iPon Hírek

Yoshinori Ono beismeri a Street Fighter V hibáit

Dátum | 2016. 04. 11.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Nem volt éppen problémáktól mentes a Street Fighter V megjelenése és fogadtatása. A játék kevesebb karakterrel indult, mint annak idején a negyedik rész alapverziója, ráadásul számos olyan játékmód hiányzott belőle, ami főleg a méretesebb casual közönség számára lett volna fontos. Yoshinori Ono, a sorozat legendás producere tulajdonképpen be is ismerte, hogy ez a helyzet: "Most már biztosan állíthatom, hogy alábecsültük az egyjátékos módok népszerűségét. Ezzel együtt nagyon várjuk már, hogy megjelenjen a Character Story és a Survival módok, amik szerintünk nagyon jók lesznek, és persze a későbbiekben és bővítjük még a játék ezen részei". Megjelenésekor a Street Fighter V kizárólag a rövid, háromkörös fordulókat tartalmazta a karakterek háttértörténetének bemutatására, az alap Survival mód pedig tulajdonképpen egy hatalmas grindolás volt, amit csak azért játszottak a vásárlók, mert új színeket nyitott meg a karakterekhez. Sokan úgy gondolják, hogy a Street Fighter V kizárólag azért jelent meg februárban, hogy versenyezni lehessen vele az induló Capcom Pro Tour tornán, valamint a hamarosan érkező nyári Final Round és NorCal Regionals 2016 bajnokságokon. Ono nem tagadta, hogy ez is beleszámított a döntésbe, szerinte azonban nem kizárólag ez játszott szerepet a korai megjelenésben. "Megértjük, hogy ha több tartalmat pakolunk a játékba a megjelenéskor, akkor jobb fogadtatásra talált volna a casual rajongóink köreiben, akik inkább az egyjátékos tartalmakat keresztül élvezik a Street Fighter V-öt, és nem érdekli őket a kompetitív játék" - fejezte be a producer.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!