iPon Hírek

Visszavonta az Xbox One korlátozásait a Microsoft

Dátum | 2013. 06. 19.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Don Mattrick Xbox-nagyfőnök pár perccel ezelőtt a hivatalos Xbox Wire oldalon tett közzé egy bejegyzést, melyben bejelenti, visszavonnak majdnem minden korlátozást az Xbox One DRM-mel és a használt játékokkal kapcsolatban. Mattrick szerint a csapat meghallgatta a feléjük érkező véleményeket, elolvastak a neten mindent a témával kapcsolatban, majd eljutottak a következő döntésekre: - Nem kell internetkapcsolat ahhoz, hogy offline Xbox One-játékokkal játszunk. Egyedül a konzol első beállításánál kell csatlakoznunk az internetre, onnantól ha csak lemezes offline játékokat tolunk, többé fel sem kell mennünk. Ezzel megszűnik a 24 órás ellenőrzés is, az Xbox One pedig ugyanúgy mobilis lehet, mint az Xbox 360, nyugodtan vihetjük magunkkal olyan helyekre, ahol esetleg nincs internet. - A lemezes játékok csereberélése, eladása, kölcsönadása teljesen úgy fog működni, mint most az Xbox 360-on, nincs semmi limitáció. - Amellett, hogy a játékokat megvehetjük lemezen a kereskedőktől, minden cím elérhető lesz a megjelenés pillanatában Xbox Live-on is. Ha ezeket megvettük és letöltöttük, ugyanúgy játszhatunk velük offline, mint a lemezes játékokkal. Ezen felül az Xbox One-játékok minden Xbox One konzolban működni fognak, nem lesznek régiózárak. Ezzel persze változik néhány más, korábban bejelentett dolog is. A játékok megosztása most már a lemez odaadásával működik, online nem, a letöltött Xbox One-játékok pedig nem lesznek megoszthatók, vagy eladhatók. Ezen kívül - ahogy most is -, a lemezes játékok futtatásához a lemeznek a meghajtóban kell lennie.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

73. bturbo
2013.06.19. 23:45
Hoppá
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
72. kray
2013.06.19. 23:46
Becsokiztak
Gondolom rájöttek, hogy bukta van win8 fronton és félő, hogy bukta lesz konzol fronton is

Már csak azt várom, hogy bejelentség, hogy a kinect sem figyel minket állandóan
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
71. davidrt
2013.06.19. 23:56
Szerintem most már akkora közutálat tárgyai lettek, hogy ez nem lesz elég!
Így még mindig csak a PS4 szintjén vannak, de jóval kevesebb népszerűséggel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
70. myckie2
2013.06.19. 23:56
okos lépés
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
69. Digu
2013.06.20. 00:00
Ezt mindenképp meg kellett lépniük, ha nem akartak csúfos buktát.
Azért kíváncsi lettem volna arra a vezetői megbeszélésre, ahol meghozták ezt a döntést, gondolom nem épp jó hangulatú volt a légkör, hogy ilyen beismerést kell tenniük majd nyilvánosan, és ezzel beismerve az eredeti koncepció hatalmas baklövéseit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
68. Agent_Smit...
2013.06.20. 00:01
A legtöbb embert szerintem sikerült még így is elriasztaniuk.
A stratégiájuk nem változik, csak nem tudták most ráerőltetni az emberekre.
Na se baj, majd legközelebb és több, kisebb adagban, úgy nem fog akkora ellenállást kiváltani és talán le lehet nyomni a felhasználók torkán.

