a felhőre. Hogy miért? Mert egy single playert nélkülöző, kizárólag a többjátékos módra koncentráló címről van szó, és úgy tűnik, hogy a Microsoft felhős arzenálja fogja számítani a fizika és a mesterséges intelligencia egy részét. Az első infók szerint a meccsek 16 játékost támogatnak, illetve befigyelnek mesterséges intelligencia által irányított karakterek is, mint például a Titánok. Ezek nagydarab, mech-szerű exoskeletonok, melyekből egyszerre csak kevés tartózkodhat egy pályán, a játékosoknak pedig le kell gyűrniük őket. A harcok hangulata a Dávid - Góliát vonalon jellemezhető, a Titánok pedig gyorsak és ügyesek lesznek, szóval nem lassú monstrumokra kell számítani. A források szerint a játék a Source Engine egy erősen átalakított verzióját használja, mert saját motort túl sok idő lett volna kifejleszteni. A Respawn egyik programozója szerint az Xbox One-ban 5GB memória érhető el a játékok számára, míg a PS4-en majdnem a teljes 8GB-ot ki lehet használni. Szerinte ez azonban jelenleg nem probléma, mert még az 5GB-tal sem nagyon tudtak mit kezdeni, mert az architektúra többi része annyira fejlett, hogy egyelőre nem tudják, mit kezdjenek hatékonyan ennyi memóriával. Ráadásul a felhős kapacitás sokat segít. A Respawn célja állítólag az volt, hogy megmutassa, milyennek kell lennie egy igazi multiplayer címnek a következő generációban. A játékot az E3-on mutatják be teljes valójában, addig tessék minden infót, így a platformokat is egy csipet sóval kezelni. Jövő héten minden kiderül.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. NovaTerra
2013.06.06. 18:14
Érdekesek ezek a Respawm fejlesztők. Megcsinálták a remek Medal of Honort, majd ugye leléptek az EA-től és átmentek ACt-hoz. Naná, hogy ott is második vh-s fps-t csináltak. Modern Warfare után sírtak, hogy nem akarnak mindig codot csinálni. Erre mit csinálnak megint az EA-nél? Egy modern fps-t. Persze ettől még lehet ez is jó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. skripton
2013.06.06. 19:13
Jól hangzik. Kiváncsi vagyok mi fog kisülni belőle. Majd az E3-on minden kiderül.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Th3Ac3
2013.06.06. 22:44
Szingli alapú játéknak sokkal jobban örültem volna, de azért nem írom le előre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Szefmester
2013.06.07. 09:15
Itt legalább nem kell időt pazarolni olyan felesleges dolgokra mint az MI-k meg esemény scriptek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. piter
2013.06.09. 19:47
Th3Ac3 szavaidbol leszurve te meg sosem vettel egy jatekot sem!Meg a hulye sem vesz single player jatekot!Azt letoltik ingyen!Erre gondoltal te is ugye?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. wittmannge...
2013.06.09. 21:05
@piter Még szerencse, hogy noha "a hülye sem vesz" eredeti játékot, a feljesztőstúdiók szimpla passzióból készítik őket, a kiadók pedig nem sajnálnak pénzt fektetni a kiadásba, nem a haszon miatt, csak mert nekik az tetszik..... majom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. SzAdamAndy
2013.06.10. 16:45
Ez érdekes lesz ugyanis a Source Engine nincs messze az iDTech3 tól vagy magától az IW enginetől. A nagy váltás mégsem lesz nagy váltás, kör szerű alakzatok sokszöggel lesznek közelítve És ha megnézzük a robot szemét a foglaton már látszik is szóval CoD MW2 Titanfall
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!