iPon Hírek

World of Darkness - nem lesz nappal

Dátum | 2013. 06. 06.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Szépen halad a World of Darkness MMO fejlesztése, habár a CCP elismeri, hogy még mindig viszonylag messze vannak attól, hogy megjelenhessen a játék. Egy fontos elemet azonban már úgy néz ki, hogy "megoldottak", ez pedig nem más, mint a nappal és az éjszaka kérdése. A World of Darkness ugyebár vámpírokról szól, akik nem igazán tudnak közlekedni nappal (ezek nem a csillogós fajták). Chris McDonough senior producer elmondta, sokat kísérleteztek és próbálkoztak különféle megoldásokkal, ám végül úgy döntöttek, hogy állandó éjszaka lesz a játékban. Egyrészt a játékmenet szempontjából is kicsit idegesítő lett volna, ha a játékosok nappal nem tudnak rendesen közlekedni, másrészt pedig "a játék neve World of Darkness, és a vámpírokról szól. Szóval nem akartunk semmilyen komplikált rendszert behozni, különböző fázisokat kialakítani, egyszerűen csak azt akarjuk, hogy a játékosok felhőtlenül élvezhessék a játékot". - mondta McDonough. A csapat olyan kérdéseken rágta végig magát, mint hogy mi alapján változzanak a napszakok? És meddig tartsanak? Ha valós idő alapján változik, akkor elképzelhető, hogy valaki az egyik országban kizárólag nappalt lát, ha éppen csak akkor van ideje játszani, míg valaki egy másik országban kizárólag éjszakát. Vagy hozzanak létre alternatív karaktereket a nappali időszakra? McDonough csak néhány példát hozott, hogy szemléltesse, milyen komplex lenne a játék, ha meghagynák a nappalokat.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

11. NimKorko
2013.06.06. 14:42
És akkor, ha jönnek a kiegészítők, mint Werewolf, Mage, Changeling, Wraith akkor azok nappal már nem is tudnak szocializálódni? Ez így kár... nagyon kár. Pedig elég várós cucc.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Shinjiii
2013.06.06. 15:08
Meg másrészről a "napfény effekt" hatására olyan ütős tud lenni egy grafika, hogy ez már tényleg fotorealisztikus... Sok játékban, ha beltéri részen jársz, vagy este, akkor olyan egyhangú, kopottas látványban van részem, hogy kedvem szegi (pl. a Crisis is csak úgy ütött, mikor kisétáltál a szabadba, szerintem).

Bár MMO-nál nem tudom ez lényeges-e, az az első mindenkinél, hogy lehúzza minimumra a grafikát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. NimKorko
2013.06.06. 15:37
Szerintem meg lehetett volna úgy oldani, hogy pl csatornákban elvagy addig, amíg lemegy a nap, nem kellett volna valós idejű ehhez.
A másik dolog amire kíváncsi leszek, hogy a Werewolf-os kiegbe, majd hogy rakják bele az Umbra-t? Mert amit ugye ott csinált az ember az kihatott a valódi világra. Pl. szétvertél egy ajtót a szellemvilágban, akkor az nyikorgott, vagy szorult a valóságban.
Szerintem elég nagy fába vágták a fejszéjüket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. mikej95
2013.06.06. 20:44
Pedig emlékszem, hogy ezt a kérdést egy régi játékban nagyon jól megoldották. Címére nem emlékszem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Szefmester
2013.06.06. 21:03
Simán jó lett volna meghagyni a nappal dolgot, és akkor jöhetett volna a napfény kerülése, a bujkálás, a menekülés. Ha meg jött volna kieg formában pár egyéb wod rendszer akkor nem lett volna gond belőle.

Az egyszerűsítés nevében miért kell elb*szni egy játékot?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Csacsa75
2013.06.06. 22:44
Ha a WOD szabályait nézed akkor ha felkel a Nap akkor elfogy az erőd, ha csak nem vagy "öreg". Szóval nem tudsz napfelkelte után semerre sem közlekedni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Szefmester
2013.06.06. 22:49
Valóban, de nem árt ha nem az utca közepén, vagy egy sivatagban történne ez meg. Szóval a hajnali percekben lehetne egy érdekes fedezékbe menekülés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. noPublicFG
2013.06.07. 00:57
Mindegy, hogy oldják meg, csak oldják meg. Itt éccaka játszunk. Legalább baró lesz a tuningolt neon lámpás sportkocsim.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. FrancoCast
2013.06.07. 08:15
@Csacsa75

"ha felkel a Nap akkor elfogy az erőd, ha csak nem vagy "öreg""

Hogy mit csinál a micsoda? Nappal alszanak, öreg, nem öreg, édesmindegy. Nem fogy el semmilyen "erő"...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Lacroix
2013.06.09. 13:46
Bloodlines-ban és a Redemption-ben is végig éjszaka volt kb. Voltak külön missziók, vagy átvezetők ahol nappal volt vagy napfelkelte story miatt. Készítők mondták, hogy Bloodlines-ból sok ismerős elem lesz a WOD-ban. Én nagyon szerettem, szóval mióta híre ment ennek nagyon várom a cuccost. (pedig nem szeretem az mmo-kat)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Asagrim Franc...
2013.06.09. 14:45
FrancoCast

Azért fogy folyamatosan a vértartalékod nappal, és körönként dobnod kell akaraterőre, mi?

Jól mondta Csacsa75, öreget kellene játszanod ahhoz, hogy semmilyen negatív hatása ne legyen annak hogy nappal vagy aktív, és akkor még napon nem is jártál, amihez olyan Tremere vérmágia kellene aminél a legtöbb mesélőnek kiakadna a bullshitmérője, és az is csak 1-2 percig hat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!