iPon Hírek

Yerli: PC-n lesz a legszebb a Crysis 2

Dátum | 2010. 04. 16.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A Crytek vezérigazgatója, Cervat Yerli megerősítette, hogy a Crysis 2 PC verziója természetesen megelőzi grafikailag mind a PS3, mind pedig az Xbox 360 verziót. (Ebben sok meglepetés azért nincs.) Yerli azután tette a nyilatkozatot, hogy megkérdezték, miért a boxos verziót demonstrálták a New Yorkban tartott első nagy bemutatkozó eseményen.

"Ja, a PC-s néz majd ki a legjobban. De ha azt mutattuk volna be az olyan hülyén vette volna ki magát... oké, a Crysis 2 már jön konzolokra is, de mégsem azt mutatjuk meg? Így inkább emelett döntöttünk." A CVG magazin tesztere - akinek volt szerencséje közelről is vetni néhány pillantást a játékra - igazat adott a sokat dicsekvő készítőknek és már most feltette a valaha volt legszebb Xbox 360-as játéknak járó aranykoronát a Crysis 2 nanoruhás hősének fejére.

Lehet, hogy a három verzió közül egyelőre még az MS konzolon néz ki a legrosszabbul, de ezekszerint még így sem lehet rá panasz. Azért remélhetőleg nem kell majd három csúcskártya alá, mint anno az első részhez.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

88. Blade0012
2010.04.16. 18:20
Valamit már nyöghetnének magáról a játékról is - eleget dicsőítették már a grafikát. Kezd az az érzésem lenni, hogy az egy sorsára fog jutni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
87. Powerdream
2010.04.16. 18:24
Még jó h PC-n lesz a legszebb!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
86. axe
2010.04.16. 18:30
Na miért, az 1-el milett? Mai napig sokan játszanak vele, és 1000 meg 1000 újabb teszt van róla konfigokkal youtube-n és minden nemesebb hardwer tesztben bennevan a gamek között.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
85. pal07
2010.04.16. 18:41
"PC-n lesz a legszebb a Crysis 2"Ez az alap.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
84. Veisinger
2010.04.16. 18:43
Győzelem....!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
83. ThePoweR
2010.04.16. 18:49
Ez minden játéknál így van de mind1.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
82. NLZ
2010.04.16. 18:53
pal07, azért ez nem alap, lehetett volna tök ugyan az a grafika a konzolokon és PCn is, ahogy sok játéknál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
81. speeedfire
2010.04.16. 18:54
@axe: mondjuk mert csak egy "techdemo" volt az első rész, nem értem h lehetett ennyire isteníteni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
80. kovy29
2010.04.16. 18:58
Valami gépigényt írhatnának még június fele, mert valamikor utána akarok gépet venni ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
79. Forcecaste...
2010.04.16. 18:58
@NLZ

