iPon Hírek

WoW: Augusztus 30-án lecsap a Légió!

Dátum | 2016. 04. 18.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

Augusztus 30-án, a World of Warcraft: Legion című, sorrendben hatodik kiegészítő indulásával a birodalmak megremegnek, a hősök elbuknak és a világ sorsa egy hajszálon függ majd a legnépszerűbb MMO-ban (erre azért már volt példa). A kiegészítő jóval később jön, mint amire a játékosok számítottak, így a nyarat nem démonvadász palántaként töltjük majd, de a játék természetesen már jó ideje elővásárolható nálunk is. „A Legion egy sötét és dermesztő új fejezetet nyit a Warcraft sorozat egyik legnagyobb konfliktusában és Azeroth leghíresebb hősei és gonosztevői közül néhány számára ezentúl semmi sem lesz ugyanolyan„ – nyilatkozta Mike Morhaime Blizzard-vezér. – „A kiegészítő tömve lesz olyan tartalommal és jellemzőkkel, melyek teljesen új lehetőségeket nyújtanak a játékosoknak a világ felfedezéséhez és hőseik alakításához. Már alig várjuk, hogy mindenkit a Burning Legion elleni harcba szólíthassunk augusztusban.”
A történet a Warlords of Draenor eseményeit követi: Gul’dan, a warlock, a Burning Legion sötét lelkű szolgája és az orkok elárulója a világégést kockáztatva olyan démoni inváziós erőket szabadít rá Azerothra, mellyel sem a Horda, sem a Szövetség nem állt még szemben. Hogy megmentsék birodalmaikat, a hősöknek meg kell fejteniük a mitikus Broken Isles rejtélyeit, az artifact fegyverek mestereivé kell válniuk és tiltott szövetséget kell kötniük az illidari démonvadászokkal, a rettegett Illidan Stormrage bosszúszomjas követőivel. A kiegészítő háromféle verzióban jelenik meg. A Standard Editionben csak a játékot kapjuk majd meg egy lvl 100-as karakter boosttal. A Digital Deluxe Editionben a játékon kívül ingame bónuszokat kapunk több játékra vonatkozóan is, például egy illidari felstalker hátast a WoW-hoz, egy felstalker hátast a Heroes of the Stormhoz, helm transmogot és szárnyakat a Diablo 3-hoz és pár Starcraft 2 portrét. A dobozos formában kiadott Collector’s Editiont is hazavihetjük majd, benne a Digital Deluxe Edition bónuszaival, megfejelve egy art bookkal, DVD-vel és Blu-ray lemezzel a kiegészítő készítéséről, soundtrack CD-vel és egy Legion egérpaddal.
A World of Warcraft: Legiont olyan tartalommal töltötték fel, melyek Legion-irtó bosszúavatárokká változtatják a játékosokat: új class (Demon Hunter), új fegyverek (Artifact Weapons), új kontinens (The Broken Isles), lvl 100-as boost, Class Hall (a garrison helyett) és új PvP Honor System. Még több információt és a bétára való jelentkezést a www.wowlegion.com oldalon érhettek majd el.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

58. BReal
2016.04.18. 22:43
Júliusra tippeltem, de akkor már inkább jöjjön ki bugmentesen. Addig legalább lehet játszani az Overwatchcsal nyugiban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. Resike BReal
2016.04.19. 00:06
Pedig szinte biztos volt a szeptember körüli start. Ez már-már megszokott szinte minden kiegészítőnél.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. BReal Resik...
2016.04.19. 00:58
Logikusabbnak tűnik, az biztos. A szünidő ellenére érezhetően nyáron kevesebben szoktak játszani vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. matyi009
2016.04.19. 10:25
iskolakezdés?
BOOM!
WORLD OF WARCRAFT LEGION
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. perneki
2016.04.19. 11:26
Remélem nem fejlesztik tovább a Garrison rendszert mert így is elég fos fejlődni az egész játékban csak Dungeon Finder-el, quest nélkül XP boost potionokkal 2 óra alatt 100 asra, azt még egyedül matyizni a Garrison-ban újra. Az egész mmorpg 1 single player lett, nincs community, a guildek is csak azé vannak hogy boostot kapj, meg setet. Ha nem fejlődik a guild, akkor mindenki elmegy mert a 200 fős guild több xp-t ad.... nekem nem kell ebből újra........
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. -Alvin-
2016.04.19. 12:03
Az egész wow egy lélegeztő gépen van már a panda kieg óta

Aki ezért még fizet meg is érdemli, a kezdéskor nagyon nagy gama volt, de mára klisé és semmi újat nem ad. Kiadnak új földrészt meg egy új fajt húha. A boss fightok kb ugyan azok csak más szisztémába....

Dehát ez egy ilyen műfaj
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. BReal perne...
2016.04.19. 12:11
Nem lesz garrison. A különböző kasztoknak lesz Order Hallja (mindnek más), ami nagyrészt arról szól, hogy kiküld a Broken Shore zónáiba különböző küldetésekre. Jobban nem néztem utána, ennyit tudok, a többit nem akarom előre lelőni.
A többi részét meg nem értem a kommentednek: nem vagy rákötelezve, hogy egyedül küldizz, ugyanúgy csinálhatod 5 fős partiban. Ha van olyan ismerősöd vagy olyan ember a realmen, aki erre vevő, mehettek együtt fejlődni. A guildekben meg nem kapsz több xp-t (azt a perket talán már MoP-ban kivették), az arra kell leginkább, ha komolyabb PvE vagy PvP céljaid vannak (HC, főleg mythic, PvP-ben meg mondjuk rated BG).

Alvin: Egy újabb károgó. Igen, lehet mondani, hogy lélegeztetőgépen van, hisz a közel 13 milliós csúcs előfizetői számról szépen lecsökkent. De kérlek, mutass még olyan játékot (különösen multiplayert), amivel 5-6 millión játszanak. Köszi.
"Aki ezért még fizet meg is érdemli": Wowtokent vehetsz ingame goldból. Mivel a garrisonod kb 3-4 alttal kitermeli 1 hónap alatt a token árát, egy fillért nem kell rászánnod.