Egyébként számolja valaki, hány fronton bénázik most az MS?
Windows Phone, XBOX One, Windows 8...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
67. AgeOfVampi...
2013.06.20. 00:02
Miért van olyan érzésem, hogy ez így volt kitalálva?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
66. Veisinger
2013.06.20. 00:12
Most már csak az kéne,hogy visszavigyék a tervezőasztalra és megcsinálják olyan erősre,mint amilyen a PS4. Mert ezen a fronton még mindig haldoklik a konzol,és talán pont ez lenne a legfontosabb!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
65. patrik2991
2013.06.20. 00:16
Kíváncsi vagyok mi lett volna, hogy ha pl. a Sony 1 hónappal az Xbox One megjelenése előtt nyögi be, hogy boccs, de nálunk nem lesz drm. Jó mondjuk update-tel ki lehetett volna szedni, de úgy mégis még gázabb lett volna az MS-nak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
64. R3plic
2013.06.20. 00:24
Valóban számítani lehetett erre a lépésre, de szerintem ez már nem menti meg az XONE-t. Ezzel most bebuktak, nem baj gyerekek, majd legközelebb okosabban csináljátok az M$-nél.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
63. NovaTerra
2013.06.20. 00:36
Ti miről beszéltek? Ugyanarról a konzolról, ami előrendelési rekordokat dönt? Csak benne írja valamelyik okos, hogy ms, persze szigorúan dollár jellel, dolgozói rendelték elő!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
62. 5hR3kY
2013.06.20. 00:45
Facepalm.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
61. j.panzer
2013.06.20. 01:11
Milyen egy undorító, mocskos, szemét egy banda ez, és még gerinctelen is. Először kitalálnak, és bejelentenek egy koncepciót, ami xoarba se nézi a felhasználót eleve bűnözőnek állítja be, a játékokért fizethetsz, de jogod nincs hozzá, jah és még kémkedik is a cucc.

Aztán, mikor ez kiveri a biztosítékot a fél világnál, akkor visszakoznak, és a 2 hete még fennen hangoztatott elvekből hirtelen semmi nem marad.
Mi akadályozza meg őket abban, hogy ha már egy rakás hülye megvette a One-t, újra meggondolják magukat?

Hányok, de komolyan hányok már tőlük. Undorító, mocsok banda, aki semmibe veszi, és lábbal tiporja a felhasználóit.

Nálam már ott elásta magát az egész X1 (pedig 360-om van, meg Halo fan vagyok/voltam), amikor ezt bejelntették, és most akár hogy próbálják visszanyalni magukat a játékosok kegyeibe, hát tudod mit, MS?

MÁR CSAK AZÉRT SEM!

Dödöjjé mög!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
60. MrFox
2013.06.20. 03:30
NovaTerra ugyanarról nem, mert 10 preorder termékből jó, ha 3 xbone (gép, irányító, forza vagy cod4). A többi az PS dominancia.

És igen, M$ dollárjellel, csak neked.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. MrFox
2013.06.20. 03:37
Ja, és ezt mondták egy hete (!), szóval csak óvatosan az Xbone vétellel, mert 1 év és szépen itt lesz minden amit most elhagytak:

"A Microsoft Studios első embere, Phil Spencer elmondta: a korábban már ismertetett szabályok kőbe vannak vésve, így rövidtávon ezek egészen biztosan nem fognak változni, ugyanakkor még nem tudni, mit hoz a jövő, így a későbbiekben még alakulhatnak az irányelvek, annak függvényében, hogy a játékosok és a piac mit kíván meg. „Mindenesetre most feketén-fehéren le van írva, hogy mi az álláspontunk, hogy ne legyen vita ezzel kapcsolatban.” -- tette hozzá Spencer.

Példaképpen az eredeti Xbox 360 konzolt említette meg, mely megjelenésekor egészen más gép volt, mint amit most láthatunk; számos olyan lehetőség hiányzott belőle, ami már alapvető dolog, ezen felül pedig az operációs rendszer is átalakult párszor. "
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. Riddick77
2013.06.20. 03:41
Végre kezd megjönni az eszük,jó sok idő kell hozzá. De,az már jól lenyomták a imázsukat...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. mtrx220
2013.06.20. 06:05
LOL
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. HeverAdam
2013.06.20. 06:27
Na mi az Microsoft: Befenyítettek? Jobb is, hogy erre a döntésre jutottak de azért magán a videomagnós dizájnon is agyalhattak volna csak hát már késő
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. albi01
2013.06.20. 07:05
Érdekes,hogy mindez alig pár nappal az amerikai tengerészgyalogság nyilatkozata után történik [LINK]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. jozsefm
2013.06.20. 07:07
Megfutamodas jol van ez ideje lenne a win 8-eswtwben is
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. Synitka
2013.06.20. 07:12
A MS elveszít egy csatát mi meg nyerünk egy konzolt (alternatívát)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. vivanto
2013.06.20. 07:25
Gyorsan rá is néztem a naptárra hátha április van, de csalódnom kellett, most ez a vicc vagy a bemutató volt az?