Nem egy olyan játék esetében, ami alatt egy olyan engine dohog, aminek az eredeti verziójához még PC se volt elég nagy a piacon, nem még konzol.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
78. YuGabe
2010.04.16. 19:06
Hanem egy olyan játék esetében, aminél annyira tátva marad a szád a gyönyörűséges grafikától, hogy megfeledkezel arról, mennyire [mod] is maga a játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
77. Benny
2010.04.16. 19:06
szépnek biztos szép lesz és nyilván pc-n a legszebb, a játék mégsem hoz lázba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
76. gyurry
2010.04.16. 19:12
A Crysis is [mod] az élet is [mod], de mindkettőnek [mod] jó a grafikája.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
75. noherczeg
2010.04.16. 20:03
Azt nyilatkozták még a GDC-n talán, hogy most már odafigyelnek az optimalizációra keményen, és nem akarnak még egy olyan gamet kiadni, aminek akkora teljesítmény igénye van, mint amin isten futatta a create.exe-t
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
74. polarx
2010.04.16. 20:21
axe: az hogy szép a játék de történetre meg egy nagy nulla.. jó formán aki játszik is vele csak graff miatt mert maga a játék nem nagy szám ezt szerintem bárki bevalhatja..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
73. axe
2010.04.16. 20:37
Nekem pl az egyik legkedvencebb játékom a crysis a mai napig leülök és van kedvem végigjátszani hétvégén vagy valamikor. És ha belököm minimum grafra akkor is ugyanannyi kedvem van hozzá. De mivel fullHD-ben maximum grafikán vígan elszaladgál élsimitással így inkább úgy játszok vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
72. kzsolt4444
2010.04.16. 20:55
Sziasztok!
Egyetértek azokkal akik dícsérik, és egyetértek azokkal is akik türelmetlenek a kevés infoval kapcsolatban.
Viszont abszolut nem bírok egyetérteni azokkal, akik olyan szánalmas okkal kezdik fikázni a játékot hogy szar a történet.
1.Kezdettől fogva tudjuk hogy kiemelten a motort akarták megmutatni.
2. Már a kezdetnél elmondták, hogy a story trillógiára van kialakítva.
Itt leragadnék.. Mégis mit vártak azok az emberek akik azt mondják hogy szar a story hogy az első részben fényderül mindenre?
Az egész story abból ált hogy a koreaiak ellen nyomultunk először, majd utánna jöttek az ufók akikkel egész hosszasan volt kalandunk. Majd a végén jött szerintem egy egészen frappáns befejezés, a robbantással, majd az utánna levő "próféta" megszólalásával. Röviden ennyi..

Mégis mi a frászt kellett volna még beletenni ezen kívül? Ígyis éppen eléggé elhuzzák az egészet.. Elképzelésem sincs ígyse hogy mi lehet majd a másodikba, nem hogy még majd a harmadikba..

Komolyan mondom anyira fárasztóak azok az emberek akik a sztoryt fikázzák.
Vagy maga a stílus nem jön be? Vagy maga az idegenes történet?
Nem szabad öszekeverni, akkor alapbol ne üljön le játszani ha nem bírja az ufo-kat, de attól még a játék nem szar..

Zsolti
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
71. ThePoweR axe
2010.04.16. 20:58
Hát ha te egy hétvégén azzal töltöd az időd hogy a Core részt tologatod gratulálok.

Amúgy szerintem egyszer végigjátszhato game. Vannak benne szar résszek meg jó részek. Miután kijátszottam már csak ökörködtem. Sandbox be és már nyomattam is a sok hordót stb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
70. Terror
2010.04.16. 21:54
Nem fikáznám a story-t, mert nem lehet fikázni azt, ami nincs. Jönnek az idegenek, ratata, bummbumm. Voááá. A Duke Nukemben sem volt történet, de ott legalább a pályadesign emlékezetessé tette a cuccot, még így 13 év után is mindenki ismeri. A Crysis-ra senki nem fog emlékezni ennyi idő után.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
69. YuGabe
2010.04.16. 23:13
kzsolt: a Mass Effect is trilógia, mégsem kaka. Az Assassin's Creed is trilógia, mégsem kaka. A Crysis meg kaka, mi értelme van nyugtatgatni magad, hogy
"1.Kezdettől fogva tudjuk hogy kiemelten a motort akarták megmutatni.
2. Már a kezdetnél elmondták, hogy a story trillógiára van kialakítva."
Ennek semmi értelme, hogyha egy játék trilógia, akkor az első, második és harmadik részének is legyen értelmes története, és ne lehessen két sorban leírni (mint te is tetted), kösz.

Egyszerűen vannak emberek, akiknek agysorvasztásnak jó, és vannak, akiknek nem. Nem tudom miért nem lehet ezt elfogadni. Azért fikázzák az emberek a sztoriját, mert trágya. A grafot nem fikázzák, bár nekem túl steril volt az egész, bár az inkább a design, mint a grafika témakörébe tartozik.

