iPon Hírek

Új Rage képek és villáminterjú

Dátum | 2009. 08. 16.
Szerző | Chocho
Csoport | JÁTÉK

A GameTrailers.com interjúvégre kapta Tim Willits-et, az id software kreatív igazgatóját, aki az id Tech 5 technológia előnyeiről beszélt egy keveset. Ugyan Willits nem mondott sok újat, arra kitért, hogy a Rage legerősebb része szerinte - akárcsak eddig az összes id játék esetében - a mögötte álló technológia lesz. A MegaTexture eljárásnak hála tényleg nem lesz két egyformán kinéző textúra a játékban, és bár ez így elég merészen hangzik, hihető, ha a cég korábbi címeire gondolunk, hisz mindegyik mérföldkő volt a maga korában. Tim továbbá elárulta, hogy a játékban kénytelenek leszünk jóban lenni a városlakókkal, mert a mutánsok mindig ellenünk lesznek, és a banditák is vadászni fognak ránk. A játék megjelenési dátuma egyelőre "When it's done." (Majd ha kész.), de sejthető, hogy jövőre rátehetjük a mancsunkat.

                        


                                                                               Tim Willits interjú

Érdekesség, hogy a videóban Tim helyett Tomot írtak. Ugyan javítva egyelőre nem lett, minden bizonnyal csak egy csúnya sajtóhibáról van szó. Cikis, de ez van. Továbbá itt van négy friss kép a játékból, érdemes nézegetni őket.


Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. Adriján
2009.08.16. 11:24
VISSZA A HIRHEZ

Bittos velem van a baj, de sztem nem olyan szép a képeken és remélem a gépigénye sem lesz nagy mer amúgy jónak tűnik ennek ellenére. Kicsit olyan fallout-os beütése van. ID-s játékban eddig még nem csalódtam ez is biztos jó lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. thspo
2009.08.16. 13:17
ezeken a képeken sztem sem annyira kimagasló a grafikája, viszont nem annyira lényeges ha a játék jó lesz. Inkább vegyenek vissza a grafikából és menjen a mai vasakon is, nehogy olyat kapjunk mint anno a Doom 3-nál, hogy nem volt gép amin normálisan futott volna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Gpety
2009.08.17. 05:41
@thspo: A Doom 3-al nem volt szerintem semmi gépigénybeli gond, nagyon jól skálázható volt. Emlékszem egyik ismerősöm még a ritka ócskának mondható FX5200-as VGA-javal is, a grafikai beállításokat visszavéve tökéletesen, szaggatás nélkül tudta végigvinni. Én pedig a már akkor közepesen gyenge ATI 8500-asommal közepes és magas közötti beállításokkal futtattam.
Persze az ultra high-hoz kellett ám bika erős gép, de mindez azért messze áll attól, hogy nem volt gép amin normálisan futott volna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Adriján
2009.08.17. 08:52
Így van.. aki akart, az tudott vele gyenge gépen is játszani.. árnyékok letiltásával rengeteget gyorsult a játék(bár ez mindenhol így van) és úgy már 800*600as felbontás mellett egész szépen futott az akkori 677mhz-es ic-on 9250es ati mellett
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. thspo
2009.08.17. 09:19
a maximális grafikai beállításokra gondoltam, nekem anno 1,7ghz P4-en 512 rammal és geforce 4-el voltak gondjaim, nyilván az utóbbi volt a szűk keresztmetszet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Chocho
2009.08.17. 10:51
thspo: Az biztos nem. Nekem is GeForce 4-em volt (Ti4200), és az AMD Athlon 2000+-szal megtámogatva minden gond nélkül vitte a játékot 1024*768-as felbontásban, medium beállításokkal. Természetesen az árnyékok is be voltak lőve, a Doom 3-mal azok nélkül játszani abszolút értelmetlen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!