iPon Hírek

WildStar: Végre megvan a fizetési modell

Dátum | 2013. 08. 20.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Az NCsoft és a Carbine Stuidos végre lerántották a leplet a Wildstar sci-fi MMO üzleti modelljéről. A játék jövő tavasszal startol el, megvásárolható lesz digitálisan vagy dobozosan a kiskereskedésekből, és félig-meddig havidíjas lesz. Természetesen jár majd mellé 30 nap előfizetés, plusz három meghívó, ami feljogosítja barátaitokat 1 hét próbaidőre a Wildstar világában. Az 1 hónap lejárta után dönthettek úgy, hogy bankkártyáról fizetitek a havidíjat, vagy Game Time kártyával. Itt viszont nincs vége a történetnek, ugyanis in-game is vásárolhattok magatoknak játékidőt a többi játékostól aranyért - hasonlóan az EVE Online-os plexekhez, csak itt C.R.E.D.D.-nek (Certificate of Research, Exploration, Destruction and Development) nevezik őket. Azok a játékosok tehát akik aranyra vágynak, egyszerűen csak vásárolnak valós pénzért egy jó adag C.R.E.D.D.-et és feldobják azt a játék piacterére.

Jeremy Gaffney, a játék producere bízik benne, hogy a C.R.E.D.D. rendszer klasszikus modellel való kombinációja tetszik majd a fizetési modellre igen érzékeny MMO játékosoknak. "Mindenképpen szeretnénk előtérbe helyezni azokat a játékosokat, akik értékelik a magas minőségű előfizetéses modellel működő MMO-kat. Emellett a C.R.E.D.D. lehetőséget biztosít azoknak is, akik nem szeretnek havidíjat fizetni, hogy ugyanazt a minőséget élvezhessék." A WildStar játszható lesz a most induló Gamescomon is Kölnben. További részletekért ajánljuk figyelmetekbe a legutóbbi blogbejegyzést a Wildstar honlapon!
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. madcaptain
2013.08.20. 10:30
Jo otlet a sok napi 15 orat jatszom kiskolok vagizhat a suliban, hogy o ingyen jatszik.
Aki meg tudja mennyi penzt lehet megkeresni 15 orai munkaval az rohogve perkalja ki a havidijat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. uristen
2013.08.20. 11:07
Hát én nem annyira szeretem az MMO -kat már. Akkor lenne jó, ha nem lenne egyeb dolgom csak alvás előtt is azon gondolkozni, melyik dungeon legyen a következő. "Mellesleg" jól megcsinálták.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. ShadowClaw
2013.08.20. 11:20
Szerintem a havidíj az egyik legaljasabb módszer, amivel megpróbálják elérni, hogy az előfizetők a lehető legtöbb időt töltsék a játékkal. "Kellene egy kicsit játszani, ha már befizettem a havidíjat..."
Főleg ezért hagytam abba még anno igen gyorsan az MMO-kat. Meg persze azért is, mert azt a rengeteg értelmetlenül elecseszett időt inkább másra akartam használni A Wildstar amúgy tényleg elég jónak ígérkezik.
Érdekes, hogy pl a Guild Wars 2 baromira sikeres játék lett lehúzás, akarom mondani előfizetés nélkül.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Avisto
2013.08.20. 17:51
Eve-ben szerintem ez nagyon jól működik, alig valamennyi játékkal is simán ki lehet termelni a havidíj árát, akár passzív tevékenységekkel is amik offline módban is zajlanak. Kíváncsi leszek itt ez mennyire lesz igaz. Nyilván ha sokat kell grindolni hozzá akkor nagyjából értelmetlen az egész, senki sem akar azért gürizni hogy a következő hónapban is gürizhessen
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. KisDre
2013.08.20. 18:42
Van potenciál a játékban, főleg amit oldalukon lehet találni leírást és videókat a Path-ekről (utak-sors-cél?), avagy Felfedező-Tudós-Harcos-Építő, valamint a hangulat is jónak ígérkezik, de ezt ugye csak ingame mondhatja meg az ember. Összeségében viszont az új MMO-k már kezdik megérezni hogy ideje kimozdulni a hack&slash világából, így hosszútávon fel kell majd kötnie a gatyáját a WildStar-nak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Szefmester
2013.08.20. 18:48
Nem értem ezt a havidíjaskodást... Alkossanak meg egy "feltöltő kártyás" rendszert ami percalapúan vonja le róla az időt. Megveszel egy havidíj áráért 100 órányi játékidőt és játszol (és ennél az óraszámnál már napi 3 órát vidáman játszol vele), ha meg HC kocka vagy akkor többet fizetsz, ha meg két hétig nem akarsz vagy tudsz játszani (pl nyaralsz, beteg vagy, eltörik kezed lábad, elköltözöl és nincs még ott net, tönkremegy a géped, stb) akkor meg nem fogy az időd. Azt meg hogy ne egy raid közepén fogyjon el, előre lehet jelezni egy visszaszámlálóval a sarokban.
Sőt ha stílusosan akarnák ezt megoldani akkor az idővel rendelkező karakterek csak elájulnak, és egy varázslat vagy technika visszajuttatja őket egy kórházhoz/ispotályhoz, akinek meg elfogyott az átmenetileg meghal... Szellemként ingyen játszhat de szinte semmit sem tehet a beszélgetésen és nézelődésen kívül (amolyan spectator mód), ha meg ezután befizeti az összeget jöhet egy anim ahogy valaki megidézi a lelkét, és/vagy simán kimászik a sírból, vagy akármiből... hangulat és játékfüggő.

Olyan bonyolult lenne ez? Szerintem nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. krisztian9...
2013.08.20. 18:56
Az user friendly lenne, ez meg így megköveteli, hogy ki legyen fizetve a havidíj

De igazság szerint én már arról szeretnék infót, hogy mikor tervezi az ncsoft a blade and soult kihozni, már 8, lassan 9 hónapja, hogy el lett felejtve és azóta csak facebook-os infók meg ilyen sz@rok vannak róla, ami azért elég profi infó közlés a részükről
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Merwenus
2013.08.21. 18:53
Szefmester
kínában van ilyen, de közel sem ennyire user friendly, azaz kifezeted a 3k-t és veszelbelőle 20 óra játékidőt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!