Nálam játékélmény és maradandóság szempontjából nulla. Ezres skálán. Másnak biztos tetszik, mindenkinek maga joga eldönteni. Engem spec végképp nem hoz lázba, és remélem (és hiszem is), hogy ezzel nem is vagyok egyedül.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
68. axe
2010.04.16. 23:26
Jó azér az túlzás volt részemről hogy 1 hétvége, de van olyan amikor leülök 1 másfél órát játszani vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
67. VergilX
2010.04.16. 23:48
mielőtt a sok paraszt aki irigy a másikra mert nem fog tudni maxon játszani vele fikázná a cryengine3 at,elárulom,hogy az előzetes híresztelések alapján kisebb lesz a gépigénye mint a cryengine 2 nek...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
66. somakb
2010.04.16. 23:53
Lehet velem van a baj, de a trailertől nem estem hasra. Semmi elképesztőt nem láttam benne. A helikopterben meg a karakterek arca...ijjjj... na az nagyon gyengusz... egy Mass Effect 2 megeszi... remélem a trailer konzolos verzióból van. A helikopterek mozgása sem győzött meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
65. MassKilla
2010.04.17. 00:45
nemm...nemm fogok flamelni...nem...nem fogok....meg tudom állni...meg állom....
megálltam...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
64. TH0R08
2010.04.17. 01:00
Azért Mass Effect 2-t ne hasonlítsuk össze karakter arcokat illetőleg. Mert a bioware -es srácok azért elég keményen rádolgoztak és azért olyan amilyen. Nem sok játék van manapság (és szerintem nem is lesz egy hamar) ami az arc mimikáját fogja tudni hozni színvonalban. Az úgy szép, ahogy van.

Egy fps játéknál én eddig se az arcokat néztem, hiszen ha olyan lesz mint az 1 akkor nincs is értelme felén maszk van nem is látod. Az akció legyen jó pörgős játék menet.
Na meg sztori se ártana mert amit eddig produkáltak az egy nagy rakás... Az egész játék 1x végig vihető másnap elfelejtem. Nem igazán hoz lázba ez a második rész.
Mai napig jobban elszórakozok egy BF2 -vel. Pedig grafikában van különbség és storyban ugyan úgy nulla mind2
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
63. TH0R08
2010.04.17. 01:09
Terror: "A Crysis-ra senki nem fog emlékezni ennyi idő után."

Dehogynem
2 fószer beszélget. Emlékszel a Crysisra?
-Nem.
-Tudod az a hülye ufós izé ami egy gépen se futott normálisan.
-Ja így már igen.

Kb. ennyi marad meg az emberekben, ez is a teszteknek köszönhető. Hát ezért van sok tesztben mai napig benne, nem azért mert hű de jó gém!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
62. MartonRoby
2010.04.17. 01:14
Én kb akkor vettem új gépet, amikor a Crysis már egy éve kint volt a piacon. Persze egyből felnyomtam rá ezt is a többi divatos játék mellett. De mivel olyan sokat hallottam arról, hogy szar a sztori, hogy magamban már előre leírtam.
Aztán azt vettem észre magamon, hogy miután kipróbáltam a játékokat, a Crysis volt az ami először visszarántott maga elé, és addig hozzá sem nyúltam a többihez, amíg ezt végig nem toltam. Nem tudom, hogy micsoda, de valami megfogott benne. Talán a feeling... tényleg olyan érzésem volt, hogy egy igazi dzsungelben harcolok. Olyan élményt kaptam tőle, amit kevés másik játéktól korábban, vagy azóta. Igaz, hogy végigjátszás után nem vettem elő többet. De most gondolkodok rajta, hogy újra nekivágok.

És ha úgy alakulna, hogy a második rész az "első sorsára fog jutni", hát annak én csak örülni fogok
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
61. axe
2010.04.17. 01:43
TH0R08 100-ér összerakok neked olyan gépet amin vígan elfut fullon fullHD-ben a crysis.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
60. TH0R08
2010.04.17. 02:29
Hajrá
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. TH0R08
2010.04.17. 02:33
De kíváncsi leszek a konfigra és teszt videót is kérek. Mert hiszem ha látom