"a kezdéskor nagyon nagy gama volt": én meg ha vanillás állapotok lennének, akkor nem játszanék vele. BC közepén kezdtem el, de én élveztem eddig minden kieget.
"A boss fightok kb ugyan azok csak más szisztémába...." Akkor nézd meg az összes boss fightot, és utána mondd ezt. De ha vannak jó ötleteid, küldd el a fejlesztőnek...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. BReal
2016.04.19. 12:26
Arról nem is beszélve, hogy a játék belépett a 12. évébe.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. yennefer
2016.04.19. 12:52
Számomra az utolsó kiegészítő a LK volt ami tetszett. Utána kezdtem megunni a wowot pedig kb 6 évig játszottam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. degradator
2016.04.19. 12:57
Kár, hogy nincs már rá időm

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. pepeno1
2016.04.19. 16:04
Történet szempontjából a Legion ott tart kb. mint a Burning Crusade. Szép nagy kör.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. Mikury
2016.04.19. 16:33
Én azt mondom: big respect, hogy még mindig fut és nagy a játékos bázis. Ergo annyira nem lehet rossz. Én is toltam... tolnám is, ha lenne erősebb PC-m meg több szabadidőm! A nagyobbik fiam is lassan eléri a kort, hogy érdeklik az ilyesmi játékok (multi, mászkálós, BIG-BOSS lezúzós)... Felhúzhatta volna a pecázást, amit mindig is utáltam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. thestock BReal
2016.04.19. 17:07
Te nem játszanál a vanillával, de sok más ember igen. Mivel csak a BC közepén kezdted,így ezt nem is értheted...
Egy pár éve nem játszok vele, de már az akkori állapotok sem közelítették meg a "kezdeteket". Egy jól gearelt karakter sokkal több időt igényelt mint most. Nehezebb volt mindent elérni, nehezebb volt a játék,és mégis jobb volt ettől.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. -Alvin- BReal
2016.04.19. 17:29
Károgó? Ezek csak tények amiket leírtam és feles személyeskedni meg chat karatézni....

Most is jó gama a wow de aki elejétől tolja mi újat tud nyújtani? Értem én hogy nehéz ebben a műfajban újat nyújtani, de valszeg az is benne van h olcsóbb egy újabb kieget kihozni mint egy új motor/gama. Valszeg ezért hagyták abba sok gama fejlesztését vagy el se kezdték.

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/1241945255815773287.png

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. Ch00ler
2016.04.19. 17:30
En megnezem ezt a kieget is. Felhuzok valami karaktert 110-re, esetleg meg belefer par raid. Aztan szerintem annyi.
8 evig toltam a legelso naptol kezdve, jo guild, jo kozosseg, nagy elmeny.
Jatekelmenyileg a 40-es raidek adtak a legtobbet, de utana is volt jo par jol sikerult insta. Idom nincs ra. Ennyi.

De azert szurkolok, hogy meg par evet kihuzzon a WoW. Megerdemlik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. kagei
2016.04.19. 19:04
AZért az iylen vanilla beállítottságúakat megnézném, hogy szednek össze manapság 40 értelmes embert mikor még 10-et is nehéz és nem, nem játszanának többen ha szemét "combat közben leülök manát tölteni kajával" vanilla lenne a játék.
A vanillát majmolók többsége gondolom soha nem játszott vanilla időszakban, molten core fullclear-t soha nem láttak, ahn'qiraj-ról nem is beszélve.
(mondjuk a károgók többsége alapból soha nem játszott még a játékkal, mert ha ennyi magyar játékos lenne ahányan fikáznak, nem lenne ilyen nehéz embereket találni)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. perneki BReal
2016.04.19. 19:35
Várj kifejtem mit szeretnék Több embert látni a világban akik nem lvl 1 es fullgearben mászkálnak hanem küzdenek a cuccokért, és változatosan néznek ki. (igen van a transmog nagyon is imádom de én jobban örülnék ha azt csak max szinten lehetne használni). Röviden ha a dungeon finder eltűnne a játékból meg a start gear set, meg picit nehezebb lassabb fejlődés, akkor már én teljesen újra élvezném a játékot.(Most is élvezem csak évente max 2 hónapot fizetek MOP óta).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. Asagrim BReal
2016.04.19. 20:30
"a garrisonod kb 3-4 alttal kitermeli 1 hónap alatt a token árát"

Magától, vagy ha nem akarsz fizetni onnantól arról szól a játék, hogy összekuporgasd a tokenre valót, miközben másra nem jut se gold, se idő? Nagyon nem mindegy ...


kagei

Annyira katasztrofálisan összemosod a múlt jelen és jövő időt, hogy rosszabb olvasni a hozzászólásodat, mint egy zsé kategóriás időutazós történetet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. BReal Mikur...
2016.04.19. 21:42


thestock: Értem én, haverom tolta vanillában, én meg néztem a játékot. Abszolút nem hozott lázba. Aztán elindult a BC, és kezdtem rá irigykedni. Aztán elkezdtem játszani.

