iPon Hírek

Tovább javul a DriveClub grafikája

Dátum | 2015. 11. 17.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Paul Rustchynsky (avagy Rushy), a DriveClub vezető fejlesztője mindenkit megnyugtatott: a játék frissítése nem áll le sem idén, sem pedig jövőre. Először is: már végső tesztelés alatt áll egy új grafikai effektus, amivel a különböző anyagok és objektumok még szebb önárnyékolást kapnak. Ennek a neve hosszan "self shadowing parallax occlusion mapping", de a fejlesztők csak SSPOM-nak rövidítik. Rushy elmondta, az új effektus semmilyen hatással nem lesz a teljesítményre, sőt, az esetek többségében még kevesebb erőforrást is igényel, mint az előző megoldás. További bővülés is várható Ami pedig a jelent és a jövőt illeti, mától elérhető két új sprint pálya: Skjolden (Norvégia) és Loch Duich (Skócia), holnap pedig egy nagyobb frissítés érkezik. Ezzel kerül be végre a játékba a sokak által várt privát lobbik nyitásának lehetősége multiplayerben, de jön egy új ingyenes tour is, All-Star Tour néven. A motorkerékpáros rész is kiegészül új gépekkel, hat új eseménnyel és 3 új trófeával, valamint a fékezési asszisztens bekapcsolásának lehetőségével - azok számára, akiknek kicsit nehéz az irányítás. Aztán a jövő hónapban bekerül a gumik deformációjának szimulálása a játékba - azt viszont sajnos egyelőre nem tudjuk, hogy ez csak egy grafikai effektusként érkezik, vagy tényleges hatása is lesz a játékmenetre. Az mindenesetre biztosnak tűnik, hogy a fotó módban nagyon látványos dolgokat lehet majd lőni vele. Ezt először az autók kapják meg egyébként, de később a motoroknál is implementálják. A következő évi tervekről Rushy egyelőre csak annyit árult el, hogy új pályák biztosan jönnek, de ha tippelnem kéne, akkor azt mondanám, hogy akár egy második szezonbérlet sem zárható ki jövőre a játékhoz, az első évben ugyanis rengeteg tartalmat kaptak a játékosok a pénzükért cserébe (meg ingyen is), így a legtöbben elégedettek a DriveClub bővülésének ütemével.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. Kerty
2015.11.19. 19:54
egyedül ezt irigylem a konzolosoktól... náluk a fejlesztők arra mennek hogy többet kihozzanak ugyanannyi kakaóból. Pc-n meg arra, hogy még cigány módra jobban terhelje a rendszert...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!