iPon Hírek

Új értékesítéstámogató rendszert fejleszt a Nextent

Dátum | 2010. 11. 09.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

A Nextent Informatika Zrt. mesterséges intelligencián alapuló, az értékesítés hatékonyságát növelő rendszerprototípust fejleszt egy kutatási program keretében. A rendszer nyomon követi az értékesítési beszélgetések során az ügyintéző és az ügyfél érzelmeit és egyéb beszéddinamikai jelzőit, majd ezekből adatbázist épít. A tárolt információk alapján minden egyes új beszélgetést kiértékel a rendszer, majd értékesítési valószínűség alapján rangsorolja a beszélgetéseket. A módszer segítségével lehetővé válik egyrészt a korábban bizonytalan, de potenciális ügyfelek számára a termék vagy szolgáltatás sikeres kiajánlása, másrészt értékes információkat nyújt a telefonos értékesítő apparátus számára, amelyeket fel lehet használni az értékesítők oktatása, képzése során is. A társaság közleménye szerint a telefonos értékesítés gépi támogatása elsősorban olyan vállalatok számára lehet érdekes, ahol direkt telefonos értékesítést, keresztértékesítést vagy bejövő hívások alatti értékesítést folytatnak és szeretnék növelni annak hatékonyságát.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!