perneki: Level 1-től transmog használat, de csak max szinten szeretnéd használni? Ezt most nem tudom összerakni. Transmogból jelenleg csak azt tudod használni, amit az adott szinten megszerzel (gondolom a gardrób funkcióval ez megváltozik). Attól, hogy ott a heirloom, nem kötelező használnod. Ha van ismerősöd, akiket érdekel a játék, és rá tudod őket venni, hogy semmi xp növelőt (poti, Recruit-a-Friend, heirloom) ne használjatok, akkor lehet szépen küldiről küldire lassan haladni. Tehát a lehetőség megvan. Nyilván ez is meg van gyorsítva a korábbiakhoz képest, de így is azért eltart jó ideig. Azt viszont vedd figyelembe, hogy a heirloom és más XP növelő lehetőségeknek azok, akik sok sok éve játszanak már vele, jó lehetőség, mert nem akarnak egy x+1. karit is az elejétől, lassan felhúzni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. BReal Asagr...
2016.04.19. 21:53
Nem-nem, garrisonozás alatt csak annyira céloztam, hogy minden karidat Inn segítségével tele rakod Treasure Hunter trait-es followerekkel, és elküldöd a napi goldot adó missionökre. Minimális időt igényel.
Most a legolcsóbb időszakban 81xxx gold egy gametime token: ez 5 karira leosztva kb 16300 gold 1 hónapban, ami 30 nappal számolva 543 gold/karakter/nap. A hajós missionökről nem is beszélve (ritkábban vannak, de több aranyat hoznak egyszerre). Szóval az az 5 kari már tényleg az az eset, hogy garantáltan semmit nem kell csinálnod a garrison (+ a kikötő) felhúzása és a napi goldos missionök elindítása mellett ahhoz, hogy meglegyen a havi gold mennyiség a játékidőre
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. BReal thest...
2016.04.19. 22:02
"Egy jól gearelt karakter sokkal több időt igényelt mint most. Nehezebb volt mindent elérni, nehezebb volt a játék,és mégis jobb volt ettől."

Ehhez két megjegyzésem lenne:
1. Mit értesz jól gearelt kari alatt? A mythic raid 720+-os cuccot dob. Ahhoz, hogy neked onnan meglegyen (majdnem) minden, nagyon sok idő kell. Lehető legjobb statos cuccok, esetleg WF-socket, stb. Mythic 5 fősből is eshet ha jól emlékszem max 720 vagy 725-ös item (warforged változat), de ehhez egyrészt óriási mázli kell, plusz a dungeonökben egy cucc többféle stattal eshet, ami abszolút nem garantáltan a legjobb neked. Nem mellesleg azért a mythic 5 fősök csak jó csapattal könnyűek, ha kifogsz valami balfasz bandát, hosszú időt lehet ott tölteni.
2. Nehezebb volt elérni: Mit jelent a nehezebb cuccszerzés? Az, hogy BC-ben, LK-ben szarásig kellett farmolni az 5 fősöket a BoJ-ok és Emblemek miatt? Mert ez nálam nem nehézség, hanem időigényesség. Amúgy az end-geart pont, hogy nehezebb megszerezni, mint régen. A mythic raidekben sokkal jobban fájnak a dolgok, és sokkal jobban oda kell figyelni, mint a régi 25 fősökben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. Asagrim BReal
2016.04.19. 22:20
Értem, tehát akkor gyakorlatilag magától. Ez szimpatikus, köszi az infót!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Resike BReal
2016.04.19. 22:34
BC-ben egy sima 5 fős instában ha nem álltál ki amiből ki kellett volna instant meghaltál. Ez most a 25-ös mythic-ben még közelről sem igaz.

De egy másik példa BC-ben fejlődés közben melee karaktereknek pl le kellett ülnie ennie egy sima mob után. Most még ha 5 levellel nagyobb mobbal harcolsz egy darab gear nélkül még akkor sem. Nem beszélve az ilyen 50% dmg zone buffokról meg az extra zone gombokról amik kb oneshotolnak mindent.

A probléma, hogy ez a fajta játékmód nem sugallja arra a játékost hogy jobb legyen/újra megpróbálja mert a semmitevéssel is megkap mindent. Ergo nincs kihívás nem fog belogolni, nem fog előfizetni, nem fog játszani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. BReal Asagr...
2016.04.19. 22:43
Annyit meg kell csinálni, hogy 3-asra felhúzod a garrisont, 2-es szintű Inn-t és a kikötőt. Régen húztam fel az utolsó (2.) 100-as karimat, de így emlékszem. Innentől a followeres dolog annyiból áll, amit írtam.

Resike: Épp ezt írtam, hogy aki már sok-sok kiegészítő óta játszik, az nem feltétlen arra vágyik, hogy megint sokat kelljen küzdeni, mire maximum szintű lesz. Az endgame content fontosabb. Ajánlom Gorefiend mythicen tölts el 2 mp-nél több időt a Touch of Doom-ban, vagy ne ölj meg bombát Fel Reavernél, esetleg robbants be debuffal egy wave-et Zakuunnál
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Asagrim Resik...
2016.04.19. 22:57
Erre szokták mondani, hogy gond nem játék. Különbözőek vagyunk. Én játék közben a kikapcsolódást keresem, nem annak a mindennapi kihívásnak és konfliktusnak egy másik formáját, amiből ki kell kapcsolódnom. Az egész játékban kiegtől függetlenül számomra a legfrusztrálóbb dolgok egyike az volt, mikor a karimmal egy helyben álltam rezzenéstelenül, és sorban a hetedik mobot range aggroztam be, de állandóan. Semmit nem kellett ahhoz csinálnom, hogy behúzzak minden szart a puszta jelenlétemmel a szintemhez illő zónákban, és ez rettentően bosszantó volt fejlődésben, állandóan kifogytam a manából, HS-ből, SS-ből, stb. és ennek több corpse runt köszönhetek, mint a következő content patchre váró unatkozó maxos hordásoknak.

Abban egyetértek, hogy a resource poolnak semmi értelme nincs, ha nem fogy ésszerű keretek között, de szerintem szubjektív, hogy mi az ésszerű. Számomra az a gyakorlat nem ésszerű, mint a viccben, hogy "playing a mage is like being Irish; Drink, Fight, Drink, Fight".