Mondjuk akármilyen gusztustalan is, el kell ismerni ők legalább hajlandóak változtatni, nem úgy mint egyes felhasználók
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. NTomi
2013.06.20. 08:06
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/a9ddAZm_700b.jpg
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. jozsefm vivan...
2013.06.20. 08:14
Elvegre a felhasznalo vagyis a fogyaszto kellene hogy legyen a legfobb tenyezo egy piacgazdasagban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. myckie2
2013.06.20. 08:17
De nem értem az üzletpolitikájukat. Eleve minden megkötés nélkül kellett volna bemutatni és árusítani a gépet és kb 1 év utána lassan updatekkel bevezetni ezeket. Így learathatták volna a babérokat és megszívathatták volna a népet. No mindegy amúgy sem rajongok a cégért. Nemrég kezdtem el 360-at használni PS3 után és inkább nem írom le a véleményem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. magerg
2013.06.20. 08:23
...és most tessék tiszta szívből, hangosan röhögni!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. balikabo
2013.06.20. 08:39
Akkor is maradok a ps4-nél. Pedig mikor szóba jött hogy lesz nextgen egyértelműen az XBOX köv generációját akartam megvenni, most is Xbox360 am van, de már semmi nem tántorít el attól hogy PS4 et vegyek és ez a véleményem ez után sem változik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. Gyurkov
2013.06.20. 08:40
Imádom hogy most az emberek többségének ez sem tetszik. Ilyenkor örülnék ha megszűnne a játékipar és az egyetlen szórakozási lehetőség csak a munka lenne egyeseknek - úgyis sokakra ráfér egy jellemformálást. Tisztelet a kivételnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. SonicTheHU...
2013.06.20. 08:49
Szerencsétlenek, hát csak térdre borultak Nem vagyok konzolos, de őszintén örülök, hogy belátták, ez így nem lesz jó. Szerintem a maradék limit ami cserélt játékokat illeti h offline megy de multizni nem fogsz meg stb és a letöltött gémeket nem lehet tovább passzolni még teljesen belefér a képbe
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. balikabo
2013.06.20. 08:49
Gyurkov ebbe nincs mi tetsszen az embereknek. Jó maga a lépések amiket meghoztak jók, de az ember utálja ha szórakoznak vele, ez mindenhol így van, és az ember mindig megítél valamit valami miatt, az MS ott szúrta el hogy előbb beszélt aztán cselekedett, ezzel rengeteg ember elpártolt tőlük. Meg lehet nézni a szavazások százalék értékeit legtöbb helyen 80+% nál áll a PS4. Ha nem jelenti be a sok retardságot az MS hanem megvárja hogy mi a Sony koncepciója akkor most ez az erány 50-50% körül lenne. Nem arról van szó hogy itt sokaknak semmi sem tetszik hanem hogy már meg van a véleménye mindenkinek egy elszúrt lépésről ezek után semmi nem biztosítja hogy a jövőben minden jó lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. jozef8
2013.06.20. 09:04
Megjött az eszed Microsoft? Vagy direkt hülyítettetek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. Szefmester
2013.06.20. 09:10
"Mattrick szerint a csapat meghallgatta a feléjük érkező véleményeket"

Olyan intenzív NEM! érkezett hozzájuk amit még a Jupiteren is lehetett volna hallani.. az űr vákuumán át!

Kőbe vésett alapelvek... persze... most meg hívtak egy kőfaragót?

