iPon Hírek

Warlords of Draenor: intro és megjelenési dátum

Dátum | 2014. 08. 14.
Szerző | Svindler
Csoport | JÁTÉK

18:30-kor kezdődött a Blizzard Gamescomos előadása, amin végre elárulták nekünk, hogy mikor érkezik a régóta várt Warlords of Draenor, méghozzá stílusosan a renderintroval. Mint minden ilyen Blizzard videót, ezt is érdemes megnézni, de ha valaki nagyon türelmetlen, a videó alatt eláruljuk a dátumot.
November 13-án jön tehát a Warlords of Draenor, ami visszavisz minket oda, ahol az eddigi legjobban sikerült kiegészítő, a Burning Crusade is játszódott. A videó viszont nem sok válasszal kecsegtet az eddigi kérdéseinkre, inkább hozzájuk vág még néhányat. Alternatív múlt, párhuzamos dimenziók, hogy nem sérül majd az idővonal? Nos, a következő hónapokban sok mindent megtudunk majd. Az alaptörténet szerint az orkok nem lesznek a Légió szolgái, viszont saját erőből is hódítók szeretnének lenni, úgyhogy igazából csak a légió kerül ki a képből, létrejön helyette a vas horda. Az orkok klánvezérei legendás alakok, és a Blizzard velük kezdi a háttértörténet ismertetését. A háború urai sorozat első részében Kargathot és klánját ismerhetitek meg:
Aki szívesen megnézné a teljes Blizzard előadást, annak erre tessék, előrendelni pedig errefelé lehet a játékot. A gyűjtői csomag ezúttal is sok extrával jár majd, de sajnos csak korlátozott példányszámban érhető el.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

38. Andos
2014.08.14. 20:52
Ez az amiért igazán lehet szeretni a WoW-ot. Epic sztori, és hideg kirázó hatáskeltés, amivel azonnal azonosulni lehet beszippant.
Csak hát ne érezné azt az ember a videó megnézte után, hogy kiégett ezt már látta, tapasztalta ezelőtt. És persze ne lenne még mindig ilyen drága.
A játékban túlzásba vitt alap receptről, amiket a sok kiegészítő mára eltorzított még csak nem is beszélve.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. arin
2014.08.14. 21:02
Jó lenne ez, csak ne legyen gagyi végül. Meg ne kifejezetten a 12 éveseket célozzák meg a játékmenettel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. wishformor...
2014.08.14. 21:02
@Andos
"Ez az amiért igazán lehet szeretni a WoW-ot. Epic sztori, és hideg kirázó hatáskeltés, amivel azonnal azonosulni lehet beszippant."

ez igy van ahogy mondod, de miutan elkezdesz ujra es ujra jatszani vele, ra kell jonni hogy, mennyire ures, kiegett, es szeg egyszeru lett az evek elhaladtaval....
gondoltam 3 ev utan meglesem az ingyen 10 napot amit lehetett redeemelni Bneten. es kb 1.5 ora utan, megint elojott az megcsomorlott erzes, mint amikor tul sokat eszel a turosgombocbol, Finom meg fasza is volt regen, de mar sokszor jol laktam belole, es igazabol van porkolt, pizza es Steak is, akkor meg minek egyek megegy tanyerral ebbol.

@arin
sajnos muszaj megcelozni a 12 eves korosztalyt, mert azoknak ez uj, akik meg toltat regeb ota, esetleg komolyabb kihivasok erdeklik, azok kerestek mas jatekot...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. Asagrim
2014.08.14. 21:14
Az a 35 évvel ezelőtt valahogy sehogy sem jön ki nekem, mert a WoW jelenkorától számítva 76 évvel korábban kötöttek az ork törzsfők kényszerű egyezséget Magtheridonnal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Pandamoniu...
2014.08.14. 23:25
Aztaqrva, az a shattered hand-es trailer elég kemény.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. marton576
2014.08.15. 00:27
@wishformore
Azért nem vonnék le túl nagy következtetést abból 10 nap trialból. Ne vegyük el senkinek a kedvét . Amúgy haverokkal 1 éve jöttünk vissza wowra egy pár év kihagyás után és még mindig megvannak a kihívások azoknak akik igénylik. A blizzard nagyon jól csinálta,hogy a játékot abba az irányba terelte ,hogy a casual playerek is tudjanak elérni dolgokat anélkül,hogy napi 5-10 vagy akár több órát ott üljenek a gép előtt. Természetesen aki meg e felett igényli a kihívást bőven talál.
Megemlítem már mind 20 felett vagyunk és félig meddig casual szinten nyomjuk és továbbra is élvezzük.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Asagrim marto...
2014.08.15. 01:07
Számomra a közösség rontotta el a játékot.