A WoD valóban eltúlozta a könnyítést, de erre is van egy nagyon egyszerű megoldás: nem kötelező használni a "oneshot" képességeket úton-útfélen! Ha nincs szükséged a zone abilityre, ne használd! A zone bufftól is meg lehet szabadulni egy jobb kattintással.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Resike Asagr...
2016.04.19. 23:12
A problémát én abban látom, hogy nincs meg a szamárlétra a könnyű fejlődés tömegével termeli ki magából a "tapasztalatlan" játékosokat akiket aztán bedobnak egy könnyített instába amit aztán mindenki egy hét alatt kifarmol maximumra, és akkor hoppon marad mindenki egy hónap után hogy nincs mit csinálni a játékban és várhatsz egy évet a következő kiegre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Asagrim Resik...
2016.04.19. 23:27
Kérdem én: minek tapasztalat? Úgyis mindenki fórumról minmaxolja a kariját. Teljesen felesleges saját tapasztalatot szerezni, ha más tapasztalatát koppintja a játékos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. Resike Asagr...
2016.04.19. 23:45
Itt nem a tapasztalaton van a hangsúly hanem hogy annyira le van egyszerűsítve minden meg fel van gyorsítva hogy mindenki eléri a kitűzött célját pár hónap alatt és utána meg évekig malmozhat. És mivel a játék nem kényszeríti rá a játékost a fejlődésre a következő kiegben kezdődik minden az elejéről.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. Asagrim Resik...
2016.04.19. 23:52
És az adna értelmet a tartalomnak, ha ugyanazt lassabban lehet elérni? Szerintem ha valami gyorsan szar, akkor lassan még szarabb. Amúgy már a WoD megjelenése előtt az volt a mantra, hogy gyorsabb ütemben jön content patch, hogy ne unatkozzon senki. Ebből akkor nem lett semmi?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. BReal Resik...
2016.04.20. 00:15
Aki mythicezni akar (raid, nem dungeon), annak teljes mértékben ismernie kell a kariját. De ha 700-710 itemlevelben csinálod a HC Hellfire raidet, akkor is.

Asagrim: nem igazán. Amúgy sokkal egyszerűbb lenne, ha az utolsó patchek előtti összes nagy patchet kitolják 1-1,5 hónappal, így nem lenne az, mint most, vagy Catában, vagy Pandariaban volt, hogy az utolsó raid 1 (vagy bő 1) évet van kint, hanem akkor lecsökkenne ez ~8 hónapra mondjuk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. thestock kagei
2016.04.20. 11:41
A demo verziótól (max lvl 20) egészen a WOTLK-ig toltam, így bátorkodom azt mondani hogy ismerem a 60-as korszakot ;-) Az hogy nem jön össze 40 normális ember nem a játék hibája...felhigult a közösség. Nem tudom most hogy megy,de a profi klánok nem 13 éves Pistikékből álltak..
Mit értek "fullos sett" alatt? a jelenlegi conenten elérhető legjobb cucc.
Nézzük lvl 60-nál a PVE-t..lementetek 40-en, levertetek egy bosst,és class szerint esett a cucc (ha esett). Nem token amit 3-4 kaszt elvisz,majd bevált...volt hogy a drop ment a levesbe,mert nem volt megfelelő kaszt,vagy egész egyszerűen már megvolt neki. No meg 40 ember között több ember is van aki a te cuccodra pályázik
PVP? nos eljutni grand marshalig iszonyat kockulás. Haver "csak" field marshalig jutott el, de napi legalább 7-8 óra premade csapattal kellett hozzá.
BC-vel jött az arena rendszer,ami rossz,mivel inkább kell skill mint idő, de ott ugye úgy volt hogy a vállas 2300+ ratinggel volt lehetségesa többi ha jól emlékszem megszerezhető volt 2000-el is. Ebből mi következett? vállast leszámítva rengeteg full settes emberke, ne adj Isten valami nagyon durva PVE fegyóval,és máris mondható hogy fullos a PVP gear (kiegek ugye honorból megszerezhetőek)... lényegesen könnyebb mint anno egy grand marshal megszerzése.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. perneki
2016.04.20. 13:28
Gondoltam 1 év után (majdnem kereken) kunyizok pár napot a blizzardtól, kaptam is 3-at nagyon le volt maradva a gearem, bementem egy Ashran-be a pörgés nagyon tetszik, de 1 óra alatt már megvolt a 4000 honor pont 3 óra után felhoztam magam szerintem átlag gear-be meg se izzadtam nem káromkodtam hogy milyen nehéz hiszen csak csoportban kell mozogni van 1 jó leader és győzelem.
Nem tudom hogy érezzek hogy örülök e a gyors gearért, vagy inkább szenvednék érte mert végülis jobban esne.(A hp undoríotan sok elis felejtettem milyen sok. Láttam aki 1000k hp val mászkált Ashran-ben.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. retal79
2016.04.20. 13:37
Akar a franc sok időt beleölni a játékba. Attól lesz jó, hogy sok ideig kell farmolni mindenféle szart? Komolyan? Azt is elfelejtitek, hogy akik anno a vanillával játszottak, azok akkor voltak fiatalok. A fiatalkori élményeidre emlékszel vissza, mint aranykorra. De ma én már rohadtul nem akarok napi 4 órát játszani egy játékkal, és akik ma kezdenek el játszani vele, azoknak sem tetszene, ha olyan lenne, mint a vanilla volt. Ok, hogy 150 ezer játékosnak tetszett a Nostalrius, de milliók tuti nem lennének ebből. Nekem is már bőven elég, ha pl. heti 3x tudok mythicet raidelni, a maradék időben meg akkor logolok be tinglitanglizni, amikor akarok. A tököm televan már az ezen kívüli farmmal. Engem a raidek érdekelnek, ahol a guildtársakkal jókat szórakozunk, nem a szar farm. A szintezés is elég monotonná vált már, nem képesek egyszerűen élvezhetőre megcsinálni (egyszer a sztori miatt élvezetes végignyomni, de ennyi). A GW2 után elvárnék már minden MMO-tól egy élvezetes, eventekre alapuló szintezést, de szarnak rá az MMO-készítők és tovább tolják a pofánkba a kill ten rats típusú szart... Nem kell, elég volt 10 évig... Szóval részemről legyenek a raidek (ill. PvP, kinek mi) élvezetesek, a többit leszarom, ha élvezetes, akkor az egy plusz. De legalább több időm van másra, az is valami...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Resike Asagr...
2016.04.20. 14:05
Nem értelmet, hanem tennivalót. Jelenleg 90-ről 100-ra 1 óra 30 perc alatt fel lehet húzni egy karaktert. Az előző kiegekben ez a szám 12-24-48 óra volt. Utána az első quest amit megkapsz az a legendary ring amiért kb 3 npcvel kell beszélgetni aztán mehetsz HFCt farmolni minden egyéb nélkül, utána 3-4 hét alatt megvan a ring, ami igazából 3-4 óra playtime volt.