Tulajdonképpen az M$ bizonygatta hogy mennyien előrendelték a gépet, és hogy milyen jó, és az övék a legjobb most meg ez?! Ezek után még annyira sem fog eszembe jutni hogy vásároljak egy ilyet mint eddig, pedig eddig kb egyszer nem jutott eszembe. Segget csinálnak a szájukból és büszkék rá.... szégyen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. Morte
2013.06.20. 09:31
Nekem csak a bajom vele, hogy ezeket bármikor egy tolvonással a jövőben is bevezethetik.Szóval egyetértek MrFox, és j.panzer véleményével.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. cipo
2013.06.20. 10:20
"We can't just flip a switch to turn off DRM, the console was built around it."

haha ezek szerint mégis ki lehet kapcsolni egyszerűen a DRM-et? Hazudnak mint állat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Shinjiii
2013.06.20. 10:29
j.panzerrel egész jól szót tudnék érteni, nagy a srác.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. kisoe
2013.06.20. 10:58
"nem vagyok microsoft fanboy se dolgozó"

Ha egyik sem lennél, akkor magasról tennél arra hogy másnak nem tetszik a termékük.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. Zephyrus
2013.06.20. 11:00
kisoe: nem az a gond ha másnak nem tetszik, hanem amikor az ember egy cikk alatt szeretné az adott dologról mások véleményét olvasni a TÉMÁVAL kapcsolatban erre a fele legalább flame ami még csak nem is kapcsolódik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. 5hR3kY
2013.06.20. 11:20
A konzolok esetében meglátták a Sony előrendelési rohamát, és rájöttek hogy így a kutya sem fogja venni a gépet. A Windows 8 esetében azért nem fognak soha rájönni erre, mert nem látják hogy ki milyen alternatívát választ majd helyette. Bár kíváncsi lennék hogy hány Windows 8 licensz esetében éltek a 7-re való downgrade lehetőségével?

Zephyrus: Te meg ellenflame-ezel off topic dolgokkal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. Zephyrus
2013.06.20. 11:30
5hR3kY: létezik downgrade lehetőség? amúgy ahogy láttam egybepcknél és laptopoknál sok gyártó pl dell választhatóvá tette win7/8-t a legújabb modelleknél is
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. kisoe
2013.06.20. 11:59
5hR3kY:
Borzasztó jót tenne az asztali oprendszerek piacának, ha ott is lenne normális verseny, nem pedig 1-2%-os Linux és OS X lenne csak a nagy rivális. Az Ms-nek nincs értelme saját magával küzdenie.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Andos
2013.06.20. 12:20
Én is elég áthatóan érzékelem, hogy itt valami nem stimmel. It's a trap!
Most már nem igazodok ki az M$ üzletpolitikáján. De aki fel tud dobni egy lehetséges elméletet, hogyan fog ezekkel a lépésekkel komolyabb hasznot húzni az M$, azt meghívom egy csavaros fagyira ebbe a dög melegben!
Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ennyire gyökerek legyenek itt valami turpisság van készülőben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Zephyrus
2013.06.20. 12:30
Andos: nem feltétlen, a kiadók érdeke a kölcsönadósdi meg a DRM, valamelyik cikkben volt is, hogy a microsoftnak abból nem jut semmi. de mivel emiatt sok vevőtől buknának el, ezért kompromisszum kelett mindenki oldaláról, ha a microsoft nem tud eladni konzolt, a kiadóknak még annyi bevétele sem lesz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. MrFox
2013.06.20. 12:41
Zephyrus : a kiadóknak semmi érdeke nincs a DRM-ből, sőt csak rossz nekik, ezt az EA is kifejtette (mert a micro$oft kezdett rájuk mutogatni, hogy hát a kiadók kérték).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. 5hR3kY
2013.06.20. 12:49
Az EA törölt mindenféle online pass dolgot, remélem ezt a példát az Activision is követni fogja.

Zephyrus: A Windows 8 Pro-t lehet downgrade-elni Windows 7 Pro-ra vagy Vindows Vista Business-re. Illetve a Windows 7 Pro-t vagy az Ultimate-et lehet Windows Vista Business-re és Windows Vista Ultimate-re, valamint Windows XP Professional-re, Windows XP Tablet PC Edition-re, vagy Windows XP x64 Edition-re

http://www.microsoft.com/OEM/en/licensing/sblicensing/Pages/downgrade_rights.aspx#fbid=oAKxjtk2tHS
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Zephyrus
2013.06.20. 12:54
amúgy ha a DRM rossz a kiadóknak, akkor sorolok párat: Uplay, windows live (rockstar is használta előszeretettel, meg még néhány más is, hiába a microsoft csinálta), a crytek is saját drm-t épített be, ami miatt az esetek 50%-ban a steam-en megvett crysis kidobta nekem, hogy az aktivációs szerverük épp offline, próbáljam meg késöbb...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. kray
2013.06.20. 12:55
A Személyeskedést, sértegetést valamint a vulgáris szavak mellőzését szeretném kérni tőletek.