Nekem a változások - nevezzük nevén, könnyítések - mindenképpen pozitívak voltak, mert a legjobb napomon is csak átlagos csapatjátékos vagyok. Bármilyen single player játékkal könnyedén megbirkózok magas nehézségi szinten, de multiplayer szituációban sok emberrel körülvéve a helyzetfelismerési képességem - és ezáltal a reakciókészségem - pocsék, bár ez lehet attól van, mert esélytelen volt rutint szereznem, erről később.

A könnyítések hatására az új tartalom sokkal nagyobb százalékát volt szerencsém megismerni, de az sem ment egyszerűen, mert a közösség elitista, pökhendi, hadd ne soroljam.

Mikor otthagytam, nem csak a magamfajtáknak, de az új játékosoknak is esélytelen volt WoW-ban érvényesülni, mert:

- alig lehetett eljutni egy instába tapasztalatot szerezni, mert mindenkinek linkelni kellett azt a rohadt "öcsit" hogy már jártál ott, pugban meg csak akkor volt kommunikáció, ha anyázni kellett a healert
- szabályszerűen lenézték az embert, ha - idézek - "wellfare epic" ruhába volt öltözve a karija,
- akkora méreteket öltött a metagaming ebben a szerepjátékban még RP szervereken is, hogy 3-4 addon mérőszámai alapján volt az ember egy szerepre kiválasztva, és senkinek nem volt türelme kérdésekre válaszolni chaten, mindenki azzal dobálózott, hogy google meg wowhead.

Szóval én 4.0.6-os patchen elbúcsúztam a WoW-tól és azóta sem néztem vissza, mert bár lehet hogy a tartalom jó irányba fejlődik, a közösség határozza meg a játékélményt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. BReal
2014.08.15. 08:43
Sose értettem meg ezt a 12 éveseknek készült szöveget. Gondolkodtam rajta, de nem sikerült rájönnöm. Vagyis félig. Mert aki megelégszik azzal, hogy felhúzza maximum szintre a karakterét és lejár a gagyifinderbe (raid finder), úgy még megérteném az első mondatot. De raideknek ugyanúgy van heroic módja, van a dungeonöknek challange módja, ami igazi kihívás. PvP-ről nem tudok beszélni, sose szerettem.
Szóval hadd legyek az, aki MoP-védő lesz, bizony ez egy nagyon jól sikerült kiegészítő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. matyi009 BReal
2014.08.15. 09:05
Hogyha lich king kieg idején vagy elötte játszottál akkor tudhatod hogy milyen nehéz volt fejlödni a játékban, néha még egy sima mob is megfingatott. Ugyanakkor pandán már vigan lehetett AOEzni egy csoport mobot gond nélkül, meg olyan questek hogy táncolj a viz elementállal és stb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. wishformor...
2014.08.15. 09:22
@Asagrim
addig nem tudod, hogy mi az a meta gaming amig nem jatszottal tisztesseges alliance-ba az Eve online-al
3-4 szam, addonnal kiszamolva nem metagaming....

