0 0
Termékek /

Johannes Roschinsky - Északi síjárás - Nordic walking

A termék 2014.09.07. óta nem elérhető!

A raktárfigyelő használatához kérlek, jelentkezz be!

Leírás

Tartalom: Előszó 1. Bevezetés 2. Miért éppen az északi síjárás? 2.1. Az északi síjárás előnyei 2.2. Az északi síjárás összehasonlítása más sportokkal 3. Az északi síjárás hatásai 3.1. Fizikai hatások 3.2. Pszichoszociális hatások 4. A síjáró bot 4.1. Karbon- vagy teleszkópbot 4.2. Az optimális bothosszúság 4.3. A markolat 4.4. A fémcsúcs és a gumipárna 4.5. A megfelelő bot kiválasztása 5. További felszerelések 5.1. A cipő 5.2. A funkcionális sportruházat 5.3. További felszerelések 6. A megfelelő technika 6.1. Az átlós technika 6.2. A mozgás lényeges ismertetőjegyei 6.3. Hegyre fel- és hegyről lemenet 7. A helyes edzés 7.1. Az edzés alapelvei 7.2. A kitartás feladása (drop-out) 7.3. Az edzés módszere 7.4. Nyújtás 7.5. Bemelegítés 7.6. Levezetés 7.7. Szívfrekvencia zónák 7.8. Az optimális edzésintenzitás (pulzusszám) 7.9. Szívfrekvenciamérő-eszközök 8. Az északi síjárás célcsoportjai 8.1. Túlsúlyos személyek 8.2. Kezdõk és újrakezdők 8.3. Futók 8.4. Ortopédiai panaszokkal küszködő személyek 8.5. Cukorbetegek 8.6. Szívbetegek 8.7. Csontritkulás 8.8. Idősek 8.9. Stressz 9. Az északi síjárás kiegészítő sportjai 9.1. Nordic fitnesz –az egész testet igénybe vevő edzés nyáron és télen egyaránt 9.2. A kiegészítõ sportok alapvető indokai 9.3. Görkorcsolyázó síjárás 9.4. Sífutás 9.5. Hótalpas futás

Specifikáció

További információk

Hibajelentéshez kérlek, jelentkezz be!

Árgrafikon

Átvétel

Személyes átvétel esetén péntek,

házhozszállításnál hétfő.

Hozzászólások

Új hozzászólás