iPon Hírek

Víz alatti harc a Guild Wars 2-ben

Dátum | 2011. 06. 29.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Amikor lemerülünk le a Guild Wars 2 tengereinek mélységeibe, karakterünk automatikusan víz alatti fegyverekre, szakértelmekre és légzőkészülékre vált majd, így nekünk nem kell ezekkel az apró részletekkel foglalkoznunk, és szabadon átadhatjuk magunkat a felfedezés vagy épp a harc örömeinek - a GW2-ben rengeteg tennivaló akad majd a víz alatt is.

A fejlesztői blogban Jonathan Sharp rendszer designer elmondta, hogy légzőkészülékünket alapban megkapjuk majd. A levegővétel csak akkor lesz gond, ha életerőnk nullára csökken, ekkor fuldokolni kezdünk. Ha nem sikerül időben elérnünk a felszínt, vagy elpusztítanunk ami miatt ebbe az állapotba kerültünk, akkor várhatjuk, hogy valaki feltámasszon minket.

A víz alatt használható fegyverek családjának tagjai a következők: lándzsák (közelharchoz), háromágú szigonyok (távolsági mágikus fegyverek), és szigonypuskák (távolsági mechanikus fegyverek), ezek használata kaszthoz kötött lesz.

Szárazföldi szakértelmeink közül nem mind működik majd ebben a közegben, de lesznek speciális vízi jártasságok, melyekre lecserélhetjük őket.

A vízi mozgás is egyszerűen kezelhető lesz: úszhatunk a felszínen (mit sem sejtve az alattunk esetleg ránk leselkedő veszélyekről), vagy le is merülhetünk, ehhez csak lefelé kell nézzünk, és előre mozognunk. Ha kalandosabb hajlamúak vagyunk, akár fejest is ugorhatunk egy szikláról üldözőink elől, miközben golyók és nyílvesszők zúgnak el körülöttünk és varázslatok perzselik ruhánk szélét.

Míg a szárazföldön a területre ható varázslatok és effektek a karakter körül 2D-ben, kör alakban töltik ki a teret, a víz alatti harc esetében ezt 3D-ben kell elképzeljük, így azokra az ellenfelekre is hatással lehetünk, akik alattunk, vagy fölöttünk vannak. Ellenfeleinket lehúzhatjuk a mélybe, vagy akár felránthatjuk a felszínre is. Izgalmas taktikai lehetőségek rejlenek ezekben a csatákban: pl. ha a mélyből mozgásképtelenné teszünk egy felszínen úszót, akinek a feje még a víz felett van, azaz szakértelmei még nem kapcsoltak át víz alattira, csúnya dolgokat művelhetünk vele.

Sokszor próbára tehetjük majd vízi jártasságunkat: a GW2-ben a dungeonök közül a legtöbb tartalmaz vizes részeket is, de kalandjaink során is sokszor tehetünk majd kisebb-nagyobb tenger alatti kirándulásokat, a karakterünk történetével foglalkozó küldetés is elküld minket a víz alá. A szokásos cápákon, vérmes halakon és tengeri szörnyeken kívül találkozhatunk majd a Krait nevű megátalkodottan gonosz faj tagjaival is. Az biztos, hogy nem ússzuk meg szárazon, mert a fejlesztők szerint a vízi kalandok a játék alapvető és fontos részét képezik.

A béta még idén várható, de a kész játék csak jövőre jelenik meg, bár az NCSoft és az ArenaNet a pontos dátumról még nem nyilatkozott. Mi már nagyon várjuk.



Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. XuChi
2011.06.29. 12:13
Hát ez elég nevetségesen hangzik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. wolfwood
2011.06.29. 12:59
Nem feltétlenül, nekem tetszik az elgondolás. Már nagyon régóta várom a megjelenését, csak jönne már ki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. exec79
2011.06.29. 13:00
wowban de utaltam vashjir-t...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Hamy
2011.06.29. 13:38
Kíváncsi vagyok mit fog tudni ez a próbálkozás Első részével játszottam, hát elég érdekes nekem legalább is...Ki tudja történhetnek még csodák

exec79: Akkor pedig a legszebb részt utálod az egész játékban
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. exec79
2011.06.29. 15:57
szép vagy nem szép, lassú, fárasztó, idegesítő volt számomra (nem is játszok már hónapok óta)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Menthix
2011.06.29. 19:21
Hihetetlenül látványos lesz!
Best ever!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. aAron_
2011.06.29. 20:15
oxigén nem is kell?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. iceblade
2011.06.29. 22:47
a vízből veszi ki az oxigént, tetszik érteni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Menthix
2011.06.30. 10:23
#7 Ha figyeltél volna, elmondja, hogy is van ez a lélegzős dolog.
"There's nothing fun about breathing"
Egy Asura találmánnyal magyarázták ami #8
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Etnies
2011.06.30. 12:53
ezek az ugynevezett "3D-s" harcok annyira idegesitőek hogy valami hihetetlen. igen pl wow-ban Vash'jir vagy pl Malygos fight p3 vagy Al'Akir.... kár erőltetni az ilyet..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!