Csak, hogy értsd én 210ért vettem nem rég a gépem és 1280x1024 -ben full maxon beszaggat. De te tudod jobban
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. Caboose
2010.04.17. 08:31
ZH0R08: Szerintem, Ő maga fogja legyártani neked az alkatrészeket mert olyan ügyes Vagy vesz egy ps3-at
Egyébként ettől a trailer-től én sem estem hátast... Anno a Crysis-nál jobban leesett az állam. Lehet, hogy már hozzászokott a szemünk a jó grafikához? A jót könnyű megszokni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. VergilX
2010.04.17. 08:37
hát a gépem már nekem nem ér 200 at,bár egybe gépet kb 2x vettem,folyamatos fejlesztés van egy ideje már nem nyúltam hozzá,már itt lenne az ideje.de azért gond nélkül meg a crysis meg a warhead is maxon(persze nem 1920 ban,ott megfogja a vga-t sajna),1680x1050 ben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. ThePoweR TH0R0...
2010.04.17. 08:52
http://www.youtube.com/watch?v=I0IVzD1JDEA

Tessék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. Castiel
2010.04.17. 09:00
Ki gondolta volna?

Komolyan, olyan hülye hírek vannak mostanság az iPon-on..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. blackknigh...
2010.04.17. 09:21
axe: 100 ért? ezt te sem gondolhattad komolyan max VGA-t kapsz annyiért ami TALÁN! elviszi olyn konfigon amit írtál
( a többiről nem is beszélve )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. Xyzal
2010.04.17. 10:27
Hali!

egy kis OFF

Érdeklődnék, hogy szerintetek milyen beállításon felül szebb a Crysis warhead Pc-n mint Xbox,Ps3on?

Tehát körülbelül hol az a pont ahol egyezik a Pc és a konzol? (Crysis Warhead esetében csak)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. ThePoweR Xyzal
2010.04.17. 10:32
Warhead kijött konzolra?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. Xyzal
2010.04.17. 10:37
Nem? Öm akkor elnézést
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. Phantomstr...
2010.04.17. 10:37
"Azért remélhetőleg nem kell majd három csúcskártya alá, mint anno az első részhez."

De igen, mert az elsőt sem bírták optimalizálni, pedig az csak PC-re jött ki, most pedig majd egy konzolportot kell.

Xyzal: Minden beállításon, mert a Warhead is PC exkluzív volt.

axe: Azt én is megnézném, annyi pénzből, ha megszakadsz sem tudsz kihozni olyat, ami fullHD-ban elviszi. Persze, hogy milyen részletességgel, azt nem említetted...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. Blade0012
2010.04.17. 11:37
Nem konzolport lesz...

Másik dolog, hogy FullHD, élsimítás és legmagasabb részletesség mellett normális sebességgel csak egy hd5970 képes futtatni...ha te ezt kihozod 100k-ból akkor csak gratulálni tudok
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. YuGabe
2010.04.17. 11:43
axe... ha már hazudsz, legalább ne túloznál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. jano12
2010.04.17. 11:48
Én hiszek axe-nek. 100-asból kijön a HD 5870, a többi alkatrészt meg összelopkodja.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. TH0R08
2010.04.17. 11:54
ThePoweR

Látom teszt vidi amit kértem, de nem 100k -s gép mivel itt már 1 vga -val át lépted axe 100k -s komplett gép konfingját.

Majd ha olyat találsz ami rosszabb mint az én gépem és nem szaggat rajta azt linkeld.

AMD Phenom II X4 810
OCZ 1333mhz 4GB ram Dualkit
Sapphire Radeon HD4890 1gb Vapor-X (OC)
Win7 Ultimate 64bit

Tudom nem egy csúcs konfig, de ez kb fél éve vettem 210 -ért. Rá 1 hétre kijött az 5xxx -es széria Igaz annyiért így se vettem volna. Na plusz gépház bill egér stb.

Ha valaki meg akadna azon, hogy nV karin jobban fut mint ATi-n. Tudok róla, hogy a játékról csak az nVidia matrica hiányzik. De sógorom i7 920 + Gtx 280 + 8giga 1600mhz ram win7 home 64bit konfigján is beszaggat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. axe
2010.04.17. 12:03
HD4890 elég a crysis-nek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. Blade0012
2010.04.17. 12:23
Arra elég, hogy relatíve közepes felbontás mellett gamer beállításokkal és élsimítás nélkül élvezhetően fusson rajta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. TH0R08
2010.04.17. 12:45
Tudom hisz látom

