iPon Hírek

Tokkal védekezik az Apple a botrány ellen

Dátum | 2010. 07. 18.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

Az Apple Inc. mérnökei 22 napja éjjel-nappal dolgoztak az iPhone 4 problémájának megoldásán, autóikban és a munkahelyükön beállított tábori ágyakon aludtak - ecsetelte sajtóértekezletén Steve Jobs, a cég vezérigazgatója a hősi küzdelmet - amivel viszont azt is beismerte, hogy tudtak a bajról, és azt nem hozták nyilvánosságra. A botrányt a lapok keltették, amikor nagy nyilvánosságot adtak annak, hogy az Apple legújabb smartphone-jára időnként nem jönnek be a hívások, illetve nem megy ki a jel. Jobs túlzottnak minősítette a sajtó állításait. Szerinte a vásárlóknak mindössze 0,55 százaléka panaszkodott, mert ha a kezükkel eltakarták a készülék bal oldali csücskét, akkor nem tudták fogni a bejövő hívást. A telefon kívül vezetett antennájának ezt a problémáját a cég szerint ki lehet küszöbölni egy gumiból készített tokkal, amit minden telefontulajdonosnak ingyen adnak szeptember 30-ig, mert addigra remélik, hogy találnak elegánsabb megoldást. Ha valaki nem elégszik meg ezzel a megoldással, készek visszaadni a készülék árát. A világ legnagyobb technológiai vállalata több mint 3 millió darabot adott el legújabb telefonjából. A iPhone adja árbevételének mintegy 40 százalékát, s több pénzt hoz a cégnek, mint a Macintosh számítógépek vagy az iPod. Jobs újabb vihart kavart azzal az állításával, hogy valamennyi okostelefon ugyanezzel a problémával küzd, amit konkurensei hevesen cáfoltak.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

9. Insignia
2010.07.19. 03:05
érdekes módon a windows rendszerű okostelefonom van és nem szívok ilyennel... esetleg jobs bácsi említhetett volna párat abből a mindeből...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. viktorxxx
2010.07.19. 08:56
a rim, a htc es a samsung telefonjait hozta fel peldanak,
de eleg szanalmas, hogy masokra probalja terelni a dolgot,
ahelyett, hogy megjavitanak, azt mondja, hogy a tobbi is igy mukodik, ez a normalis...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Merwenus
2010.07.19. 09:28
Nekem Samsungom van, haveromnak HTC, egyiknél sincs ilyen probléma és eddig csak iPhone-al kapcsolatban hallottam ezt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. viktorxxx Merwe...
2010.07.19. 09:39
iPhone, iPad, iMac, Macbook - mindegyik kuzd 3G es/vagy WiFi antenna hibaval...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Rider15
2010.07.19. 12:37
"Az Apple Inc. mérnökei 22 napja éjjel-nappal dolgoztak az iPhone 4 problémájának megoldásán, autóikban és a munkahelyükön beállított tábori ágyakon aludtak"

Nem is aludtak
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. viktorxxx Rider...
2010.07.19. 13:00
de miert csak 22 napja, mikor a hibarol mar korabban is tudtak?
VALASZOK (angol)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Smith166
2010.07.19. 20:57
Most vajon miért nem óbégat itt egyetlen véres szájú apple fan se ????? Most aztán nagy a kuss, de nembaj, drágán megvenni a szart mert presztízs, ez kell nekik Telefonálni nem lehet vele de legalább drága volt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. rieper
2010.07.19. 23:02
Mit kell itt fikázni az applet? Azért veszik, mert meg vannak vele elégedve. Magyarországon meg nagyon drága és sznobságnak veszik az emberek.
De nem is csoda hogy jó. Néhány hardverre írnak vezérlőket és helló, így nem "nehéz" faja és stabil OS-t írni.

Egyébként nagy genyaság úgy piacra dobni, hogy tudják, hogy baja van. Nem tudom mit gondoltak, hogy nem derül ki? Gondolom már lejött a gyártósorról jó pár mire észrevették.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Smith166
2010.07.19. 23:28
Mindig is nagy arcuk volt, szerintem rájuk fért már egy kiadós pofáraesés ami visszarántja őket a földre. Valóban nem nehéz a fix hw-re jó softot írni, de most ugye még a hw sem sikerült

Mondjuk a másik oldalt is meg kell említeni, hisz az első xbox-oknál 30% volt az elhalálozás aránya. Csak ugye akkor kitalálták az ingyen-szerviz ingyen-futár dolgot, a világ minden szegletéből, csak egy telefon, futár viszi-hozza ingyen a gépet. Na meg ugye az az első szériában volt, ez meg már kitudja hényadik iphone. Szóval azért nem ugyanaz.

Ha a iphone-ok 40%-a hibás, akkor ez nem csak egy sima garanciális javítás lesz. Komoly tervezési/gyártási hiba lehet mögötte. Kiváncsi lennék ilyenkor megdícsérik-e azt a mérnököt aki jelezte a hibát időben? Vagy akkor rögtön kirúgták, az is lehet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!