Csak nekem tűnik az egész úgy hogy A-ból Z-be úgy jutsz el hogy kihagysz minden köztes betűt?

Tök jó hogy semmire nem vagy rákényszerítve, csak így a játék elveszíti azt az értelmét hogy na mit is fogok holnap csinálni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. retal79 Resik...
2016.04.20. 14:08
Esetleg mást is csinálhatok a játékon kívül, ami nem feltétlenül baj. Miért kellene minden egyes nap órákra magához láncolnia a játéknak?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Resike retal...
2016.04.20. 14:11
Gondolom az a 7 millió játékos is azért mondta le az előfizetését mert olyan sok volt a tennivaló, hogy már nem bírtak vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. BReal thest...
2016.04.20. 15:11
Azzal, hogy bevezették a tokenes rendszert, pont, hogy nehezebb geart szerezni, mert valószínű többen pályáznak rá a raidben, mivel 3 vagy 4 kaszt osztozik rajta... Amúgy csak hozzátenném, a tokenes rendszer már BC óta van, nem Cata, MoP vagy WoD találmány... És felméréseim szerint az emberek nagy része a BC-LK-es időszakot tartja a legjobb időszaknak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. BReal Resik...
2016.04.20. 15:18
DE ezt értsd már meg: nem kötelező semmi boostot használnod, ha nem akarsz! Mindenféle boost meg farmhely nélkül meg megnézem, mikor húzod fel 1,5 óra alatt 100-ra a karit.

A legendary ringes írásod pedig nem igaz: 3 hosszabb küldetést kell megcsinálni: egyrészt Highmaul (125 Abrogator Stone gyűjtése. Szerintem 2 hét, max 3), Blackrock Foundry (900 Elemental Rune gyűjtése. Szintén 2-3 hét), majd a Hellfire-ös (33 Tome of Chaos gyűjtése, 3 hét, de inkább 4) és kikötős küldik. Tehát ezt összeadva minimum 2 hónap, ha első karival csinálod. Ha már van altod, pár héttel rövidül.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. thestock BReal
2016.04.20. 15:32
Tudom hogy már BC-ben is volt token,és egy szóval sem mondtam hogy rossz volt...oké,a tokenre többen pályáznak,de ha megkapja arra váltja be amire akarja,és nem kell megvárnia amíg adott esetben a talentjának megfelelő gear esik. 60-on nem volt ritka a mailes DPS warrior, mivel a settek elsősorban tanknak voltak kitalálva. Ha nagyon érdekel a dolog nézz utána hogy milyen gearek voltak bizonyos kasztoknak
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. retal79 Resik...
2016.04.20. 15:44
Nem tudom, ki miért mondja le vagy nem mondja le az előfizetését, de szerintem vicces az a hozzáállás, hogy ha egy MMO nem köt le napi 4 órában minden nap évekig, akkor már szar. Nem véletlen, hogy manapság már nem mennek annyira a havidíjas játékok, az emberek nem második munkahelyet akarnak, ahol muszáj játszani x órát naponta (különben ugyebár "nem éri meg" előfizetni az emberek szerint...), hanem kikapcsolódni szeretnének.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. thestock retal...
2016.04.20. 16:33
Egy havidíjas játéknál szerintem elvárható hogy lekösse a játékost, függetlenül attól hogy mennyi ideje van rá.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Asagrim thest...
2016.04.20. 16:44
Olyan nincs hogy függetlenül. Ez egy multiplayer játék, ami a nap 24 órájában elérhető, tehát akinek csak heti pár órája van rá nem tudna lépést tartani azokkal, akinek ez a fő elfoglaltsága, ha lényegesen hosszabb lenne a progress. Nem lehet mindenkinek a kedvére lenni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Resike retal...
2016.04.20. 18:00
Én semmi olyat nem mondtam hogy egész nap ott keljen ülni a gép előtt. De jelenleg aki nem raidel annak lófasz content sincsen a játékba. A PVP el lett felejtve ebben a kigeben, semmi újat nem kaptunk csak Ashrant, ahol ölheted a mobokat a PVP gearért. A ranked játékok meg teli vannak csalókkal meg botokkat, ami még jobban elveszi az ember kedvét.

Heroic instákat solozni lehet. Challange mód kb olyan nehéz mint egy mythic 5 fős ami simán pugolható. Mythic raideket meg már régóta pugolják. Brawler' Guild/Proving Grounds is nevetségesen könnyű lett. A gearnek nincsen értéke mert mindenki jobb-klikkelgetéssel ingyen kapja a 710-720-as itemeket. Ha jó geared van több dpst tolsz ki mint amennyi hpd van. A statoknak nincsen semmi értelme szinte minden class tökig masteryben kell hogy rohangáljon. Az enchantok/gemek kezelése is túl nagy feladat volt ezért azok se nagyon vannak már. A professionok is értéktelenek lettek a garrison óta.

Ezek szerinted hol normális dolgok?

Hogyha a játékos bázis 70%-a abbahagy egy játékot annak azért van valami jelentése.

De amondó vagyok a játékosok jó része is csak az elmúlt kiegészítők kimaradt dolgait farmolják mountok/trasnmog gear/achievementek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Resike BReal
2016.04.20. 18:11
https://www.youtube.com/watch?v=uIFDBhimwXw

90-94 csak treasure pickup 3 zónában.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. BReal Resik...
2016.04.20. 18:29
Bakker. Harmadjára vagy negyedjére írom le: NEM VAGY RÁKÖTELEZVE, hogy az XP boost bármilyen formáját (pl a Rapid Mind poti) használd. Ha Te lass(abb)an akarsz fejlődni, akkor nem veszed meg (ami egyébként elég drágán eladható AH-n), nem veszed fel a Heirloomot, hanem elkezded a karit egyedül, vagy haveroddal, és szépen, lazán fejlődsz/fejlődtök. Erről beszéltem.

