iPon Hírek

Watch Dogs apróságok

Dátum | 2014. 04. 01.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A Watch Dogs kreatív igazgatója, Jonathan Morin mostanában beszédes kedvében van, így megtudtunk néhány apró érdekességet a hamarosan megjelenő játékról. Először is, nyilvánvalóan a "legfontosabb" kérdés, hogy mekkora felbontásban és milyen sebesség mellett fut majd a játék az új konzolokon. Morin erre pont nem tudott konkrét választ adni, de annyit azért elárult, hogy még mindkét masinára folyik az optimalizáció, de a PS4-es változat már most stabilan és nagyjából állandó framerate-tel fut. Kiemelte azt is hogy, még közelében sem vannak a fejlesztők annak, hogy kihasználják a PS4 teljes erejét, Morin szerint a következő években (nyilván az új részekkel) "nagyon jól el fognak még szórakozni a vassal". Ami a tűzharcokat illeti, igyekeztek reálisra venni a figurát. A legtöbb ellenfél két-három lövéstől kifekszik majd, fejlövéstől pedig természetesen azonnal. "Lesznek viszont keményebb ellenfelek is, akik jobban védik magukat" - tette hozzá. Ezen kívül a játék fontos része lesz az autóvezetés, olyannyira, hogy még belsőnézetet is készítettek, ami ugyan furcsának tűnhet egy TPS-játékban, de Morin szerint nagyon illik a játék hangulatához. Ami a város méretét illeti, a múlt héten bemutatott előzetes alapján arra tippeltünk, hogy nagy lesz. A kreatív igazgató megerősítette, hogy tényleg nagy lesz, de konkrét összehasonlításba már nem akart belemenni. "Nem megyek bele a méretháborúba. Nem akarjuk, hogy csak a méret kedvéért legyen nagy. A lényeg, hogy részletes legyen, tele érdekes dolgokkal." A szimuláció tekintetében viszont nem kötnek kompromisszumokat: minden lakosnak meglesz a maga kis feladata, és mindegyik reagálni fog a körülötte zajló eseményekre. Ha például az utcán elsütsz egy fegyvert, rögtön nyúlnak majd a telefonjaikért, és hívják a rendőrséget. Onnantól már a játékoson múlik, hogy menekül vagy inkább harcol. Morin érintette a mások játékába történő becsatlakozást is. Elárulta, nem lesz "időzítő", vagyis a program nem szabja meg, meddig maradhatunk bent más játékában. A móka addig tart, amíg ki nem találjuk, hogyan tegyük el láb alól a játékost. Ez azonban elhúzódhat: ha két jó játékos kerül össze, akkor akár egy félórás üldözés is elképzelhető. Megerősítést nyert továbbá, hogy a játékban nem lesznek mikrotranzakciók.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. benczeb90
2014.04.01. 21:08
Valszeg érdemesebb lesz majd gyalog mászkálni. Atóba ülni csak a menekülés meg a "teleport" helyett lesz értelme. Ha jól látom. Hisz ugye a részletekre koncentrálnak és nem a méretre. De gondolom azért lesznek kiadós távolságok is, remélem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!