@marton576
igen casual szinten lehet hogy el lehet bohockodni vele par honapot, viszont ahogy mi nyomtuk, kb az volt hogy havonta raktuk raid tierbe az altokat mert nem volt mit csinalni, akaki akarmit mond, ez ami a wow ba van nem content, maximum tenyleg a 12 eves korosztalynak.
(igen, gruul-t, meg a tobbi elcsepelt szart masodszor a jatekba berakni, az nem content.) Ott lenne a rengeteg potencial a mar meglevo story line-ba, erre feldolgozzak megegyszer ugyanazt? kivancsi leszek mikor jon ujra Naxxramas 3.0...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. NNTRM matyi...
2014.08.15. 09:27
He ? BC ben is sokan AoE grindel szinteztek. Nagrand aoe grind megvan ?
En pl dungeonökben lettem 69 kb 5 nap alatt (ja es az ugye 10 szint volt a max nem 5).
Amugy ahogy blizz töl mar megszoktuk jo videokat mindig tudtak csinalni csak ezzel engem mar nem fognak meg ha vissza is mennek csakis ismerösök kedveert. Baar a 20 fös raidek hummm
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. BReal
2014.08.15. 09:44
Igen, még BC közepén kezdtem a játékot, akkor még törtön. És igen, nehéz volt fejlődni. Szerintem a játéknak van egy nagy játékos bázisa, ami nagyon már nem bővül. Ezzel arra akartam utalni, hogy aki felhúzott sok karaktert már, az nem feltétlen bánja, hogy a fejlődés nem olyan lassú és kihívásokkal teli, mint korábban volt. Mindenesetre nekem az end content sokkal jobban számít.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. BReal
2014.08.15. 09:49
Wish: kérlek ne mond már, hogy a heroic raidek vagy a challenge módok nem jelentenek kihívást a legtöbb embernek, mert még el is hiszem...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. marton576
2014.08.15. 10:23
@wishformore
A casual szinten nem úgy értettem ,hogy "bohockodunk" hanem,hogy nem vagyunk fent 10+ órát. A másik amit nem értek,hogy 3 éve nem wowoztál és azt mondod,hogy ti havonta raktatok új tierbe karakter. Tudtommal 10 nap trial alatt el sem lehet érni a lvl90-t mivel le vagy korlátozva, magyarul semmit nem játszottál a pandariaval és így vontál le következtetést "1.5 óra alatt". Pl: a PVE iszonyatosan élvezetes ebben a contentben ha már említetted. Nem kötekedésből írom de szerintem fogalmad sincs a pandaria belüli storyról és a benne lévő dolgokról szóval nem mondhatsz ítéletet a játék felett. A régi insták újradolgozása pedig annak az eredménye,hogy így alakították a story-t ezáltal megváltoztatnak mindent a múltban. Személy szerint nincs gondom vele pedig BC volt a kedvenc kiegészítőm, de azért nekem is van egy-két félelmem,hogy hogyan fognak sikerülni.

Még egyszer nem kötekedésből írok csak nem állnak össze a dolgok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. wishformor...
2014.08.15. 10:30
@BReal:

igen van egy gear check, meg egy fix tax, gyakorlatilag olyan mint a derivalas, csak ido kerdese amig az osszes majom a raidbe megtanulja hogy mit kell csinalni, es lemegy, enni...

@marton576
igy van gyakorlatilag nem jatszottam a pandariaval, es ahogy mist kinez nem is fogok...
"A régi insták újradolgozása pedig annak az eredménye,hogy így alakították a story-t "
ezen csak hatalamasat tudok nevetni, mert komolyan venni nem lehet.
De egyebkent nagyon is osszeallnak, csak max nem a te nezopontod szerint.

Valoszinuleg, csak azert latom ilyen keservesen adolgot, mert a 7 ev alatt megcsomorlottem, es latom hogy sokminden nem valtozott ami zavart, es sok minden megvaltozott annak ellenere hogy jo volt korabban. Vaszleg csak ez miatt jon ki a frusztracio, soz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. marton576
2014.08.15. 10:47
Mindegy hülyeség ezen vitatkozni ízlések és pofonok. Csak azért írtam,hogy így láthatatlanba ne vegyük el senkinek a kedvét a játéktól ha esetleg ki akarja próbálni. További szép napot!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Asagrim wishf...
2014.08.15. 10:57
"3-4 szam, addonnal kiszamolva nem metagaming...."

Ja, az még biztos nem, a gond az hogy rohadtul nem erre gondoltam meta gaming alatt, mert ez játékon belül zajlik. Mondok egyetlen példát a tucatnyi közül: olvassam el a boss taktikát itt meg ott mielőtt be merem tolni a pofámat olyan instába, ahol még soha nem jártam.