-Challenge mód olyan nehéz, mint a mythic dungeon? Akkor te elég magas skillű játékos lehetsz. Időre kell menned, 630-ra visszavett gearben, és talán 2-szer annyi HP-ja van mindennek, mint HC-ban. Arról nem beszélve, hogy minden nagyon fáj.
-Az, hogy mythicet lehet pugolni ugyanúgy megköveteli, hogy utánanézz a taktikának, jó dps-t tolj, mert ha nem, akkor úgy rúgnak ki a csapatból 1-2 próba után, mint a huzat.
-"De amondó vagyok a játékosok jó része is csak az elmúlt kiegészítők kimaradt dolgait farmolják mountok/trasnmog gear/achievementek.": Én most fejezem be a challenge módot (1 insta van még), Pandarias raideket és world bossokat ölöm a mountért, és pet battleözök. Illetve van heti 2-3 HC raid a jelenlegi guild tagokkal. 9 mythic bosst öltünk amúgy. Illetve majd Kalimdort kellene végigküldiznem Legionig. Szóval igen, most már főleg a töltelékkel megy el az idő, de van bőven mit csinálni. De ezen nem kell csodálkozni, talán 10 hónapos a Hellfire raid.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. kiskoller Asagr...
2016.04.20. 19:05
Erre én azt mondom, ott a planetside 2.

Ha csak heti 4 órát játszol, a játék mechanikáit tekintve ugyanannyi esélyed van nyerni, mint annak, aki heti 40 órát játszik.

A különbség az, hogy a heti 40 órát játszó ember valszeg jobb lesz nálad (de nem biztos, és ez a lényeg!)

A mai theme-park MMO-kkal az a baj, hogy már szinte csak és kizárólag időt (és pénzt) kell befektetni ahhoz, hogy nyerjél.

Ha én egy standard MMO-ban heti 4 órát játszok, tuti nem lesz olyan gear-em, mint annak, aki heti 40 órát játszik. Emiatt függetlenül attól, hogy mennyire figyelek oda arra, hogyan játszok, nem fogom legyőzni. Akkor minek figyeljek oda?

Ennek egy nagy következménye van: Az, aki rálát erre a mechanikára, hamar értelmetlennek fogja találni az időtöltést. Egy játék attól játék, hogy az ember agyát köti le. Amikor ugyanazt ismétled százmilliószor, nem lesz többé játék, hacsak nem motiválod magad a fejedben. Az a motiváció sokkal gyengébb, ha tudod, hogy most valójában csak idővel fizetsz a jutalmakért. Egy +9-es csodakard sokkal nagyobb jutalom, ha tudod, teljesítmény van mögötte, és nem csak egy megfelelő magas /played szám.

Ne érts félre, ez nem jelenti azt, hogy a mai játékok casual-ok, én meg hűde nagy hardcore gémer vagyok. Megint felhozom példának a PlanetSide 2-t. Nem játszok vele sokat, max napi 1 órát, azt is rendszertelenül, van, amikor hónapokat kihagyok. Viszont mivel nincs itemezés, ezért bármikor fel tudom venni ugyanott a vonalat, ahol abbahagytam.

Ellenben mivel ritkábban játszok, vannak játékosok, akik nálam sokkal jobban céloznak. Képesek egy egész szobát kiüríteni, egy egész repcsi flottát lelőni, és szinte sebződés nélkül ölnek meg engem. Ezt viszont sokkal jobban viselem, mint azt, ha szimplán az ő fegyvere +9999 es lenne, és ezért ölt volna meg. Amikor PS2-ben halok meg, elismerem a másik játékát, és látom, hol rontottam el. Amikor egy másik MMO-ban halok meg, csak az itemeket látom.

Nem baj, ha van itemezés egy MMO-ban, a lényeg, hogy mekkora a jelentősége. Ha túl könnyű a játék, és csak a grindelés időtartalma szabja meg, mennyire vagy erős, akkor egyrészt ráunsz ha sikerül a top cuccot kifarmolni, másrészt nehezebben jössz vissza, ha kijön új content, hisz kezdheted az egészet megint elölről.

A másik baj a WoW esetében az, hogy olyan könnyű lett a játék, hogy jelentős mértékben csökkentek a játékos interakciók. Ezért részben az LFG tool is okolható, bár ha olyan nehéz lenne egy insta, akkor nem menne a PUGolás, függetlenül attól, hogy van-e hozzá külön tool, vagy nincs.

Felhoztátok ellenpéldának, hogy vanillában le kellett ülni iszogatni mobok gyilkolása között. Én ezt pont, hogy jó érvnek hozom fel: Vanillában képes voltál egyedül küldizni, csak sokkal nehezebb, macerásabb volt. Így volt motiváció arra, hogy az emberek együtt küldizzenek.

Alapjába véve két külön oka lehet annak, ha valaki partiban játszik: Mert örömét leli benne, és pusztán a barátja miatt partizik vele, vagy mert rászorul, mert egyedül az adott content nem megy. WoW-ban mostanában feltételezem csak előbbi igaz. (Szerk.)

Fontos megjegyezni, hogy az átlagember nem ismerkedik másokkal, ha nem muszáj. Szeretne barátokra lelni a játékban, de emiatt, és csak emiatt igazán kevesen kezdeményeznek. Pont ezért jó az, ha egy játék nehéz: Az emberek egymásra szorulnak, így erősebb kapcsolatok épülnek ki. Márpedig ezek a kapcsolatok azok, amik igazán függővé tesznek annyi embert. Sokan csak azért WoW-oznak, mert ott szocializálódnak, mert annyira kötődnek a klánjukhoz. De ahhoz, hogy egy ilyen klán megalapuljon, külső (a játékból eredő) erő kell.

Ha könnyű a játék, akkor az ember többet játszik egyedül, kevesebbet haverkodik, gyengébb kötelékei lesznek, könnyebben hagyja ott a játékot, amikor ráun.

