iPon Hírek

Végleg bezár a Mass Effect Andromeda fejlesztőstúdiója

Dátum | 2017. 08. 01.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ahogy már beszámoltunk róla, a Mass Effect Andromeda fejlesztésére létrehozott BioWare Montreal a játék viharos fogadtatása után már eleve csökkentett létszámmal üzemelt tovább, hiszen a csapat tagjainak jelentős része átment besegíteni a BioWare más játékaiba. Most pedig végleg lehúzták a rolót: az Electronic Arts bejelentette, hogy a BioWare Montreal végleg bezár, azaz pontosabban beolvad a kiadó új stúdiójába, az EA Motive-ba. Ezt az a Jade Raymond vezeti, aki korábban a Ubisoft Montreal nagyfőnöke volt. A csapat amellett, hogy egy saját Star Wars-játékon dolgozik, más projektekhez nyújt segítséget cégen belül, így például a Star Wars Battlefront 2 egyjátékos részlege is itt készül. Az Electronis Arts megerősítette, hogy az alkalmazottak folyamatosan költöznek át az EA Motive-hoz. Nem lesz nehéz dolguk, hiszen mindkét stúdiónak Montreálban van a székhelye. A kiadó elmondása szerint a csapat számos nagy projekten dolgozik, így minden tehetségre és segítségre szükség van. A BioWare Montreal egyébként még 2009-ben jött létre kifejezetten azzal a célzattal, hogy majd ott készül a következő nagy Mass Effect. Ehhez a gyakorlatot a Mass Effect 2 utólagos támogatásával, és a Mass Effect 3 többjátékos módjának elkészítésével szerezték meg, majd a stúdiót kibővítve álltak neki az Adromédának.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

6. mikej95
2017.08.01. 18:40
Más területen melegebb éghajlatra küldték volna az egész bagázst, jól választottak foglalkozást.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Avisto mikej...
2017.08.01. 22:57
Igazából ha hinni lehet a különböző kiszivárgott híreknek, akkor itt inkább az irányítással volt a fő gond.
Normális vezetés nélkül az egyes emberek magukban lehetnek akármilyen tehetségesek, nem fognak csodát tenni.

A végterméket állítólag kb másfél év alatt hozták össze miután addig olyan irányokba ment a fejlesztés amik végül nem működtek (pl procedurálisan generált felfedezni való bolygók).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. pdx06
2017.08.02. 00:58
Rengeteg sebből vérzett a játék, ami egyszerűen élvezhetetlenné tette az RPG-hez szokott játékosok számára. Dugig volt arcade elemekkel(szkennelés, ugrálás, lépcsőfelnyitás), bohóc animációkkal, a pályák pedig nyomasztóak voltak mintsem szórakoztatóak. Már maga az alapötlet is bukta volt, hogy kirántották a történetet az eredeti környezetből, egyáltalán nem kellett volna ragaszkodni a trilógiához, nyugodtan lehetett volna folytatni a megszokott közegben. Az egész olyan semmilyen volt, egy kaptafára épült minden, nem lehetett úgy beleélnie az embernek magát a játékba, a csatákba mint az első két részben. Újítás nulla, már nem köti le az embert ha az üres sivatagban autókázik, főleg ha már harmadszor van ez a dolog eleresztve. A ME2-nél jó irányba haladtak hogy a Mako-t sikló váltotta fel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Dante73 pdx06
2017.08.02. 10:01
Szerintem még csak nem is ezekkel volt a gond. Itt komoly technikai hibák vannak, voltak. Gondolok itt animációkra, pl. Legújabb patch hiába van fent, még mindig látni karaktereket, amik úgy sétálnak, mint aki betojt... De még ez is elnézhető. A paragon / renegade rendszer hiánya, a társak taktikai irányítása viszont már nem. Az, hogy a történet bugyutácska, megbocsátható. De mondjuk az, hogy a társakhoz semmiféle kötődés nem tud kialakulni, annak a hiányában, hogy harc közben sokszor azt sem tudni, merre jár, nemhogy "megmentené a bőröd" mert rászabadítod a saját, és a két társad biotikáját egy miniboss-ra... Itt, sajnos az alkalmazottak, és a főnökök egyaránt alkalmatlanok voltak. De, persze a transznemű ratyimatyi az kellett a játékba, mint egy falat kenyér...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. katt777
2017.08.02. 12:21
Tehát a mindenféle értelemben szar végterméket készítő munkatársak mennek "segíteni" másoknak. Jó előre tudni, mitől óvakodjon az ember! Ha most belegondolok a SW BF2-be, már remegek, és nem az izgalomtól. Már most számolgatom, vajon hány tárat kell egy csupasz fejbe ürítenem, miközben az ellen vígan lő rám 100% precizitással, mintha mi sem történne közben (de véletlenszerűen fedezékbe bújik), a teleszart gatyával járó társaimról nem is beszélve...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Adzo82
2017.08.02. 19:16
Túl szigorúak vagytok! Mind igaz amit írtok, de ennek háttere illetve oka is van. A telepakolt nadrág Effect az gáz. Nem mondanám, hogy a pálya és a küldetések feszélyeznének. A Nomádban töltött !órák! azok lehetnek egy idő után unalmasak a sok bányászás miatt pl., de ez ellen kellemes perceket tudtak szerezni a karakterek akiket magammal vittem. Időnként még Ryder is beszállt a beszélgetésbe. Szerintem hangulata azért van, egész jó. Tény, hogy az animácó bugyuta, tele van buggal. Néhol hiányoznak a texturák. Az NPC-k esetében nem találkoztam olyannal aki a fizika törvényeit meghazudtolóan ne cselekedett volna. Egy valami ami számomra érthetetlen, bár lehet, hogy kb 40 óra játék után sem sikerült rájönnöm valamire: Voeld-n a Remnant Decryption puzzle -k érhetetlen módon nehezebbek az elvártnál. (Peebee küldetések) Szó szerint többe nem találtam használható, összefüggő logikát. Olyan feladványok amikben normális esetben, más játékokban a megoldáshoz egy vagy maximum kettő szabályra kell rájönni és azokat kombinálni, de itt kudarcot vallottam. Ennél akár hány szabályt próbáltam bevetni, mindig volt olyan része ami ellent mondott neki. Szóval érthetetlen számomra a nehézsége.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!