Hát kösz nem, moziba se úgy megyek hogy előtte elolvasom a wikipedia-n az egészet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. wishformor...
2014.08.15. 11:07
@Asagrim
bocs de a tax olvasasa nem metagaming, addott a tax csinalni kell, semmi valtozo nincs benne, egy guide max.
igy nez ki egy meta gaming a jatekhoz:
(a teljesseg igenye nelkul par oog tool):
http://evemaps.dotlan.net/map/Immensea/94FR-S
http://evemaps.dotlan.net/jump
http://www.eve-cost.eu/calculator
http://eve.1019.net/pos/
http://evepraisal.com/

a kulonbozo sig / scann alanizereket, fleet trackereket, es wormhole navigation toolokat nem akarom idelinkelni, mert sosem lenne vege.
nah ez a meta gaming....

Plusz ezert hagytam abba a magyarokkal valo egyutt jatszast, mert meg a HC guild / corpokban, meg arra sem kepesek hogy egy 20 soros guideot elolvassanak, es sajnos a hozzallas a 25 os raidbol 20 nak ilyen...
igy persze kihivas letolni egy bosst, csak a hiba az hogy nekem nem erre a kihivasra van szuksegem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Csimbee
2014.08.15. 11:08
Hagyjátok a WoW-ot, gyertek RIFTezni!
Mi kb 3 éve abbahagytuk a wowozást, nem bántuk meg. Szép volt jó volt, de elmúlt. Ez a marha sok butítás, ez nem tett jót neki, akár mennyire casual barát lett. Mi se toltuk profi szinten munka meg család mellett, de napi 1-2 óra játékkal egy normális klánba bármit el lehetett érni. (hc mode és challangeket is).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. slayer007
2014.08.15. 11:09
Asagrim:
Ez szép és jó, csak mikor 20 ember szív, azért, mert pár embernek fogalma sincs semmiről, és lazán megöli az egész raidet, ezzel akár 3-4 órás teljesen felesleges instázást csinálva, kicsit demotiváló tud lenni.
Gondolom soha sem voltál raid leader. Elmondom neked, hogy nem egyszerű 20-25 embert összehozni 2x ugyanabban a felállásban! Sőt... nekem anno a 10es icc leszervezése is telefonálgatással ment, pedig nem vagyunk élettelen tinédzserek.
Mindenkinek megvan a maga élete, programja, családja, és mocskosul nehéz összeigazítani ezt.
Ha meg mondjuk 12 bossból lement 6, mert páran őketnemérdekliataktika hozzáállással jöttek, utána pedig időre nem jött vissza valaki másnap, akkor nem nagyon találtál valakit, aki leID-zi magát a másik 6 bossra, ami az sem tuti, hogy lemegy.
Na erről ennyit röviden.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. marton576
2014.08.15. 11:09
@Asagrim

Most vettem észre,hogy nekem válaszoltál a 7-es kommentben. Bocsánat nem vettem észre. Hát igen a közösség nagyon meghatározó mint minden másik játékban, ezért jó ha az ember kitud fogni egy normálisabb realmet vagy sok haverral tud játszani. Nekem szerencsére mind a kettő összejött. Amúgy ez az achi linkeléses dolog tényleg hátrány volt nekem is, de most van egy addon oqueue vagy valami ilyen neve van és már ilvl alapján vagy regisztrálva abba rendszerbe. Szóval akárhova invelnek anélkül,hogy kérdezgetnének, természetesen jó ha van valami fogalmad a taktikról, ráadásul ez össze van kötve az összes realmel szóval nem vagy beszabályozva a sajátodra.
Én személy szerint mind PVP/PVE-t is nyomom szóval rutinnal szerencsére nincs problémám. Aztán csak egyszer kell jól dps-elni, healelni és felfigyelnek rád . Nekem is így volt és már klánom is lett.
Szóval hogyha vissza akarsz jönni valamikor annak most lenne értelme mert ugye ha előrendeled kapsz egy 90 karit szóval nem kell a fejlődéssel piszmogni (személy szerint azt is élvezem).
Még több tartalmat nem akarok kifejteni mert az lenne még pár oldal .

