iPon Hírek

Titanfall matchmaking frissítés, életben van a 360-as verzió

Dátum | 2014. 04. 04.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Miután napokig bétaüzemben futott, mától elméletileg már elérhető a feljavított matchmaking rendszer a Titanfallban, bár egyelőre csak az Attrition és a Hardpoint játékmódoknál működik. Ahogy már megírtuk, az új rendszer lényegében úgy működik, hogy a kapcsolati sebesség helyett a játékosok képességeit vizsgálja a csapatok összeállításakor. Ami azt jelenti, hogy végre nem fognak olyan helyzetek előállni, hogy két teljesen kiegyenlítetlen csapat kerül szembe egymással, ami csak frusztrációhoz vezet. Mindez persze főleg hosszabb játék után vált különösen kellemetlenné, hiszen a Titanfall megtartja a csapatokat egymással szemben, ameddig csak lehetséges. Az új rendszerrel egyébként ez is változik: ha az egyik csapat nagyon nagy fölénnyel győzedelmeskedett, akkor két kör között most már átvariálja a játékosokat a program. Előbb kezdték árusítani az Xbox 360-as verziót Eközben életjelek érkeztek az eddig még sosem látott Xbox 360-as változatról is. Sokan úgy gondolták, a játék már meg sem fog jelenni az előző generációs konzolra, hiszen mind a Microsoft, mind pedig az EA/Respawn teljes hallgatásba burkolózott. Örömmel jelentjük azonban, hogy a játék életben van, olyannyira, hogy néhány üzlet egy héttel a megjelenés előtt már el is kezdte árusítani. A szerencsés vásárlókat ugyan az online rendszer még nem engedi be, így egyelőre arról sem tudunk beszámolni, milyen felbontásban, mekkora fps-sel és milyen grafikai beállításokkal fut a Titanfall az Xbox 360-on, egyedül azt tudjuk megerősíteni, hogy 1GB-ot kötelezően fel kell majd telepíteni a futtatásához.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!