Amúgy én maxon toltam mert hát több évig olyan gépem volt, hogy minden szaggatott mint a bűn vagy nem ment és már megszoktam, sőt már sokszor hiányzik, ha valami nem szaggat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. patrik2991
2010.04.17. 13:11
TH0R08 - 2010-04-17 11:54:17
De sógorom i7 920 + Gtx 280 + 8giga 1600mhz ram win7 home 64bit konfigján is beszaggat

Hát akkor ott valami nagyon nincs rendben
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. nattila77
2010.04.17. 14:02
thor08: a crysis az atikon fut jobban
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. kkarika222
2010.04.17. 14:10
Core 2 Duo E7400
4 GB ram
9800GTX+

fullHD felbontáson közepes grafon hibátlanul megy, kipróbáltam most a sima Crysis-ben a nagyon magas beállításokat, úgy már szaggat.

Azonban most hogy megint láttam szemeimmel, tényleg nagyon jól kidolgozott az a grafika, tényleg tud az nagyon szép lenni.

amugy win 7 64bit, de a 32 bit-es exe-vel indul csak el
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. pal07
2010.04.17. 14:52
kkarika222: te géped is kiváló Crysis-ra és amugy is a vidkari a meghatározó egy játékos gépben a többi másodlagos és a játékgyártók inkább a grafikára gyurnak mint arra hogy 4magot kihasználjanak szóval procibol még 1-2évig elég a e7400/e8200 is .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. irdatlanno...
2010.04.17. 16:10
Nem tom de nekem Core i5 750 el, 4 giga Patriott 1600, P55Ud5 tel 1280x1024ben fullon 8x os élsimítással nagyon is nyomható egy 4850 VaporX 1Gb vga val...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. Diesel69
2010.04.17. 16:19
Sziasztok!
Véleményt/segítséget kérnék
Nékem van egy 965-ös AMD procim, 2x2giga ram-om és egy 5850-es vga-m.
És szerintetek, mennyire fogja bírni a játékot?(fullon szeretném tolni)
Ezt azért kérdezem mert a Metro 2033 című játékban, ha fullra raktam a grafikát, volt hogy elég szépeket akadt a játék( bár ha jóltudom az eléggé nvidia-ra van optimalizálva vagy mi..)
Viszont a Crysis 1-et (bár tudom nem mai játék), de nagy a gépigénye, mégis max grafikán játszom akadás nélkül...

Szal visszatérve a lényeghez...
Szerintetek bírni fogja a Crysis 2-őt?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Multitask Diese...
2010.04.17. 16:52
Még azt sem tudni, hogy milyen gépigénye lesz pontosan a Crysis 2-nek, szóval elég értelmetlen kérdés ez még most.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. zotyo85
2010.04.17. 16:54
Sziasztok!

ugyan az lenne a kérdésem, mint Diesel69-nek.

GIGABYTE GA-P55A-UD3
Core i5-750 2.66Ghz
PATRIOT 4096Mb DDR3 1600Mhz Viper II Sector 5 KIT
SAPPHIRE HD5850 1GB GDDR5 TOXIC

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. CarKiller
2010.04.17. 17:28
zotyo: Ugyan az lenne a válaszom, mint Multitask-nak!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. axe
2010.04.17. 19:23
Q9550 (3.7GHz-n)
HD4890 Vapor-X
GA-EP35-DS3R lap
3x1Gb DDR2 1066MHz ram.

1920x1080 felbontás minden részletesség maximumon (v csúcs vagy hogy van benne írva) 4x élsimitás. Átlag 40fps valahol 60-70. És ezt összehoztam 110-ből. Annyi hogy nem mindig a legdrágább helyen kell kinézned.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Sojtory
2010.04.17. 20:24
intel Q 6600
6GB-ram
Radeon 5970
Asus p5ql pro

és előfordul h crysis 2 beakad!!! 5let h mért???
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. nano
2010.04.17. 20:57
axe!