További szép napot!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. BReal
2014.08.15. 11:21
Már ne haragudj Wish, régen a bossoknak dinamikusan változó scriptjei voltak, így fölösleges volt betanulni a taktikát? Komolyan mondom, néha úgy érzem, mintha nem ezen a bolygón élnék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. wishformor...
2014.08.15. 11:34
@BReal

arra gondolsz, hogy valtoztatta hogy hol A, hol B skillt nyomja el?
az aztan a diverzitas

meg miazhogy regen? mostmar nem is ennyire bonyolult?
again
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. BReal
2014.08.15. 11:38
"@BReal:

igen van egy gear check, meg egy fix tax..."
Ez volt a megjegyzésed, amihez hozzátetted hogy ezzel idő kérdése, hogy lemenjen egy boss.
Erre kérdeztem volna, hogy MoP előtti kiegészítőkben, legyen az vanilla, BC stb, nem fix taktikák voltak, hanem egy adott boss többszöri ölése több féle taktikát követelt? ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Asagrim slaye...
2014.08.15. 11:39
Nézd, az eredetivel párhuzamosan mikor nem volt éppen pénzem havidíjra, éveken keresztül toltam törtön.

Soha nem altoztam sokáig, éveken keresztül warlockkal toltam, az első nem warlock karakterem egy healer pala volt, amivel bekerültem egy jó fej türelmes társaságba, és elég annyit mondanom, hogy megadták a lehetőséget a kibontakozásra olyan szinten, hogy ZA gearben második voltam healben első BT raidemen (haste/crit/MP5 cuccban), és wipe nélkül lement a raid, ami nem mellesleg az eredeti szerver szerint volt scriptelve.

Aztán voltak olyanok is, akik miután megnyertem a rollt T6 vállasra ZA gearben úgy néztek rám mint valami ninja csicskára, mert hogy mertem szkippelni ennyi tartalmat.

Szóval sehol sem tökéletes a helyzet.

wishformore

Sehol nem állítottam hogy nem vagyok hajlandó elolvasni egyetlen taktikát sem, kizárólag annyit mondtam hogy nem vagyok hajlandó bármilyen játék tartalmat első kézből egy játékon kívülálló platformon megismerni! Ha már voltam ott, és nem újdonság, akkor jöhet az olvasgatás játékon kívül, de a fentebb említett guildben érdekes nagyon nem volt probléma a leadernek egy-egy bossfight előtt elmagyarázni gchaten a taktikát, ahelyett hogy wowheadre zavarta volna a népet!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. wishformor...
2014.08.15. 11:55
@Asagrim
ok, nalunk egy ilyen megmozdulas hogy nem tudod a taxot, az gkick.
monnyuk en nem is bohockodni mentem oda, hanem aprogress miatt

"eredeti szerver szerint volt scriptelve." - itt be is fejezhetjuk ezt az ervelest, mert ez igy vicc kategoria.

Ember chaten keresztul? - ez meg foleg
mar ugy kell odaallnod a boss ele hogy tudsz mindent jo esetben. ha nem igy van akkor max, max neked jo ha a szabadidodet ket kezzel basszak elfele.

En szeretek felkeszult emberekkel a lenyegre koncentralni, az hogy ilyen miatt varjak valakire, szamomra elkepzelhetetlen, ennyi.

@BReal: melyik boss ujjitotta meg a taxot a kill elott, plz frissits fel mert nem emlekszem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Asagrim wishf...
2014.08.15. 12:03
"eredeti szerver szerint volt scriptelve." - itt be is fejezhetjuk ezt az ervelest, mert ez igy vicc kategoria.

A viselkedésed talán, mert 2 héttel később voltam lockkal BT-n Arathoron, és dettó ugyanaz az élmény volt, csak DPS szerepben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Resike Asagr...
2014.08.15. 12:15
Teljesen mindegy, egy törtszerver kill soha nem lesz egyenlő egy live kill-el. End of story.