Valamint, hogy maradjunk a konzolnál, mint téma
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. gab78
2013.06.20. 13:04
Nem is csoda, hogy visszakoznak, amikor a konkurens konzolra kb 20* akkora!!! az előrendelés, akkor muszáj gyorsan reagálni, különben bukta lesz... de még így is lehet... A kötelező Kinect-et is kilőhették volna...

Sajnos a Win8-nál ezt nem látják (hogy szar az amit csinálnak) és ott továbbra is megy az erőlködés...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. MrFox
2013.06.20. 13:25
gab78 : a kötelező kinectet kilövi az új usa képvidelőházi törvényjavaslat a mindig bekapcsolt megfigyelőeszközökről. Voltaképpen semmi sem valósul meg abból, amire építették a konzolukat. Az emberek között persze van pár, aki megvesz egy gyengébb konzolt jóval drágábban, de hát ez már az ő bajuk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. KatonaKM
2013.06.20. 13:34
Késő!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. MrFox
2013.06.20. 14:13
"What’s interesting though is that Xbox One launch games will require a day one patch in order for them to be played offline. This shows that Microsoft did not plan to change its DRM policy as they announced today. Although the Xbox One is set to release this November, it sounds like they changed their stance too late and as a result, games will require a patch to enable offline gameplay."
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. SzAdamAndy
2013.06.20. 15:28
Az lenne már undorító amit meg is lépnek majd, hogy fényezni fogják magukat hogy milyen rajongó/vásárló/gamer barát cég hogy hallgatnak rájuk és megértik a problémáikat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. hypermania
2013.06.20. 17:21
Na, akkor a gamerek felet akkor vesztettek el a,ikor bejelentettek a DRMet, hogy en nem adhatom oda dvdmer a havernak, aki vegigviszi, es akkor tudunk rola beszelni, meg ilyenek. Tehat 50%. A masik felet meg most, akik izgatottak lettek volna a 'felho erejenek' lehetosegeitol, tehat sok mindent igert a microsoft, ami most meghiusul: online game kolcsonzes, a drm miatt esnek az arak (mint a valvenal), a felho sokszorosithatja a geped teljesitmenyet. Ezeket most vesztettek el. A masik 50%. Legyen gerinced.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. j.panzer
2013.06.20. 17:47
A játékosok 95%-a PS4-et venne.

Konkrétan:
Amazon szavazás:

41.146 játékosból 38.984 a PS4-et venné, és csupán csak 2.162 venne Xbox One-t.

Magyarán szólva a játékosok 95%-a PS4-et venne (jól mutatja az ábra, hogy mindig van 5% elmebeteg/fanboy).

Nem csoda, hogy meglépték a visszakozást. Muszáj volt, vagy halál. De könnyen lehet, hogy már így is halál.

Én speciel már akkor eldöntöttem, hogy a boxos karrieremnek vége, mikor bejelentették, a 24 órás online chacking-et (nem azért, mert lopom a játékokat, nincs chippelve a cucc), és most, hogy visszatáncolnak, ezzel már nem segítenek magukon.

Kifejezetten jól látszik, hogy milyen módon állnak a felhasználókhoz, és ez nem tetszik. Sőt konkrétan undorodom tőlük. Nem fogok többet fizetni egy amúgy a konkurenciánál 50%-kal gyengébb gépért, pláne egy olyan cégnek aki elsőre default bűnözőnek kezel, aztán meg fényesre nyalná a hátsómat.

Nem MS! Ezt nagyon El-Qúrtad! (És most finom voltam. Master Chief pedig számomra K.I.A.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Szefmester
2013.06.20. 18:01
A gamefaqs-on is volt egy szavazás (még ez előtt) aminek az eredménye:

Have you pre-ordered a PlayStation 4 or Xbox One yet?

