iPon Hírek

További részletek a Battlefield 1-ről

Dátum | 2016. 05. 10.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Mondhatjuk, hogy a Battlefield 1 bejelentése mindenkit kellemesen meglepetett, senki nem számított arra, hogy a DICE ilyen bátor lesz, és pont az ellenkező irányba indul el, mint amerre a Call of Duty, és mint amerre a sorozat korábban tartott. De miért az első világháború? Nos, Aleks Grondal, a játék producere szerint ez azért volt jó döntés, mert számos új játékmenetbeli lehetőséget kínál ez a környezet. Itt egyszerre vannak jelen a csatatéren a lovak és lovasrohamok, a tankok és a repülőgépek. A különböző harci gépek jelentősen különböznek egymástól, akárcsak a fegyverek. Például ott vannak a gépfegyverek, amiket akkoriban az emberek nem nagyon hordoztak magukkal, ugyanakkor a játékban erre lehetőség lesz, mert a készítők szerint ez fontos. Ezen kívül a DICE-on belül már legalább tíz éve szó van arról, hogy előbb-utóbb megpróbálják az első világháborút megeleveníteni egy játékukkal, és erre most jött el az idő. A Battlefield 1 név viszont nem jelenti azt, hogy ez egy reboot lenne, hiszen Grondal szerint erre nincs szüksége a sorozatnak, ugyanis eddig is nagyon sikeres volt. Inkább azt akarják reprezentálni a névvel, hogy itt kezdődött az a fajta hadviselés, amiről a Battlefield mindig is szólt.
Mi a helyzet a hitelességgel? Amikor a Battlefield 1 fő borítóképe kiszivárgott, sokan azt gondolták, hogy ez egyfajta sci-fi / fantázia elemekkel átitatott játék lesz. Grondal szerint azonban nem ez a helyzet: valójában a borítóképen szereplő katona csak olyan dolgokat hord, amik tényleg jellemzőek voltak ebben a háborúban a valóságban is. A Battlefield 1 alapvetően valóságos élményt igyekszik majd visszaadni: a kampányt a valóságban lezajlott hadműveletek és csaták inspirálták, sőt, néhány esetben valós helyszínekről mintázták a pályákat. Ezzel együtt persze néhány ponton muszáj eltérniük a valóságtól, hogy a játék minél élvezetesebb legyen. Az ütközeteket is a valóságszerűség felé akarják eltolni azzal, hogy behozzák a különböző karakterosztályokat. Alapból az Asssault, a Medic, a Scout és a Support lesz választható, ugyanakkor két külön osztályt tartanak fent a repülőgépes pilótáknak és a tankok vezetőinek. Grondai szerint a lényeg, hogy a csapatot úgy tudják összeválogatni a játékosok, ahogy azt az adott szituáció megkívánja - bizonyos csatatéren a tankok kerülnek majd előtérbe, míg máshol a közelharc. Meg aztán persze ott vannak a lovak, először a Battlefield történetében, amik központi szerepet kapnak majd, de erről egyelőre még nem beszél bővebben a DICE. Fontos lesz a közelharc A Battlefield 1-ben kiemelkedő szerepet kap a közelharc is. Többféle közelharci fegyver lesz elérhető, így például az ásó, a buzogány, a kardok és a bajonett. Mindegyik másféle játékstílust kíván meg: eltérő sebességekkel rendelkeznek, másféle anyagokon tudnak átütni, másféle erővel - így például valamelyikkel át lehet majd ütni egy ajtót, míg egy másikkal nem. A bajonettre egy külön mechanizmust építenek, ami tulajdonképpen a rohamozás. Először is magát a pengét rá kell szerelnünk a fegyverünkre, utána kezdhetünk el rohamozni, és ha jól csináljuk, akkor nem túl sok öröme lesz az elénk kerülő ellenfeleknek. Ha viszont elrontjuk, akkor nagyon elrontjuk, és valószínűleg hamar végünk lesz.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. FaL
2016.05.10. 23:21
A SW:BF nagyon rossz irányba vitte el a dolgokat, ezért az én kívánságlistám a következő.

Amit nem szeretnék látni az új BF-ben:
- power-upként elérhető járművek, különösen a légi járművek
- kártyás hülyéskedés
- kötött pályás járművek
- percekig tartó gyaloglás az akció közepébe, ha nincs spawn beacon a közelben
- a squad pontszámhoz kötött perk-ök (ne legyünk más gyökérre utalva, ha kell egy perk)
- semmilyen egyéb power-up

Amit szeretnék látni:
- használható netkód és magas tickrate-es szerverek day 1-tól
- szituáció-függő spawnolás és/vagy random spawnpointok
- valódi! rombolhatóság (kétszer nem omlik ugyanúgy össze egy fal, stb.)
- lovasrohamok és a lovak értelmes felhasználása (ne csak a Humvee helyi megfelelője legyen)
- több alap muníció és/vagy töltényes szekrények/dobozok á la BF1942 (ismét csak, ne legyünk a gyökér supportokra utalva)
- limitált muníció a repülőkben és a resupply szüksége a repterek felett
- tüzérség szerepének és jelentőségének megfelelő ábrázolása
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. jaffa2843 FaL
2016.05.10. 23:37
" használható netkód"

Frostbite-tal bukta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. tibaimp
2016.05.11. 11:49
Jól hangzik, csak meg is valósítsák.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. arn
2016.05.11. 12:04
A felso shot inkabb tunik vmi steampunk cuccnak, mint 1vh. Lassan visszaterunk az 1942hoz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!