Ahhoz, amit leírtál még nyugodtan adj hozzá 30ezret vinyóra, házra, tápra, DVD olvasóra. És akkor sikerült összehoznod egy 140ezres konfigot, a 100-as helyett. Ezek közül az 5-7 ezres házat még ki lehet hagyni, az nem kell a crysis (jogtiszta) futtatásához.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. TH0R08
2010.04.17. 20:59
Sojtory

Ha te már a Crysis 2-vel nyomulsz akkor tudsz valamit, amit más nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Blade0012
2010.04.17. 21:07
axe: na persze persze, csak a világ összes vga tesztje cáfol meg téged...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. twollah
2010.04.17. 21:51
Ez olyan kijelentes, mintha azt mondtak volna, hogy a Fold gomb alaku es a nap korul kering.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. axe
2010.04.18. 00:12
Jólvan tudlak sajnálni. Sojtory add már oda kicsit nekem is légyszíves . Nagyon profi lehetsz hogy a megjelenés előtt 5 hónappal megszerezted.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. TH0R08
2010.04.18. 00:37
Már nem azért axe denekm is 4890 Vapor-x -em van és 40 a max fps full maxon 1280x1024 -ben. Nagy ritka ha az fölé megy.

"AMD Phenom II X4 810
OCZ 1333mhz 4GB ram Dualkit
Sapphire Radeon HD4890 1gb Vapor-X (OC)
Win7 Ultimate 64bit"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. axe
2010.04.18. 11:19
akkor nálatok gebasz van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. ThePoweR axe
2010.04.18. 11:22
Screenshotot pls.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Blade0012
2010.04.18. 11:26
Sokkal valószínűbb, hogy Te valamilyen oknál fogva (rejtély miért) hazudsz a sebességről. nem kell messze menni, elég csak megnézni az Iponos 4890 tesztet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Doky06
2010.04.18. 11:45
LOL Öröm ide benézni!
Hát vannak érdekes kijelentések az biztos!
De az tényleg kemény full HD-ban 60fps 4890-el néhol!
Nálam a 40 fps ritka pedig van egy kis külömbség a két gép között!!
No de ha felnéz az égre(apró kis trükk (csak a kékség) ott még lehet 60fps!
Komolyan mondom felrakom és megnézem, de nem hinném, hogy ennyit változtak volna a driverek!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Sojtory
2010.04.18. 12:21
fákk akarom mondani h crysis warhead
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Diesel69
2010.04.18. 12:43
Nekem 5850-em van (mint ahogy lentebb is írtam) és az alap Crysis-nál van max(nagyon max)50fps, de a főlé asszem nem nagyon megy...(ez full hd felbontásnál, max grafon)...szal kíváncsi lennék arra a 60-70fps-re..
am kb 220ezerből hoztam össze a gépet...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. pdx06
2010.04.18. 14:56
Múltkor az volt a téma hogy minden platformon ugyanúgy fog kinézni a Crysis2. A 60-70FPS-t elérheti, nem kell az előző Crysis-hez hasonlítgatni mert az új motornak csak kevés köze lesz hozzá. Egy normális grafikusmotorral nem kell izomgép a játékoknak. Mára már fejlődö tt ezek kifejleszése is.Láttam már rossz garfikát hatalmas gépigénnyel, és teljesen életű grafikát kis gépigénnyel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. TH0R08
2010.04.18. 15:18
Sry nem tudok, max a gépről
Mint mondottam volt, engem nem hatott meg a crysis egyszer végignyomtam meg kb. 1 órát ökörködtem benne és uninstall delete.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. TH0R08
2010.04.18. 15:19
Letölthetném, de szerintem senki nem fogja meg várni még leszedem
512/128 kbit sebességgel
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. pycur
2010.04.18. 16:53
Inkább valami half life folytatást túrnának vagy azt a filmet csinálnák meg belőle. Majd 10 éve várom hogy mikor lesz halflife film. Már minden [mod]ból csináltak, tekken, mortal, amik ugye story nélküli gyöntölősek. Ez meg egy elmondhatatlanul jó történet és nem tudják megfilmesíteni rendesen...csak házilag próbálják a fanok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Blade0012
2010.04.18. 19:24
Kár, hogy a Crysisnek ez égadta világon semmi köze a Half-Lifehoz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. XtreemX
2010.04.18. 22:39
Axe:
Emberne verd a nyálad itt. Mindenki akinek 80 felett van az IQ-ja rájön hogy vagy hazudsz vagy öreganyám 7.5-ös szemüvegét kölcsön kell adjam neked... egy 4890-es kártya csak álmodozni tud róla hogy mindent maxon rendes AA-val crysis-t 30fps felett vigye. Maradjunk abban hogy egy gtx 285 képes erre. És szerintem minimum 200 egy olyan gép ami pöccre viszi a crysis-t maxon.
Mindegy,felőlem nyomathatod tovább a süket dumád,én úgyis PS3-on fogom tolni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. drinker
2010.04.19. 09:04
Én majd a Wii-s változatát várom, szerintem azon lesz a legszebb a Crysis 2!
Crysis 2 Reflex Edition
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. doktorovic...
2010.04.19. 12:59
A hír címe, szinte egyértelmű volt, hisz ez a szegmens fejlődik a legerősebben, és ez a játékgyártókat is arra serkenti, hogy ide kell programozni, hisz ha a kis rész veszi akkor nem lesz nagy bevételük, ha a nagyrész akkor élnek belőle, szóval, hajrá pc.

