iPon Hírek

Új Fallout Online?

Dátum | 2012. 10. 04.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Új tűnik, hogy a Bethesda egy új, ingyenesen játszható online MMO-n dolgozik. Lehetséges, hogy ez a Fallout Online lenne? A Bethesda még 2004-ben megvásárolta a Fallout jogait az Interplaytől, de nem mindent, az online játék készítésének lehetősége még a cég kezében maradt. Az Interplay bele is fogott egy Fallout MMO elkészítésébe, amely a tervek szerint 2012 második felében jelent volna meg, de volt egy olyan záradéka az egyezségnek, hogy csak akkor csinálhatnak MMO-t, ha egy bizonyos dátum előtt elkészülnek vele. Nos, ez nem sikerült és a Bethesda úgy döntött, jobb lesz, ha minden jogot a saját kezébe vesz, a két cég végül megegyezett, két millió dollár gazdát cserélt, és Interplay Fallout MMO-ja eltűnt a süllyesztőben. Mivel az Elder Scrolls Online már készülőben van, a Bethesda következő MMO projektje logikusan a Fallout lehet.

A Bethesda tulajdonosa, a ZeniMax új stúdiót nyitott a texasi Austinba, Battlecry néven, melynek vezetője a Star Wars: The Old Republic executive producere, Rich Vogel, aki olyan online játékok veteránja, mint a Star Wars Galaxies és az Ultima Online. Vogel most építi csapatát, és valószínűleg nem kell sokáig keresgélnie, a szintén austini székhelyű egyik BioWare leányvállalat, amely az SWTOR-on dolgozott rengeteg embert elbocsátott.

A Bethesda új stúdiójának megnyitásáról szóló sajtóközleménye egy még be nem jelentett projektet is említett, ám ebből még nem derült ki sok, annál többet elárulnak azonban az új stúdió álláshirdetései, különösen a pénzbevételekért felelős dizájner szerepének leírása, amely így szól: "A sikeres jelentkező együtt fog dolgozni a dizájn csapattal, az elemzőkkel, a marketingesekkel és a felső vezetéssel, feladata új online játékunk pénzbevételi részének kialakítása és optimalizálása." Ez a munkatárs lesz továbbá felelős a játék gazdaságáért, és a virtuális tárgyak árának kialakításáért, illetve az ingyenes és valós pénzért vásárolható fizetőeszközök kiegyensúlyozásáért. Olyasvalakit keresnek, aki nagy tapasztalattal rendelkezik ezen a téren.

A platform főnöki munkakör leírásában mikrotranzakciós rendszerek és szolgáltatások kialakítása is szerepel, és kiemelik, hogy fontos az online játékok szeretete (érdekes módon a pénz szeretetét nem emelik ki, pedig ez is a témába vágna). A fő dizájner paraméterei még többet árulnak el a készülő játékról, mivel a játékok szeretetén kívül FPS és RPG tapasztalatot kérnek a jelentkezőktől. Kiemelik az online tervezői tapasztalatokat is. A jelentkezőnél a konzolos tudás, főleg a következő generációs plusznak számít. A fő pályatervezői leírás is arra utal, hogy a játék konzolokra is meg fog jelenni, de itt platformként már a PC-t is megemlítik.

Kíváncsian várjuk, vajon mi lesz ebből, és azt is, hogy az Interplay elkezd-e valamit építeni nevétől és világától megfosztott projektjének romjaiból.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. hanzidrown
2012.10.04. 14:13
ADjanak ki egy új skyrim minőségű fallout-ot ami ténylegesen is a 101-es vault köré fog épülni sztorilag madj csak azután csináljanak ilyen mainstream sz.rt mert hogy a the elder scrolls online is az lesz az szinte biztos.

Vilég életében single player játékokban aratott a bethesda...most minek kell olyan kategóriában erőlködni ami úgyem megy nekik?A Brinket is úgy elcseszték (akár kiadóként közreműködött benne akár nem,azt bevallom hogy maga a története -amiben a bethesda elég jól domborít a játékaiban-az nagyon jó csak a megvalósítás lett borzasztó)....tanulhattak volna belőle.

Egyszóval új single playeres falloutot a népnek aztán próbálkozhatnak az mmo piacon .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. vivanto
2012.10.04. 14:59
Akárhogy is töröm a fejem, egy multiplayer Bethesda játék sem jut eszembe amivel játszottam (brink-et sosem próbáltam..). De azt így is merem állítani, nem feltétlen nem értenek hozzá, csupán a single player játékaik valami bitang jók egy egész egyszerű tény miatt: moddolhatóság.

A Bethesda az egyetlen studio ami mindent elkövet a legkényelmesebb, legszerteágazóbb moddolhatóság érdekében, még a Valve sincs a közelébe sem, hiába a sok reklámjuk meg mindenféle kampány. A Fallout 3/NV és Oblivion/Skyrim-et ez tartotta/tartja életben sokkal erősebben mint egy néhányszor kijátszható címet. Multiplayerben - pláne ha MMORPG - meg egyszerűen megengedhetetlen a moddolás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. wittmannge...
2012.10.07. 09:59
Ha van pofájuk egy Fallout online-t csinálni, ami egy free-to-play lebutított wow klón lessz én a kardomba dőlök.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. bitpork
2012.10.08. 14:15
wittmannger : kezdheted a kard fenését. A részvényeseket nem érdekli a játékélmény, csak h osztalék fizetésekor sokat kapjanak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!