Persze nem elég, hogy a játék szimplán nehéz legyen, jobb, ha csapatmunkában nehéz. Lehet olyan instát csinálni, ahol mindenkinek a top formáját kell hoznia, 3 DPS, 1 healer, 1 tank teszi a dolgát önmagában, és ha valaki hibázik, party wipe van.
De lehet olyan instát is csinálni, ahol a fókusz a játékosok közti csapatmunkán van.

Mindkét insta ugyanolyan nehéz, de az egyik nyilván jobban támogatja a játékosok közösségépítési hajlamait. A másodikat nehezebb összerakni, hisz kreatívnak kell lennie a tervezőknek. Viszont a DungeonHelper és Recount addonok előretörésének hála még egy ilyen instában is minimalizálható a csapatmunka: A gép megmondja minden játékosnak, mit csináljon, s ő meg az ő számára specifikus utasításokat követi.

Hasonló a helyzet a BGkben: Egyedül csatlakozok egy 20 fős csapathoz, függetlenül attól, hogyan játszok én, közel 50% esélye van annak, hogy nyerünk, vagy nem. Ha vesztünk, akkor két perc múlva újra jelentkezem, és megint ismétlem az egészet. Függetlenül, hogyan játszok, simán kifarmolhatom a PvP geart. És sokan ezt teszik. Megint csak nem számít, hogyan játszok, akkor meg minek összpontosítsak?

Nos, ha ehelyett egy igazán csapatalapú PvP-t csinálsz, akkor bizony már a csapatod teljesítménye határozza meg, nyersz-e vagy sem, a csapatod viszont már nem random kapod meg.
Ha nincs gear sem, akkor még könnyebb kiegyenlített csapatokat csinálni, és még inkább közelíthet a szituáció egy sportmérkőzéshez, ami nem ok nélkül annyira addiktív.

Ezek olyan fundamentális problémák, amelyekkel a vanilla WoW (annak is első verziói) nem rendelkezett:

-Nehezebbek voltak a pre-raid tartamak. Sokkal többen küldiztek csapatban.
-Nem voltak Addonok, amik megszüntették a csapatmunka szükségességét.
-Nem voltak BG-k, így a csapatok csak és kizárólag PvP-ért harcoltak.
-Nem volt a gearek közti különbség ennyire jelentős: Csak nagyon kevesen raideltek, azok közül is kevesen rendelkeztek lila ruhával, a játékosbázis jelentős része hasonló cuccban volt. Kevesebb tier-volt, így egy kevesebbet játszó kisebb hátránnyal rendelkezett.

Vanilla különböző patchjei és az utána megjelenő kiegekek ezeken csak rontottak. Igaz, a dungeonök kreatívabbak lettek, de ez sajnos önmagában kevés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Resike BReal
2016.04.20. 20:24
Akartam írni egy választ de alattam kiskoller nálam sokkal jobban összeszedte amire igazából én is ki akartam lyukadni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Asagrim kisko...
2016.04.20. 20:29
Igazad van minden pontban, egyet viszont hadd emeljek ki:

"Mindkét insta ugyanolyan nehéz, de az egyik nyilván jobban támogatja a játékosok közösségépítési hajlamait. A másodikat nehezebb összerakni, hisz kreatívnak kell lennie a tervezőknek. Viszont a DungeonHelper és Recount addonok előretörésének hála még egy ilyen instában is minimalizálható a csapatmunka: A gép megmondja minden játékosnak, mit csináljon, s ő meg az ő számára specifikus utasításokat követi."


Mindenkitől elvárják, ezeknek a modoknak a meglétét, meg hogy külső forrásból előre tájékozódjanak a tartalomról, tehát hogy addig valaki be ne tegye a lábát instába, míg betéve nem tudja a boss taktikákat wowheadről. Én az ilyen fajta spoilerezést rühellem, én ha új tartalommal szembesülök, azt a játékon belül akarom megtenni. Mikor láttál utoljára olyan raidet, ahol a leader boss előtt elmagyaráza mit kell csinálni? Read wowhead, have boss mods installed, do your job, period. Elolvasod mit kell csinálnod, annak érdekében, hogy a leghatékonyabban járj el, és begyakorlod. Nem tapasztalatot szerzel, a játékon kívül informálódsz előre hogy mit kell csinálni, amit utána a játékban begyakorolsz. Erről szól az egész játék, emiatt untam meg, nem éreztem sajátomnak a karakteremet, az egész játékélményem olyan volt, mintha egy IKEA bútort kellett volna összeszerelnem a mellékelt utasítások betartásával, és még fizessek is az összeszerelésért (havidíj). Kösz nem.

Igazából erről az egész multiplayer dologról leszoktam a Path of Exile játékkal bezárólag. Sosem szerettem a kompetitív (PvP) játékokat, mert az én biológiám szerint az ember-ember konfliktus stresszhelyzet, lényegtelen milyen összefüggésben, így PvP harc közben állandóan ideges vagyok. A kooperatív játékok pedig fix társaságot, és azon belül is összehangolt játékidőt igényelnek, ezt pedig nem tudom már annyira rugalmasan kezelni, mint régen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Resike
2016.04.20. 21:25
Major patch and content lengths:

http://imgur.com/a/sNVU0
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.04.20. 23:25
Azt teljes mértékben megértem, amit írt (és ha te is erre gondoltál), nevezetesen hogy volt ok az együtt küldizésre, motivált. De ettől még tény, hogy ha te úgy akarsz fejlődni (akár baráttal, akár egyedül), akkor mindenféle XP boost nélkül nyomhatjátok, hogy valamivel nagyobb legyen a fejlődés élménye.

