iPon Hírek

Új módszerrel egyenlíti ki az esélyeket a Morphie's Law

Dátum | 2016. 12. 16.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

A többjátékos lövöldék fejlesztőinek általában vannak ötleteik arra, hogy legyenek minél egyenlőbbek a játékosok esélyei a meccseken. Ezek között gyakran olyan módszerek szerepelnek, mint a fegyverek tűzerejével, vagy a karakterek speciális képességeivel való babrálás. A Morphie’s Law-t készítő Cosmoscope-nak viszont egyedi megoldás jutott eszébe. Ha a játékban eltaláljuk egy ellenfél valamely testrészét, akkor azzal egy darabnyi részt átvállalunk magunkra. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy ha mondjuk fejbelövünk valakit, akkor az ő feje kisebb lesz, a miénk pedig nagyobb. Minden testrésszel ez történik: érintettek a lábak, a karok, és a törzs is. Az egésznek az az eredménye, hogy az ügyesebb játékosokból nagyobb célpont válik, könnyebben eltalálhatók, míg azoknak, akik nem annyira jók, sokkal kisebb, nehezebben megcélozható karakterük lesz.
Ahogy a Cosmoscope magyarázta, ezzel a megoldással az új játékosok is együtt játszhatnak a veterán mesterekkel úgy, hogy mindenkinek szórakoztató marad a játék, a képességeinket pedig a testméret mutatja. A Morphie’s Law Morph rendszere ugyanakkor nem csak a meccsek kiegyensúlyozásáról szól. Az eltérő méretű testrészek is hatnak a játékosokra: a hosszabb lábakkal rendelkezők magasabbra tudnak ugrani, a picik bebújhatnak apró résekbe is. A siker egyik kulcsa, hogy folyamatosan alkalmazkodunk-e a változó méretekhez. Minden csapatnak saját avatárja van, mely nő, ahogy a csapat tagjai növekednek (az győz, akinek nagyobb lesz). A saját lövéseink egyébként nem sebzik a társainkat, de segítségükkel eloszthatjuk a súlyt az ügyesebb és gyengébb játékosok között, így akár azt is megoldhatjuk, hogy a legkiválóbb csapattagot kis méreten tartjuk azzal, hogy lövöldözünk rá. A Morphie’s Law a tervek szerint részt vesz majd a Steam Greenlight programban.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. Flegeton
2016.12.16. 12:32
Ellenére a vicces videóval. Erre kinek volt igénye?
A nooboknak kedvez, így laglább nem kell fejlődniük.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. tomchee
2016.12.16. 12:46
Nagyszerű ötlet elég kreatívan megoldották a srácok
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MastR
2016.12.16. 14:15
Ha valaki jó abban amit csinál akkor legyen belőle hátránya! Ha ez egy jó játék akkor miért nem úgy árulják hogy ők adják a pénzt amiért mi használjuk?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. srobi
2016.12.16. 14:38
Erről a mitosis nevü játék jutott eszembe. Ott a nagyobb gömbök megeszik a kisebbeket, de a kicsik gyorsabban mozognak. Akkor igazán érdkes ha csapatban játszik az ember. Itt pedig úgy néz ki, hogy csapatban kell nyomulni. Kérdés, hogy game módok lesznek még és milyen pályák.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. sleepingdr...
2016.12.16. 14:50
Ezt az egyébként jó, vagy legalábbis érdekes koncepciót sikerül a világ legidiótább videójával bemutatni. Viszont mielőtt a videó meggyőzött az ötlet komolytalanságáról, azért felmerült bennem, hogy ebben a láb-shoot lesz a menő, mert azzal lelassítjuk az ellenfelünket?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. tomchee MastR
2016.12.17. 00:28
Szerintem pont ellenkezőleg. Így a jó playerek is találnak kihívást a játékban, és a casualok sem lesznek be darálva. 2 fő ok az abba hagyásra kilőve
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. JohnAmanar
2016.12.19. 08:19
Az ötlet nem feltétlenül rossz. Mondjuk egy ilyet összedobni, mint, ami a videóban szerepel, alig egy nap. Unreal Engine 4 Blueprin-t ből pár kattintással engedi a Bone scaling-et és ezen kívül alig van valami, ami ehhez kell. Mellesleg egy ilyen fejméretnövelős demo alapból van mellé..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!