Amúgy nekem a Shattered Hand story jobban tetszett mint ez a renderelt rpgpornó, bár annó BC-ben a Shattered Hand storyra csak egy 5 fős dungeon jutott.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. BReal
2014.08.15. 12:42
Wish, te írod, hogy többek között a fix taktika miatt előbb utóbb lemennek a bossok, és emiatt sincs kihívás a játékban számodra. Én erre annyit kérdeztem, hogy amikor még játszottál, nem egy fix taktika volt, hanem minden alkalommal más és más módon öltétek az adott bosst? Ezt kérdezném már harmadjára... Mindegy, hagyjuk. Neked már nem tetszik, nekem igen, nem vagyunk egyformák.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. wishformor...
2014.08.15. 12:43
@BReal
igen a progress tryokon begyakorolt taktitaval oltuk mindig, mindek valtoztass azon a mi mukodik.
Esetleg abban volt valtozas, hogyha heal vagy tank rota volt, de attol meg a tax az ugyanaz marad...
ha meg egyszer lement progressbe, utana atmegy ugye farm statuszba, persze.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. tomchee
2014.08.16. 14:23
A MoPal jelenleg nem az a baj, hogy ne lenne kihívás benne, (bár kétségtelen, hogy, a játékmechanika sokkal egyszerűbb mint régen), mert van benne. A gond az, hogy Ilidan, Arthas és Neltharion után, elküldenek a "cukcsi" pandák sörfőzőjét megvédeni, kertészkedni Valley of the Four Winds-be, illetve kapunk egy Garrosh-t, ezzel is hangsúlyozva, hogy a "Horda a gonosz oldal".
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Asagrim tomch...
2014.08.16. 14:43
A horda semmivel nem vált gonoszabbá Garrosh által, mint az alli Arthas által. Mindkettőnek totál elborult az agya, és olyan dolgokat műveltek, amitől a frakció amibe eleinte tartoztak elhatárolódik.

Még egyáltalán nem tudni mi lesz a WoD fő szála, lehet az alli meg a horda is azért fog visszautazni az időben, hogy megakadályozza a vas horda felülkerekedését, onnantól meg aztán végképp nem fogod tudni azt mondani hogy a horda gonosz, az alli meg jó, mert közös célért fognak küzdeni, ismét.

Ez engem már az elejétől fogva zavart, hogy mindenki ugyanazt akarja, mindenkinek ugyanaz a célja az egész játékban, akkor mi az istennek nem cross-faction tartalom a PvE, vagy legalább a pug raidek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. tomchee Asagr...
2014.08.16. 15:44
Arthasnak köze nem, volt az Allihoz már a WOTLK-ban. Ellenben Garrosh ott ült OG-trónján jó darabig.
A HordaGonosz-t meg ironikusan értettem természetesen, mert szerintem abban egyet érthetünk, hogyha Butagyerek99 elkezd wowozni, akkor mit gondol alapjáraton, a lore ismerete nélkül
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim tomch...
2014.08.16. 16:01
A lore ismerete nélkül én már 95-ben is úgy gondoltam hogy a horda a gonosz, mert abban vannak a szörnyek, nem kellett hozzá Garroshnak leváltania Thrallt.

Szóval Garroshnak szerintem ebben a megítélésben nulla szerepe sincs azok számára akik nem ismerik a sztorit, ellenben annak már lehetne, hogy két lábbal rugdosták ki a helyéről, és Vol'jin az új góré.

Ha meg Butagyerek99-nek WoD lesz az első WoW-os tapasztalata, akkor nem is lesz olyan messze az igazságtól, mert tényleg a horda a gonosz, csak éppen egy alternatív múltban Garrosh vezetésével!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. tomchee Asagr...
2014.08.16. 19:30
De én most arról a Butagyerek99-ről beszélgetek veled, aki MoP -ban kezdte ill. játszik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim tomch...
2014.08.16. 19:48
Hát, ha csukott szemmel megy végig a raideken, és még a fülét is befogja mikor éppen megy raid alatt a sztori mód akkor jah ... rohadt gonosz horda!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. tomchee Asagr...
2014.08.16. 21:12
Legtöbben nem figyelnek rá oda, és skippelik amit lehet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Asagrim tomch...
2014.08.16. 21:16
Ja, sajnos. Én ha úgy döntenék hogy adok a játéknak még egy esélyt tuti RP realmen kezdem újra.

Anno Three Hammers tag voltam Defias Brotherhoodon, de 3 év offline után kétlem hogy visszavennének.

szerk.:
És látom hogy közben meg is szűntek .... -.-
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!