Ez egy jó táblázat, köszi szépen! Ilyenre kíváncsi lettem volna már korábban is. Ez jól mutatja, hogy LK óta az utolsó nagy patch közel egyforma hosszú ideig volt kint. Én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy ha már egyszer nem adnak ki még egy patchet egy új kiegészítő előtt, akkor az első 2-3 patch mindegyikét nyújtsák el 1-1,5 hónappal, hogy az utolsó hossza rövidüljön.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. thestock BReal
2016.04.21. 05:51
Nem hangzik ez egy kicsit...hogy is mondjam...furán? Mondjuk mindenki 2 nap alatt ugrik 10 szintet,de nekem csak azért is 2 hét lesz,mert annyira hárdkór vagyok, így lényegesen lemaradva a klántársaktól,vagy haveroktól. Vagy ha nehezíteni akarok a játékon akkor 70-es settben küldizzek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. retal79 Resik...
2016.04.21. 12:09
Nem tudom, számomra régen, pl. BC idejében sem volt nagyon más a raideken kívül. És nem azért, mert én olyan nagy HC raider voltam, csak egyszerűen mégis mi az anyámkinnyát lehetett akkor is csinálni raideken kívül? Instáztunk, mert muszáj volt kifarmolni a justice-t vagy mi volt akkor a neve. Farmolni kellett ahhoz, hogy raidre meglegyen a gear, a kaja, némi pénz a javításra meg ilyesmik. De fő tevékenységként akkor sem csináltam nagyon mást, mint raidelgettem. És ettől még elvoltam vele 5 évet BC-től Cata végéig. Aztán meguntam, pihentettem WoD-ig. Mert szerintem természetes az, ha évek után megunsz egy bármilyen játékot.

Akik 10 éve WoW-oznak, azok nem értem, hogy várják el azt, hogy ugyanúgy lekösse őket a játék. Én a magam részéről örülök neki, hogy több időm van másra. És ettől nem kezdem el utálni a játékot, csak kevesebbet logolok be, de ráadásul én még így is képes vagyok előfizetni egy játékra, ha tetszik és szeretek vele játszogatni. Nekem nem kell, hogy minden napra lekössön. Könyörgöm, gondoljatok már bele, mit kapni manapság havi 4 ezer forintért... Ár/érték arányról beszélek. Egyszerűen nem tudom megérteni azokat, akik 10 év után azon vadulnak be, hogy szar a WoW, mert a havi száz óra játékidővel nem elégíti ki őket eléggé... Számomra ez vicces.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Resike retal...
2016.04.21. 12:34
Tanaan Jungle 600 napig lesz kint content update nélkül. HATSZÁZ NAP egy kicsit gondolj bele hogy mennyi idő is ez.
Körülbelül annyi, mint a Burning Crusade az elejétől a végéig, képzeld el hogy BC-be 600 napig Karazhan-t farmolsz.

Végszónak itt hagyom ezt a videót:
https://www.youtube.com/watch?v=eQEYvZeXz5w
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. retal79 Resik...
2016.04.21. 12:38
És? Ez miért kell, hogy zavarjon engem? Jelenleg nem játszom a játékkal. Mert ilyet is lehet. De ha aktív is lenne az előfizetésem, akkor se logolnék be minden nap, szóval az nekem nem 600 nap lenne. Attól égnek ki az emberek, hogy magukra erőltetik ezt a mindennapi játékot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Resike retal...
2016.04.21. 12:42
Szóval csak mert te nem játszol a játékkal ezért legyen a content elég azoknak is akik szeretnének? Lenne közel 7 millió ember aki szeretne játszani csak nincs mivel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. retal79 Resik...
2016.04.21. 13:01
Nekik sem muszáj játszaniuk. Miért nem lehet szüneteltetni egy MMO-t? Ezt magyarázd már meg. Miért mindenki úgy áll hozzá, hogy ha egyszer abbahagyod, akkor az egy életre szól? Én pl. nem játszottam MoP-pal, de játszottam egy darabig WoD-dal. Most meg megint nem játszom, aztán ha lesz kedvem majd megnézem a Legiont, mert ott lesz és beléphetek, amikor akarok. Közben még némi infót is leszűrhet a Blizzard az inaktivitásomból. Közben azért csak elvagyogatok, nem omlik össze az életem, mert nem WoW-ozok. Én is szívesen játszanék, ha lekötne, de nem köt le, ez van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. kiskoller retal...
2016.04.21. 14:23
Az MMO pont az az állatfaj, amivel ha játszol, az esetek jelentős részében nem élvezed minden percét, nem köt le mindig, sőt, néha unod, viszont ott vannak azok a fénypontok, amik annyira jók, hogy megérik az áldozatot.

EVE tökéletes példája ennek. Az idő nagy részében unalmas dolgokat csinálsz, de a játék savát borsát egyrészt azon ritka hatalmas csaták adják, amikről magazinok írnak cikkeket, másrészt azok a napi rutinra ráépülő társaság adja, ami ezeket a csatákat kreálja. Ha nem lennének ezek a hosszabb unalmas részek, nem élveznéd a nagy csatákat. Egy Titan csatarendbe állítása azért akkora horderejű, mert több ezer óra munka, és több ezer dollár befektetés eredménye. Ha ugyanez a Titan ingyenes lenne, a csata vele sem lenne annyira izgalmas.

Nos, mi van akkor, ha valaki beleáldoz rengeteg energiát egy ilyen típusú játékba, tudván, hogy az igazi öröm csak később fog jönni, de mégse jön el? Sokkal dühödtebb lesz, mintha egy másmilyen, de hasonlóan unalmas játék elé ül, mert azt hamarabb otthagyja.

Többek között ezért nem lehet egy WoW-ot játékidő/játékár mércével mérni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. retal79 kisko...
2016.04.21. 15:02
Én tudtam élvezni a mythic raideket a szar unalmas farm részek nélkül is (pont ez a lényeg, ezért örülök annak, hogy nem muszáj ilyeneket csinálni, mert én nem akarok ilyeneket csinálni). Attól, hogy nem volt olyan, még nem kaptam meg a bosskilleket ingyen (nekem nem a gear a jutalom...). És amíg lekötött, és játszottam, egy percig nem gondoltam úgy, hogy a havi 4K nem éri meg, mert nem logolok be minden nap, és nem bántam meg hogy kifizettem érte. Milyen más fizetős hobbi kerül havi 4K-ba? El tudsz menni belőle kétszer moziba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!