iPon Hírek

Verona - új magyar fejlesztésű játék a Kickstarteren

Dátum | 2015. 10. 02.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Egy újabb független magyar csapat tűnt fel a színen, melynek tagjai korábban például a Sine Mora-n dolgoztak, nagyrészt régebbi Digital Reality-tagokat üdvözölhetünk soraik között. Ők szeretnék most Kickstarteren tető alá hozni a Veronát, ami a leírás szerint egy sci-fi akció-kalandjáték, és Shakespeare klasszikus Rómeó és Júlia történetét hozná össze a Josh Wedon-fél Firefly-jal. Az alaptörténet szerint a Föld elkezd belezuhanni a napba a 22. században. A gazdagok persze már rég elhagyták a bolygót, és külső kolóniákon élnek, de még mindig milliók maradtak hátra. A játékos egy csoport extractort alakít, akik nagyjából zsoldos tolvajoknak felelnek meg. Ők visszatérnek az apokalipszis előtt álló Földre, hogy mindenféle hátrahagyott értéket vigyenek el, de aztán ráakadnak valami sokkal fontosabbra. A fejlesztők mindezt epizodikus formában szeretnék megvalósítani. A tervek szerint az első évad öt epizódból áll majd, epizódonként 45-60 percnyi játékidővel, de összességében a felfedezéssel és mindenféle dolog összegyűjtésével akár 15 órányi játékidőre is számíthatunk. Úgy tűnik, hogy a játékmenet alapvetően gyűjtögetésből, felfedezésből és harcból áll majd. A gyűjtögetésben és az értékek megszerzésében segítségünkre lesz a Firefly névre hallgató kis drónunk, akivel mindenféle környezeti feladványt kell megoldanunk. A drón egyébként fejleszthető is, így korábban elérhetetlen területekre mehetünk be vele, és újabb lehetőségek nyílnak meg a játékmenetben. Ami a harcot illeti, az Uncharted által inspirált modern 3D-s, fedezékes lövöldözésre kell számítani, leginkább zárt, de több elágazással rendelkező pályákon. Az egyes epizódokat intermezzók kötik össze, amik 2D-s kalandjáték formájában valósulnak meg az anyahajónkon, a Queen Mab-on. A készítők ezen kívül beépítenek egy rejtett karma-rendszert, így a játékos döntései befolyásolják a történetet, és a csapattagok viszonyait és reakcióit. A Prior Games stúdió alapvetően 375 ezer dollárt kér a megvalósításhoz, ám ekkor még sajnos csak a PC-s verzió megjelenése garantált. Az Xbox One-os és PS4-es változatok az utolsó 750 ezer dolláros kiterjesztett cél teljesülésekor jöhetnek létre. Biztató, hogy a projektbe olyan arcok is besegítenek, mint a Lollipop Chainsaw és a Killer is Dead koncepciógrafikusa, Tony Holmsten, a zenét pedig Greg Edmondson szerzi, aki a Firefly-tévésorozat és az Uncharted-játékok muzsikáit is komponálta.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

12. tibaimp
2015.10.02. 14:24
Hajrá nekik, de azért az furcsa, hogy kishazánkban több mint 1 millió dollár cirka 300 millió forint kell egy játék elkészítéséhez pc-re meg konzolokra.....ááááá, ne már...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. gumitamin
2015.10.02. 15:00
2 évi munka
gondolom a motort is venni kellett hozzá
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. gombabacsi tibai...
2015.10.02. 15:13
300 millió? én hallottam mennyi pénz van eddig ebben a projektben, le se merem írni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. crowly
2015.10.03. 07:39
Ha csak 10 fős csapattal számolsz és 2 évi teljes fizetésükkel (persze adót is kell fizetni a munkások után), már akkor több 10 milliós számot kapsz. Mert azért gondolom játék fejlesztőknél nem minimálbérrel kell számolni. De ezen felül kell felszerelés: hardver, szoftver és helyet is bérelni kell. Esetleg pénzbe lehet még a forgalmazás, reklám ha van ilyen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Crytek01
2015.10.03. 09:09
Sajnos ránézésre is gyenge+ az összekalapozott pénz nevetségesen alacsony lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Kerub88 tibai...
2015.10.03. 18:30
Láthatóan gőződ nincsen a játékfejlesztésről.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. torzonborz Cryte...
2015.10.03. 18:53
Ez mitől gyenge ? Főleg, hogy még csak pre alfa ?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. korgabor96 Cryte...
2015.10.04. 20:58
Azt sajnos nem tudom, hogy mennyi pénz kell egy játék elkészítéséhez, de abban biztos vagyok, hogy ha évente (jobbesetben) egy assassin's creed játékot és call of duty-t el lehet adni (nem is kevés embernek), annak ellenére, hogy mindenki tudja, hogy milyenek, akkor ezt is el fogják tudni adni, csak jó reklám kell neki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. scsabee
2015.10.05. 08:24
Egy jól menő Enterprise software fejlesztő / architect fizetése manapság nettó 700E-től kezdődik. A játék coder is simán megkap ennyit. 10 fejlesztő = nettó 7 millió csak a bér kezdetben / hó. Fejlesztő hardware lesz fejenként még 1 milla + még irodabérlés... (nettó 7 millió az a cégnek kb. bruttó 14 milla / hó, 20 hónapra az már 280 milla...)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Fzoltan Cryte...
2015.10.05. 12:29
Ha megnézted volna a videót rendesen, akkor tudnád, hogy van egy befektetőjük, aki akkor hajlandó finanszírozni, hogy ha összejön a Kickstarter projekt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. tibaimp Kerub...
2015.10.05. 12:29
Valóban nincs, de Neked biztos van, mert éjjel-nappal játékot fejlesztel mi??? hajuk már....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Vargha
2015.10.05. 12:53
Én azért vinnék bele valamilyen formában valami "idegen" témát, ha nem is az elejétől. Sztem eladhatóbb lenne.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!