iPon Hírek

Új médiaajánló szoftver a Gravitytől

Dátum | 2010. 01. 05.
Szerző | napi.hu
Csoport | IT VILÁG

A nemrégiben jelentős befektetést kapott magyar startup cég, a Gravity a napokban mutatta be partnerei számára ajánlórendszereinek új változatát, az Impresst. A személyes médiaajánló szoftver a fejlesztő szerint képes arra, hogy jelentős mértékben megváltoztassa a felhasználók tévénézési szokásait.

"Az Impress a tévénéző engedélyével, de az ő zavarása nélkül folyamatosan figyeli felhasználói szokásainkat, s ezek alapján kínál személyes ízlésünknek megfelelő video-on demand vagy egyéb műsortartalmat az aktuálisan elérhető több száz csatorna választéka közül. A program emellett képes arra, hogy automatikusan felismerje és rögzítse kedvenc műsorainkat arra az esetre, ha azokat egyéb elfoglaltság miatt nem tudnánk megnézni. Így egyetlen dolgunk marad csupán: a fotelben ülve nézni kedvenceinket - pillanatnyi hangulatunknak megfelelő műsor hiánya esetén pedig megnyomni a távirányító kék gombját" - jelentette ki Urbancsek Tamás, a Gravity fejlesztési igazgatója.

Az Impress segítségével a szolgáltatók pontos ismereteket tudnak szerezni előfizetőik médiafogyasztási szokásairól, csökkenteni tudják azok lemorzsolódását, egyben növelni a lefedettséget. Az egyénre szabott, személyes preferencia által vezérelt műsorajánlat révén lehetőség nyílik növelni a nézők elégedettségét a releváns és érdekes tartalmak ajánlásával. Mindezek mellett az Impress a szolgáltatók számára egy új bevételi csatornát is nyit a platformon megjelenített targetált hirdetések által - áll a fejlesztők közleményében.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!