iPon Hírek

Wasteland 2 játékmenet

Dátum | 2013. 02. 11.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Napvilágot látott az első olyan videó, amely a Wasteland 2 játékmenetét mutatja be. A filmet egyenesen a fejlesztésért felelős rendező, Chris Keenan számítógépéről rögzítették, aki kommentárokkal kíséri a bemutatót. A bemutatóban szereplő pálya egy mezőgazdasági központ, amely a Wasteland 1-ben is szerepelt. Az óriási méretű zöldségekkel borított területet elárasztották a szintén nem kicsi kártevők, és a helybéliek rangereket hívtak segítségül. Mivel még bétáról van szó, a négyfős csapat tagjainak portréi között megtaláljuk a rendező kisfiát és a kutyáját is, és találunk más elemeket is, amik még nem véglegesek (effektek, hangok, stb). A videóból kiderül, hogy a kezelőfelület minden eleme mozgatható és megismerhetjük a kör alapú harcot is, ahol a taktikának is nagy szerep jut, fedezékeket is használhatunk és nem mindegy hogy hová állunk, ugyanis létezik friendly fire is. A nagyobb ellenfeleket könnyebb eltalálni, mint a kisebbeket, de a játék olyan adatatokat is számításba vesz, mint a sebesség, távolság, muníció típusa, és persze karakterünk különböző statisztikái. Az alkotók még sok elemet fognak hozzáadni a harchoz, és mivel Kickstarteres projektről van szó, a támogatók véleményét és kéréseit is figyelembe veszik. A cél az, hogy a végén olyan egy rendkívül összetett harcrendszer álljon össze, amely nagyon finom beállításokat tesz lehetővé azok számára, akik ezt igénylik, ugyanakkor nem feltétlenül terhel meg minden játékost ilyen mértékű mikromenedzsmenttel. Természetesen humorban sem lesz hiány. Az eredeti Wasteland ismerete egyáltalán nem szükséges a játék végigjátszásához, de akik ismerik az első rész, sok utalást fognak rá találni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. Simba
2013.02.11. 20:14
Nagyszerű lesz, megérte támogatni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Terror
2013.02.11. 20:33
Ilyen kellett volna legyen a Fallout 3, de sajnos nem volt akkora szerencsém.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim
2013.02.12. 08:07
Hát, vegyes érzéseim vannak ...

Nem tudom hogy jó vagy rossz az, hogy erősen paper&pen szerepjátékokra hajaz. Egyrészt jó, mert teljesen megvan a nosztalgia érzés, valamint kifejezetten kedvelem az ilyen típusú szerepjátékot. Másrészt rossz, mert a cRPG-k vonala az utóbbi években elhaladt az életszerű mechanizmusok szimulációi felé, ahol nincsenek körök egy harcban, nem kell "kezdeményezésre dobni" stb. és emiatt csak egy szűk - kifejezetten a hozzám hasonló, régi motoros - szerepjátékos körnél lehet biztosra vehető a sikere.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. nightmare1...
2013.02.12. 08:22
Asagrim

A Kickstarter projektben több, mint háromszor annyi pénz jött be nekik, amit eredetileg célnak kitűztek (900 000 $ volt a cél, 2,9 millió jött be)
Szóval azért még megvan a bázisa, valószínűleg nálam is nyerő lesz majd, ha megjelenik, addig meg ott a fallout 1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. FalloutPak...
2013.02.12. 08:42
Várós! Nem kicsit, nagyon!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Asagrim night...
2013.02.12. 09:07
Tény, a finanszírozásnál már el lehet könyvelni a sikerét. Mindenesetre a kickstarter miatt bukni nem bukhatnak vele, minden fillér amit ezzel a játékkal keresni fognak az tiszta haszon lesz, bármennyi is lesz az az annyi. Ha valaki igen, akkor ők megérdemlik!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. magerg
2013.02.13. 11:13
@Asagrim
...a cRPG-k vonala az utóbbi években elhaladt az életszerű mechanizmusok szimulációi felé, ahol nincsenek körök egy harcban...
Igen, de gyakorlatilag sehol nem láttam még ennek értelmes megvalósítását. A életszerűnek meg keresztbe tesz a tökhülye AI. A túl okos társak meg a játékélményt rontják (bár ez szinte nem is létezik).
Körök nélkül meg elvész a stratégiai tervezés lehetősége.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!