iPon Hírek

Treyarch - többet akartak az első Black Ops után

Dátum | 2012. 05. 29.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Mark Lamia, a Treyarch vezetője elmondta, a Call of Duty: Black Ops volt az első játék, ahol az egész stúdió teljesen egy projektre tudott koncentrálni - korábban folyamatosan be kellett segíteniük az Infinity Ward által készített epizódokba is. Lamia szerint mindent beletettek a Black Opsba, amit akkor tudtak, azonban a fejlesztés végeztével úgy érezték, ennél sokkal többet is tudnának adni. Ezért miután leadták a kész anyagot a konzolgyártóknak tesztelésre, az ilyenkor szokásos rövid szünet helyett rögtön nekiálltak a Black Ops II-nek.

Lamia elmondása szerint ekkor jöttek elő olyan ötletek, hogy a közeli jövőbe vigyék a sorozatot, mindezt úgy, hogy a már megismert karakterek számára folytatás legyen a történet, még a generációs ugrással együtt is. Míg Lamia szerint a játékipar egyik legrosszabbul őrzött titka volt, hogy a Treyarch a Black Ops folytatásán dolgozik, az valójában az egyik legjobban őrzött titok, hogy milyen is lesz az a folytatás - arról ugyanis jelenleg még senkinek nincs kialakult képe. A stúdió vezetője mindenesetre azt ígéri, hogy az eddigi legjobb Call of Dutyval lesz dolgunk, amibe számos, korábban nem várt újdonságot fognak beépíteni.

Régebben Lamia már elmondta, hogy a játék PC-s verzióján egy külön csapat dolgozik, és, hogy az ki fogja használni a DirectX 11 lehetőségeit. Ezen kívül - szintén a PC-s verzió esetében - igyekeznek jobban odafigyelni a biztonságra is. A korábbi évek tapasztalatai alapján azonban szinte biztosra vehetjük, hogy a játékot a Microsoft E3-as konferenciáján fogjuk először élőben látni, így reméljhetőleg akkor választ kapunk sok kérdésünkre.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

16. YellowFlas...
2012.05.29. 14:27
Az első BO-nál is mondogatták, hogy mekkora frankie lesz már, aztán egy kalap szarral lett egyenlő. Szerintem le is állhatnának a CoD szériával, mert a MW1 után csak süllyedt a színvonal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. LechooEdy
2012.05.29. 15:00
Még el is mondják: odaadtuk a konzolgyártóknak tesztelésre, el látszik, mert a PC-s kiadás, nekem pocsék volt, tele bug-al, grafikaival és scripteléssel, a legroszabb, hogy elszálltak folyton a mentéseim, meg egyebek. Remélem a BOII sokkal igényesebbek lesznek, mert van benne anyag.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. myckie2
2012.05.29. 15:02
Ha olyan lesz a gépigénye mint a CoD:BO-nak, akkor töröljék a játékot a gépekről, mondjanak fel és ássák el magukat. Bár a single egész jó volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. deadsnow44
2012.05.29. 15:05
Ez a cod is csak egy újabb patch-el lesz egyenértékű, amit az előző codhoz készítettek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. benczeb90
2012.05.29. 15:35
Keptönprájsz, bládi rásönsz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. TheRealTsL
2012.05.29. 16:46
"ennél sokkal többet is tudnának adni"... hát kevesebbet nem is nagyon lehetett volna. Eredeti ötletek száma kb nulla.
Fedezékből fedezékbe, 5 lépésenként cutscene, 100% lineáris pályatervezés, ezeket már ismerjük mindet.
Mi lesz a nagy újítás? Új vér animáció, ha meglőnek, esetleg minden eddiginél több általunk irányított katona hal meg a küldetés végén, úgy hogy nekünk természetesen semmi beleszólásunk?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. kullo1
2012.05.29. 17:20
deadsnow44 talán DLC-re gondoltál,ha valamihez nem értünk akkor ne böfögjük tele a topickot hülyeségekkel
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. nightmare1...
2012.05.29. 20:02
kullo1

Tudod, régebben pl a COD MW 1-hez ingyenes patch formájában jöttek a multimapok, ugyanígy patchel jöttek küldetések a Mass Effect első részéhez... Úgyhogy barátunk azért nem mondott akkora sületlenséget...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. kullo1
2012.05.29. 20:16
nightmare13 nem inkább a DLC-kel jöttek a peccsek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. patrik2991
2012.05.29. 21:06
Valójában a BOII nem hogy lineáris lesz, hanem egyenesen 1 interaktív film irányítás:
space: lövés -> haladsz előre a játékban
nem space: nem lövés -> meghalsz

erre aztán tényleg senki nem számítana
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. jocek
2012.05.29. 21:37
Na most a sok infinity ward fan nem kommentel hogy mekkora szar a treyarch... Kiderült hogy elég sokat tettek hozzá ők is az IW-s codokhoz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. nightmare1...
2012.05.29. 22:46
kullo1

Nem, régen a patchek hoztak ingyenes tartalmakat a játékokhoz, bármely meglepő. DLC-k nem olyan régiek azért... amikor rájöttek, hogy pénzt is kérhetnek azért, ami eddig ingyenes volt.

Nézz csak utána, hogy cod4 esetén a patchek hozták a pályákat (kill house és társai)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Tapir_606
2012.05.30. 09:22
jocek
igazából IW-nek besegített vagy sem, a Treyarch eddig csak szar codokat adott ki
MW1-hez kíváncsi vagyok ért-e Treyarchos kéz, mert az IW codokat is csak MW2től kezdték szidni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. pergerj
2012.05.30. 21:22
igazi IW-s codok az egy, az uo és a 2. na most abban 100% hogy nem volt egyik treyarchos keze sem..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. TheRealTsL
2012.05.30. 22:19
#14: nem mellesleg azok voltak a sorozat legjobbjai. Utánuk kezdődött a mélyrepülés, ami még jó darabig folytatódni látszik...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Wesley
2012.06.01. 13:18
Akinek nem tetszik, ne játszon vele. Én már csak " kötelességből" is ki szoktam játszani, bármilyen szar is lett 1-1 rész.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!