Yes, I've already got both of them pre-ordered 1.62% 776
Yes, I've pre-ordered a PlayStation 4 10.59% 5058
Yes, I've pre-ordered an Xbox One 1.39% 664
No, but I plan to buy both systems 2.22% 1061
No, but I plan to buy a PlayStation 4 44.24% 21137
No, but I plan to buy an Xbox One 2.25% 1077
No, I don't plan to buy either console right now 37.69% 18006
TOTAL VOTES 47779

Már önmagában itt is látszott a hasas hát még a mai szavazás után... jelenleg a válaszadók 10%örül hogy halgattak a játékosokra, 4,5% lesz*rja a változást nekik jó volt az is, 12% bizakodik, 30% nem bízik bennük ezután sem és inkább nem vesz gépet, 44% meg csodálkozik hogy egyáltalán megpróbálták azt az ötletet... Látszik hogy a játékosok jó része nem hisz nekik, és egy töredék az aki azt hiszi ezután eljő a kánaán az og tulajokra...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. nemlehet
2013.06.20. 18:03
Azért nem 50%-al gyengébb az Xbox One, de tény, hogy valamivel gyengébb. Itt csak az a baj, hogy mondták, hogy nem lehet kikapcsolni a DRM-et mert erre épül a konzol. Oszt hopp mégis lehet. Hát így adjon a cég szavára az ember.
Akkor azt is kezeljük hasonlóan, hogy a Kinect nem fog leskelődni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Asagrim nemle...
2013.06.20. 18:17
Sim Cityre is azt mondták hogy nem lehet offline játszani és mégis lehet, csak menteni nem, Diablo 3-ra is azt mondták hogy a szerver végez néhány számítási feladatot aztán lám-lám konzolokon net nélkül is simán lehet majd játszani vele.

Röviden: szokásos hazugság.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. j.panzer
2013.06.20. 18:19
Xbox One: 1.2 Tflops * 1,5 = 1,8 Tflops amit a PS4 tud.
Amúgy igazad van, úgy helyes, hogy a PS4 50%-kal erősebb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. j.panzer
2013.06.20. 18:31
Az elmúlt 2 évben az MS csan annyit ért el, hogy iszonyatosan megutáltam őket. Okádok a sok szartól amit csináltak, már azt sem hiszem el, amit kérdeznek, nem hogy amit mondanak.

NEM, NEM, NEM és NEM szavazok nekik bizalmat akár hogy nyüszögnek most már. Már az sértő, hogy a fejükben megfogalmazódott ez a rendszer, nem hogy még végigvinni is megpróbálták.

Ennek tükrében szerintem nem komplett, aki Xbox One-t vesz, mégpedig egész egyszerűen azért, mert nem csak hogy hagyja, de még támogatja is, ha egy cég hülyének, egy lélegző xardarabnak tartja, és mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legjobban az uralma alá hajtsa.

Az a baj az MS-sel, hogy az utóbbi években (bár lehet, hogy mindig is ilyen volt, csak nem volt ekkora publicitása) láthatóan arra törekszik, hogy szolgálat helyett uralja a felhasználóit, erre pedig én nem vagyok kíváncsi, és a jelek szerint egyre kevesebben.

Megbukta a WP-vel, a W8-cal, most a Box-al. Rossz az irány, nagyon rossz, és amíg ez nem változik, addig csak azt tudom nekik mondani:

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. myckie2
2013.06.20. 19:29
j.panzer most kellene berobbanni egy értelmes alternatívával és az MS-t csődbe juttatni. Az operációs rendszerben egy rossz konkurencia és vége lenne a cégnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Asagrim mycki...
2013.06.20. 20:05
Visszasírnád te még a Windowst ha többszereplőssé válna a PC OS piac ... 20 évnyi Windows szoftver kuka, drivergondok, optimalizálatlan médiaplatformok (flash), az operációs rendszerek száma miatt dráguló szoftver(fejlesztési költség), vagy egy-egy szoftverfejlesztő szimplán nem támogatná egyik-másik oprendszert ... a gamer piac PC-n meg becsődölne, mert egyszerűbb szarni az egészre és csak konzolra kiadni játékot, mint konzol +windows helyett plusz X mennyiségű PC OS-t is bevenni a fejlesztésbe. Onnantól meg hogy játékok hiányában nincs kit felsőkategóriás desktop PC hardverekért fejni, véget is ért a PC karriere ...