Jahh az első rész mivel is volt optimalizálva? Jajjj I bácsi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. pycur
2010.04.19. 15:11
Én játszani szoktam nem filmet nézni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Fzoltan
2010.04.19. 19:57
PII 266 + Geforce 256, szerintetek menni fog fullhd-ben?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. adamy90
2010.04.19. 21:33
alap
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. pal07
2010.04.20. 09:49
Fzoltan: Igen
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. lackoo1111
2010.04.20. 19:49
Remélem lesz majd Crysis 3,4,5,6,7,8,9,10 is. Legalább egymásnak ugordhat ismét a két tábor. Várjátok meg amíg megjelenik a második rész.Lehet,hogy nem is lesz majd annyira jó,mint ahogy Yerli állítja.És mint tudjuk egy jó játéknál nem a csúcsgrafika számít.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. kiskoller
2010.04.22. 12:53
nemtom mit rinyáltok a crysis gépigényéröl....
nekem egy most már korosodó configom van, q6600 + 1*8800GT és vígan elfut very high-on 1280-1024-ben, a gép teljesen egészében 210k volt kb, de tekintve h 2-3 éves lassan a gép, 100ér hasonlo telejsitményü gépet simán össze tudnál rakni. Persze 16AA meg very high meg minden bizbasszal 9999*9999 felbontásban lehet h beszaggat, de nem kell akkor annyi effektet berakni, és én bátran állitom, h azonos teljesitményü gépeken a crysis jobb grafikát mutat élvezhetö fps-el, mint más 2007es játék... csak mondjuk nem torrentel kell leszedni hanem meg kell venni h elinduljon a 64bites crysis.exe....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. adam0205
2010.04.24. 15:09
Na mi van axe hová tűntél a 60-70 fps-eddel? Szánalom amit művelsz, bár nem újdonság...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. LavX
2010.04.26. 12:38
kiskoller: van 64 bites crysis crack is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Caboose
2010.04.26. 14:11
Most direkt felraktam a Crysis-t mert érdekelt, hogy tényleg játszható marad-e mint ahogy axe írta (mert nekem is 4890-em van) és azt kell, hogy mondjam igen! Pontos fps számot nem tudok mondani de határozottan 30 fps fölött van mert nem szaggat! Very High minden 1900x1080 és 4x-es élsimítás. Szóval axe (most) nem kamuzott, legalábbis akkorát nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. GÉNIUSZ
2010.05.05. 20:43
Sziasztok. A Crysis elsö két része 4890-en elmegy maxon (abszolut minden max , a felbontás 1920x1080)az fps 30-60 között fraps-al meg tudjátok nézni a sajátotokét

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. ThePoweR GÉNIU...
2010.05.05. 21:22
Szal 8x AA-el és 16x AF-el 30-60 fps. Akkor nem értem youtube videókon 4870x2-vel mért csak 40 fps-t tudnak kihozni. Camos vidi nem frapses.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!