iPon Hírek

Új és ingyenes VR-es demót készített az Epic

Dátum | 2015. 09. 07.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Mint ahogy minden komolyabb motor, az Unreal Engine 4 is teljesen felkészült a VR-es szemüvegek fogadására. Az Epic pedig úgy döntött, hogy ideje lenne ezt prezentálni is, úgyhogy a stúdió készített egy demót, ami ingyenes letölthető és kipróbálható az Epic Launcher segítségével. Ebben egy utcai háborús szituációt utazhatunk végig lassítva, és láthatjuk, hogy robbannak a tereptárgyak, szállnak a lövedékek, még egy hatalmas mechával is szembe kerülhetünk. A demó PC-n az Oculus Rift DK2-vel és a HTC Vive-val kompatibilis, de elméletileg a PlayStation Morpheusszal is működne, kérdés azonban, hogy PS4-re letölthetővé válik-e majd a későbbiekben.
Csodás eső a CryEngine segítségével És ha már amúgy is motorokról volt szó, térjünk át egy kicsit a CryEngine-re. Habár a generáció elején nagy reményekkel indult a motor, jelenleg úgy tűnik, hogy az előző generációhoz hasonlóan ismét az Unreal Engine fog dominálni. Ettől függetlenül nem feledkezhetünk meg róla, hogy a Crytek azért továbbra is az élvonalban van technológiailag, amit most egy független grafikus és programozó demonstrál is. Az úriember egy új eljárást készített a CryEngine-hez, ami egészen döbbenetes esős effektusokra képes - az eső utáni táj és felületek megjelenítése talán sosem volt még ennyire valósághű.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

13. tibaimp
2015.09.07. 16:56
Az első videóban a tűz számomra kicsit "élettelen", az eső meg, ilyesmi már van a gta5-ben is, szóval...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. predike07
2015.09.07. 17:03
Már alig várom,hogy az történjen a játékokkal a VR-nek köszönhetően mint ami történt a filmekkel a 3D-nek köszönhetően
Minden jelenet belassitva és ááá eszméletlen lesz ahogy fél óráig száll egy golyó és ezt térben látom huuuuu valamint gyakorlatilag ebben ki is merült a tartalmi lényeg.Aki meg egy jót szeretne játszani az nosztalgiázzon az emlékei között,vagy szokja meg,hogy minden nagyobb jelenet alatt alhat egy jót.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. lestyanrob...
2015.09.07. 18:59
Engem se nyűgöztek le a videók, de szerintem itt a lényeg az, hogy ez a látvány lassan már alap lesz szinte bármelyik játékban, mert ezekkel motorokkal viszonylag egyszerű lesz megoldani. Ha így nézzük, nem rossz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. predike07
2015.09.07. 19:29
Azzal nincs is baj, fejlődjön az a dolga csak a látvány nem minden.
A látványt hamar megszokod és utánna keresni fogod a tartalmat.
Én így vagyok vele legalább is.Szép-szép de idővel ha nem jó a játék akkor delete.A látvány miatt még nem lesz egy játék jó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Meteoreso
2015.09.07. 19:54
Jó ez a VR es cucc nagyonnn !
Már gyűjtögetek egy kártyára ami ki is tudja hajtani, ilyen grafikával el is fogadnám Végre van valami ütős ami miatt várni lehet a jövőt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Phantomstr...
2015.09.08. 09:14
Tolják ki végre a VR-t, zakózzon akkorát, mint egy ház (mert mint gamer cucc, úgyis fog), aztán lendüljünk végre túl rajta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. kazsakke tibai...
2015.09.09. 06:45
a robbanasok konkretan ugy neznek ki mintha valamelyik borderlandsbol nyultak volna...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. RaVer86
2015.09.09. 09:12
Az Unreal engine azért olyan kapós, mert az ultramobil piachoz van igazítva. Ez pedig butított szar grafikát eredményez. Az elemental tech demot is milyen szépen lebutították...
Igazából csak a cryengine, meg a frostbite játszik aki szinvonalat akar.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. RaVer86
2015.09.09. 09:12
Az Unreal engine azért olyan kapós, mert az ultramobil piachoz van igazítva. Ez pedig butított szar grafikát eredményez. Az elemental tech demot is milyen szépen lebutították...
Igazából csak a cryengine, meg a frostbite játszik aki szinvonalat akar.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.09.09. 10:25
Igen, az Unreal Engine előző részei is az "ultramobil piachoz" volt igazítva. Ja nem. Ekkora baromságot, komolyan.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. RaVer86 BReal
2015.09.09. 17:10
Akkor olvass utána pl a prohardveren, hogy gányolták el a "piaci igényeknek" megfelelően az egész engine-t... Attól, hogy kevésbé tájékozott vagy,(és még enyhe voltam) nem kell lehurrogni a másikat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. TheRealTsL RaVer...
2015.09.09. 17:45
ph-ról tájékozódni... epik.
Amire utalsz, az egy gyors keresés után egy majd' másfél éves blogbejegyzés.
Szerintem neked kellene utánanézned, hogy mire is képes az UE4.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. RaVer86 TheRe...
2015.09.09. 20:21
Szerintem kár fikázni a ph-t, mert jók a cikkek, de sok embernél élnek a téveszmék, hogy csak egy fizetett AMD reklám az oldal Abu-val együtt... De ez már marha unalmas. Amúgy meg minden ph-s Unreal engine hírnél le van írva, sokszor a kommentekbe is, hogy az Epic-nek ebben van az üzlet, nem a High-End effektekben, míg a Crytek meg a Frostbite teljesen másképp áll a témához. A voxel cone tracing tudtommal most sem támogatott ue4 alatt, most az , hogy a Fable Legendsbe tákoltak valamit a Lionheadnél az egy dolog.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!