... szóval Windows ellen fellépni úgy hogy az átmeneti időt a PC át is vészelje, csak alapból mocskos nagy kartellel lehetne.

Ezért is nem visszakoznak Win8 esetében. 95% részesedés mellett azt csinálnak amit akarnak, de konzolnál versenyhelyzet van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. j.panzer
2013.06.20. 21:17
Asagrim - 2013-06-20 20:05:05

Szerintem alapvetően tök igazad van, arról ne is beszélünk, hogy ha elkezdenének terjedni a saját fájlkiterjesztések... húúúú mi lenne az üzleti világban. Azt a káoszt.
Ezért is tartom rosszan az MS irányvonalát, mert ha elkezdi szopatni az embereket, akkor azok tényleg átpártolnak máshová, és akkor az lesz, amit mondtál.

Ez kéne felfogni az MS-nek, hogy lehet ő prémium gyártó a hardver piacon, de az OS piacon nem. (Mondjuk most az sem jött be, a Surface-szel, de potenciál van benne, csak ki kell nőni a gyerekbetegségeket, meg használható OS kell a vas alá)
Aztán mielőtt prémium hardvergyártó akar lenni, előtte olyan OS-t kell írnia, amit minden user vigyorogva akar (és tud) használni, és nem egy Pain In The Ass rendszerre kell a jövőt alapozni, amit kész rémálom használni, és még rád is erőltetik. Na ez a rossz hozzáállás.

És azt sem szabad elfelejteni, hogy prémium gyártó csak a hardver piacon lehet, az OS piacon (ha egyeduralkodó akar lenni) muszáj elérhető árú terméket árulnia, különben az emberek szépen más alternatíva után néznek.
Amúgy is a prémium piacot már megette az Apple. MS-nek el kell döntenie, hogy meg akarja tartani a piaci részesedését, vagy prémiumosodni akar. Azt meg remélem nem képzelték, hogy majd mind a 3 milliárd PC felhasználó százezreket fog fizetni az ő OS-ükért. Nem fog, mert nem tud.
Még akkor sem, ha történetesen a W8 egy jól sikerült OS lenne, de aki már próbálta, az tudja, hogy attól nagyon távol áll. Konkrétan egy lapát...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. punchman
2013.06.20. 23:04
SzAdamAndy

"Az lenne már undorító amit meg is lépnek majd, hogy fényezni fogják magukat hogy milyen rajongó/vásárló/gamer barát cég hogy hallgatnak rájuk és megértik a problémáikat."

Úgy érted, mint a Sony? A PS3 megjelenésekor stúdiók lázadoztak nyíltan a cég gyakorlata ellen. Most egy ügyes fordulattal előálltak a játékos- és kereskedőbarát imázzsal és az egész ps4 marketinget az X1 miatti DRM botrányra hegyezték ki, ami a felhasználók 5-10%-át érintette volna. A nyúl viszi a vadászpuskát?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Asagrim punch...
2013.06.21. 06:35
Ez logikailag ott nem stimmel, hogy a PS4 bejelentés előbb volt, és eleve nem volt semmi mocskos DRM, tehát a DRM hiánya nem az XBONE-ra való válaszlépés volt, hanem alapból ilyen a konzol.

Ezt hangsúlyozni meg nem értem hogy miért probléma ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. punchman
2013.06.21. 07:47
"a PS4 bejelentés előbb volt, és eleve nem volt semmi mocskos DRM"

Ezt én nem így tudom. Már legalább fél éve azon töprengett a Sony, hogy legyen használt játék, vagy sem. Technikailag ugyanúgy megoldható ahogyan az Xbone-nál. A végleges válasz az utóbbi hetekben dőlhetett csak el és az E3 volt az első hivatalos bejelentés. Ekkor már előjött az MS a terveivel.

"Ezt hangsúlyozni meg nem értem hogy miért probléma ..."

Azért mert ez egy mézesmadzag a Sony részéről, akinek sok van már a rovásán, és az elmúlt években a hozzáállása kritikán aluli volt. DRM-ek, CD-rootkit, PSN, stúdió zsarolások, stb. Feltörték az X360-at, mit lépett az MS? Egy idő után letiltotta a kalózokat. Feltörték a PS3-at. Mi lett? Befenyítettek az öltönyös kommandóval és a hatóságokkal.

