iPon Hírek

Több mint 10 millió gyűlt össze a Star Citizenre

Dátum | 2013. 06. 13.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Chris Roberts és a Roberts Space Industries minden idők legnagyobb összegét gyűjthette be a Star Citizen elkészítéséhez. A rajongók által az űrszimulátorra szánt összeg túllépte a 10 millót, jelenleg épp 10 051 378 dollárnál tartanak. A gyűjtés Kickstarteren és az alkotók honlapján keresztül történt - ez utóbbin még mindig be lehet szállni a támogatók csapatába. Ha 15 000 dollárnál többet akartok fizetni, előtte feltétlenül lépjetek kapcsolatba a fejlesztőkkel. Ami érdekes, hogy ezt a szép összeget mindössze 184 023 rajongó produkálta: a Kickstarteres 2 134 374 dollárt 34 397 rajongó, a honlapon összejött 7 917 004 dolcsit 149 626 dobta össze. A támogatók átlagosan 54 dollárt fizettek, ami pont egy tripla Á-s konzolos cím amerikai ára alatt van. Az alapcsomag 30 dollárba került, de sokan választottak különböző extrákat és előfizetéseket is több mint 4 és fél milliós értékben. Ebből a pénzből az alkotók mindent meg tudnak valósítani, amit elterveztek, mivel összesen 6 millára volt szükségük: lesznek extra űrhajók, skinek, naprendszerek és küldetések, szinkron (legalább egy eredeti Wing Commanderes hanggal), teljes mocap a filmbejátszásokhoz és még pilótafülkénket is berendezhetjük. A motion capture munkákhoz saját stúdiót fognak nyitni. A Star Citizen 2014-ben fog megjelenni PC-re.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. AgeOfVampi...
2013.06.13. 18:10
Várós, remélem megmutatják, hogy nem hiába a sok befektetés...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. HardRock
2013.06.13. 18:37
Augusztusban várható a hangár modul érkezése befektetők számára, amiben megnézhetőek, bejárhatóak és felszerelhetőek lesznek a megvett hajók. Év végére ígérték a dogfight modult, amiben már repülni és csatázni is lehet majd.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Runciter
2013.06.14. 00:23
az egyik legvárósabb kickstarter project számomra
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. kullo1
2013.06.14. 00:32
És nem hiszem el ,hogy a "komoly" kiadók nem látják be mekkora igény van erre a stílusra...hát tessék itt van rá a példa ,épp hogy csak a szemüket nem szúrja ki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. David1992
2013.06.14. 08:12
#kullo1
Szerintem inkább örülni kéne, hogy nem szállnak rá a "komoly" kiadók... úgy is csak ilyen FIFA/COD/DIRT klón játék sorozat születne belőle, ami a második rész után unalmas lenne (oh és persze ahány kiadó, annyiféle kiadásban)... szvsz jóval minőségibb játék készül ha csak 4-5 évente 1 darab jön ki a témában (lásd IL-2 (az eredeti) -> Rise of Flight -> és az újonnan készülő Il-2 amin az előzőleg említett két játék készítői dolgoznak)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. s_erno
2013.06.14. 12:13
@David1992

Akkora hiány van ebből a kategóriából, hogy szerintem az emberek már a klón játékoknak is örülnének. Az utolsó valamire való spacesim az a Freelancer volt (nem emlékszem, hogy az X3 meg a Wing Commander Saga előtte vagy utána jött e ki).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Asagrim s_ern...
2013.06.14. 14:54
Freelancer még X2 előtt jött ki évekkel. Őszintén szólva X3-ra 2 perc alatt uninstallt nyomtam, mert nem találtam meg az invert mouse opciót, és alapértelmezetten volt invertált amitől irányíthatatlan volt már tutorial alatt is, de az X2 nálam máig etalonnak számít a műfajban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. s_erno
2013.06.14. 16:51
@Asagrim

Köszi a pontosítást. Ugh, ilyen rég adták ki a Freelancert? Hogy element az idő
Teljességgel igazad van X3 al kapcsolatban, valahogy a nagyon nehéz volt benne megtalálni az egyes dolgokat. Igaz, hogy én már csak egy későbbi erősen felpatchelt verzióval játszottam és abban úgy rémlik, hogy nem volt ilyen probléma. Nagyon jó játék csak nekem már egy picit komplikált
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim s_ern...
2013.06.14. 21:31
Kicsit rosszul emlékeztem, Freelancer jött ki előbb, de nem annyival előbb!

Fél év van a két játék megjelenése között, a STEAM megjelenéssel kevertem, mert úgy 3 év a különbség.

Szóval eredetileg mindkét játék 2003-ban jelent meg, ami akárhogy is nézzük, 10 éve volt!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Ronan
2013.06.15. 01:18
Egy kicsit több sosem árt enni is kell valamit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!