Köszönöm. Inkább nézzen egy letakart Kinect kamera.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Asagrim punch...
2013.06.21. 07:56
"Már legalább fél éve azon töprengett a Sony, hogy legyen használt játék, vagy sem."

Nem jelentettek be semmit hivatalosan mint a Microsoft ... ennyi. Gondolkozni sok mindenről lehet, az nem jelent semmit, az hogy végül milyen döntést hoznak, és mi alapján cselekednek, az a lényeg. Márpedig a Microsoft ettől vált közutálat tárgyává.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. gab78
2013.06.21. 08:07
"Köszönöm. Inkább nézzen egy letakart Kinect kamera."

Csak ne felejtsd el elolvasni az apró betűs részt! Azaz, hogy a kamerát nem takarhatod le...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. palacsa
2013.06.21. 11:39
és mi lesz ha letakarom? csengetnek majd hogy hát izé... a kamerát nem célszerű letakarni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Zephyrus
2013.06.21. 11:56
emberek nem kéne azt hinni hogy bárkit is érdekel az életünk... már bocsi... a webcamod letakarod gép közben? az is ugyanúgy mehet titokban mindig. mellesleg eddig az volt a probléma hogy always online-nak kell lenni.... ne legyé' online és nem tud lehallgatni a kinect, nagyon egyszerű, ellehetne már dönteni, hogy mi a probléma
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MrFox
2013.06.21. 14:40
Zephyrus : elég egy mondat az EULA-ban, hogy neked tilos letakarni a kamerát vagy a fal felé fordítani stb. és akkor be kell tartanod, különben...

De hát neked tetszene, hiszen szereted a micro$oftot, nem?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. MrFox
2013.06.21. 14:41
punchman : "Már legalább fél éve azon töprengett a Sony, hogy legyen használt játék, vagy sem. "

Ott töprengett a szobádban? És segítettél neki dönteni? Vagy honnan tudod a töprengését? Ja, hogy sehonnan. Oké.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Zephyrus
2013.06.21. 16:28
MrFox: van realitás érzékem, nem gondolom hogy egy olyan húde fontos ember lennél akit majd pont leakar hallgatni az amerikai kormány bocsi, és ez rám is igaz. ráadásul nincs meg az átlag feltöltési sebesség a legtöbb otthonban hogy egyáltalán streamelni tudjon bármit kamerán keresztül, ráadásul olyan töménytelen mennyiségű adatról beszélünk amit se tárolni se elemezni nem lehet belátható időn belül... mellesleg pont nem az érdekelne hogyan nézi a microsoft ahogy a képernyőt bambulom és játszok... ha ez valahol érdekelne az a munka laptopom lenne ahol minden céggel kapcsolatos dolog van, rakás forráskód stb... de sajnos a cégem még nem nőtte ki eléggé magát hogy akárcsak magyarországon bárkit érdekeljen igazán, nem hogy majd a microsoftot. aki ennyire paranoiás az zárkózzon be egy sötét szobába, bár mivan ha nightvisionös / infrás / hőkameráról beszélünk... hmmm... szerintem csak a feltelepített programokon keresztül több veszélynek vagy kitéve, hogy bármi személyeset megtudnak rólad, mint a kinecten keresztül, érdemes elolvasni ezt például:

http://en.wikipedia.org/wiki/Backdoor_%28computing%29#Reflections_on_Trusting_Trust
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. punchman
2013.06.21. 20:50
MrFox

http://kotaku.com/5896996/the-next-playstation-is-called-orbis-sources-say-here-are-the-details

Asagrim

Ezt nagyon máshogy látjuk. Egy döntés gyakran hajszálakon múlhat, ezért nem mindegy mi megy a háttérben. Ha az MS pár nap alatt meggondolta magát, akkor nem valószínű, hogy elkötelezett lenne. Akármit is jelentettek be, fél évvel a megjelenés előtt nincs semmi kőbe vésve. A lényeg pedig az lesz, hogy amikor vásárolsz, mit ajánlanak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. 5hR3kY
2013.06.23. 08:01
punchman: Szembeköpte magát a májkrémszoft akkor, vagy sem?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!